bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechává
Zdarec, mám Babettu 210 z roku 1989, stála 2 roky... Vyměnil jsem indučku, tyristor, impulzní cívku, kabel+fajku, svíčku, kohout, gufero ze strany od spojky (magneto mi vůbec nejde stáhnout...) nastavil jsem +/- karburátor, vyčistil nádrž. Nastartovala na poprvé. ALE! Když přidám plyn, lehce zvýší otáčky a od určitých otáček začne vynechávat. Volnoběh krásně drží, startuje naprosto v pohodě... Potom mě napadl výfuk, tak jsem ho očistil i včetně kolena a pořád stejné... Už fakt nevím, co s tím. Peněz už to sežralo hodně a pořád bez výsledku. Díky moc za rady

Naposledy editováno 06.02.2021 21:20:12

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2021 v 11:34 | Nahoru | #1
Ahoj. S karburátorem jsi dělal co přesně? Po dlouhém stání bývá problém zanesení karburátoru. Šel bych po tryskách, vyčistit stlačeným vzduchem. Čebusův tip na výšku hladiny v komoře je taky dobrý. Když už se budeš hrát s plovákem, tak mrkni jestli dobře dopouští jehlový ventil, který je ovládaný právě plovákem.
Když ji necháš na stojánku na volnoběžné otáčky zahřát, chová se stejně?

Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2021 v 13:44 | Nahoru | #2
Paklize to nijak nereaguje na nastaveni bohatosti, tak bych sel po tesneni vsude mozne, ale musis si nejak poradit s rotorem zapalka .

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

Skvělá odpověď, děkuji! 8.2.2021 v 19:21 | Nahoru | #3
S tím strženým stahovacím šroubem u magneta se to občas stane. Několikrát se mi ho podařilo sundat tak (musí být motor vymontovaný), že zvedneš motor za magneto a ze stran na magnet poťukáváš plastovou, nebo dřevěnou paličkou. Motor drž jenom kousek nad podložkou. Zpravidla se to uvolní. Někdo mi za tenhle způsob asi vynadá, ale funguje to a klikovka se nepoškodí, protože když to budeš dělat, tak jak to popisuju, se na ní rázy příliš nepřenáší. Babetta je dost háklivá na trysky. Jestli je někdo před tebou "kalibroval" drátem z drátěného kartáče, může to být příčina. Jistota je, použít nové. Mezi hlavu a válec těsnění nepatří. Mezi karter a válec ano.

Naposledy editováno 08.02.2021 19:23:56

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

Skvělá odpověď, děkuji! 12.2.2021 v 06:05 | Nahoru | #4
Tak pokud nic, tak už jen a jedině přestih...nic víc už to bejt nemůže. Baba sežere hromadu peněz....a ty překupničci na bazaru si myslí, že prodávají zlatej důl ))
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 12 27.4.2024 v 23:07 Drakl
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 11 27.4.2024 v 08:21 dasto
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 19 23.4.2024 v 21:04 Krautkopf
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
Babeta 210 vyčištění nádrže Babetta 210 Bluecz98 7 12.4.2024 v 21:12 pitbikeros


TOPlist