bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Katalyzátor ven nebo ne
Zdravím jdu si k vám pro radu a zkušenosti. Mám laděnou koncovku od akrapoviče a originál svody z Katem. Uvazuji ze nahradim katalyzátor mezisvodem od dominatora . Lambda sonda je před katalyzátorem tak mě zajímá pokud ji vymenim za mezisvod a dam zpátky Lambda sondu která byla před katem tak by mělo být vše v pořádku nebo se pletu ? Má stim někdo zkušenosti ? Vím ze toho je tady hodně na fóru a všude četl jsem příspěvky ale řešilo se tam i filtr apod. Budu rad za vaše rady diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor ven nebo ne

17.3.2021 v 21:38 | Nahoru | #1
kerut> Tak bavíme se proč se zvedne spotřeba bez úpravy mapy (alespoň já to tak pochopil) dole nevyužiješ veškerou energii a navíc se to může ochuzovat při střihu ventilů, nahoře to má snížit odpor výfuku, ale naroste ochuzení ve střihu a tím snížíš opět dodanou energii, začarovaný kruh

(reakce na) Katalyzátor ven nebo ne

17.3.2021 v 21:57 | Nahoru | #2
Foustka> no vsak jasne, strikacka je sice funkcne zapastovana palivo/otacky, jenze kdyz profici vic vzduchu kvuli tomu ze je deravejsi laouf a zadnej protitlak, a vstrik doda +- stejnou davku paliva, bude to proste chudsi a nepotahne to, ..ty budes muset davat vic plynu, tak bude vetsi spotreba.. to je podle me cely

nahore to pak bude trochu diskutabilni ktery vliv prevladne, v tech rychlostech plynu pri vysokych oatckach uz staci i ten otevrenej laouf k celkem slusny tlakovy ztrate, mapa sice pocita s tim nepruchozim, ale otazka je kolik toho nasavaneho vzduchu bude skutecne utikat (a ochuzovat tak "konstantne napalivovanou" smes) tam bude to bude otazka tech otacek a navrhovych pomeru jak moc velky bude mit to ci ono vliv..

u rovnotlakyho karbece kterej je funkcne zavislej na mnozstvi vzduchu by to bylo dany jednoduse a striktne, vetsi rychlost proudeni = vic nasateho paliva, samozrejme teda v ramci dalsich "nelinearnich" vychytavek karburatoru (jehla, volnobezna tryska..), ale misto poklesu vykonu vlivem bohatosti tam bude proste direktne vic nasateho paliva asi ve vsech rezimech, s tim ze v nizkejch otackach nejaky holt utece ve smesi ven
..a pak v tom max plynu uz by to bylo ramcove zcela OK, karbec je tam na plno otevrenej takze v podstate uz jen venturiho trubice, a dokud/pokud se nezasekne o otackovej omezovac, tak bude spotreba umerna vykonu, tam je to jasnejsi..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37
Vypne motor Honda CBR 600RR JesuaHamasia 3 5.4.2023 v 15:38 JesuaHamasia


TOPlist