globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechává
Zdarec, mám Babettu 210 z roku 1989, stála 2 roky... Vyměnil jsem indučku, tyristor, impulzní cívku, kabel+fajku, svíčku, kohout, gufero ze strany od spojky (magneto mi vůbec nejde stáhnout...) nastavil jsem +/- karburátor, vyčistil nádrž. Nastartovala na poprvé. ALE! Když přidám plyn, lehce zvýší otáčky a od určitých otáček začne vynechávat. Volnoběh krásně drží, startuje naprosto v pohodě... Potom mě napadl výfuk, tak jsem ho očistil i včetně kolena a pořád stejné... Už fakt nevím, co s tím. Peněz už to sežralo hodně a pořád bez výsledku. Díky moc za rady

Naposledy editováno 06.02.2021 21:20:12

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

Skvělá odpověď, děkuji! 8.2.2021 v 19:21 | Nahoru | #1
S tím strženým stahovacím šroubem u magneta se to občas stane. Několikrát se mi ho podařilo sundat tak (musí být motor vymontovaný), že zvedneš motor za magneto a ze stran na magnet poťukáváš plastovou, nebo dřevěnou paličkou. Motor drž jenom kousek nad podložkou. Zpravidla se to uvolní. Někdo mi za tenhle způsob asi vynadá, ale funguje to a klikovka se nepoškodí, protože když to budeš dělat, tak jak to popisuju, se na ní rázy příliš nepřenáší. Babetta je dost háklivá na trysky. Jestli je někdo před tebou "kalibroval" drátem z drátěného kartáče, může to být příčina. Jistota je, použít nové. Mezi hlavu a válec těsnění nepatří. Mezi karter a válec ano.

Naposledy editováno 08.02.2021 19:23:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

9.2.2021 v 07:01 | Nahoru | #2

Milos1 píše: S tím strženým stahovacím šroubem u magneta se to občas stane. Několikrát se mi ho podařilo sundat tak (musí být motor vymontovaný), že zvedneš motor za magneto a ze stran na magnet poťukáváš plastovou, nebo dřevěnou paličkou. Motor drž jenom kousek nad podložkou. Zpravidla se to uvolní. Někdo mi za tenhle způsob asi vynadá, ale funguje to a klikovka se nepoškodí, protože když to budeš dělat, tak jak to popisuju, se na ní rázy příliš nepřenáší. Babetta je dost háklivá na trysky. Jestli je někdo před tebou "kalibroval" drátem z drátěného kartáče, může to být příčina. Jistota je, použít nové. Mezi hlavu a válec těsnění nepatří. Mezi karter a válec ano.

Magneto jsem naštěstí stáhnul, šroub byl pořád v tahu a nic...protože bylo na klice přirezlé. Trysky mám nové a těsnění pod válec jsem objednal. Hlavu v případě netěsnosti zbrousím a musí jezdit...snad
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 12 Včera v 23:07 Drakl
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 11 Včera v 08:21 dasto
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 19 23.4.2024 v 21:04 Krautkopf
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
Babeta 210 vyčištění nádrže Babetta 210 Bluecz98 7 12.4.2024 v 21:12 pitbikeros


TOPlist