globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sání cbr 1100xx
Zdravim,mam problém před nákym rokem jsem koupil cbr 1100xx a chybí tam náfuky,co vedou dopředu do masky.Loni v létě jsem jí měl na servisu kde jí seřídily atd.CHtěl jsem se projet a motorka nejela-na místě si brumlala v pohodě.Po delšim bádání jsem zjistil že když izolačkou přelepim nádechy na airboxu tak jede,ale jen do sedmi tisíc a pak se dusí.Po radě jsem koupil ty dlouhé náfuky,ale ty mi tam vůbec nesedí.Dočetl jsem se,že vzduch nasávají jen ty malé nádechy ve vrchni kapotáži a že ty průduchy pod světlem chladí olejový chladič,tak nevim.Na airboxu mam jen tyto náfuky,to by muselo něco vést i k těm menšim náfukum ne?Mašina byla na dvou seřízení a nic-pokaždé jinde a podotýkám že před tim lítala jak kat.Díky za rady.

Sání cbr 1100xx

4.2.2021 v 08:14 | Nahoru | #1
No podle toho co rikas, to serizoval clovek co tomu asi moc nerozumi kdyz se po serizena nedalo ani rozjet, doporucuji to dat nekam kde tomu rozumi napis pripadne SZ

1 reakcí na tento příspěvek Sání cbr 1100xx

4.2.2021 v 11:33 | Nahoru | #2
Spíš bych to viděl nějakou závadu v karburátorech samotných, než v sání. Membrány na šoupátkách, zasranost apod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sání cbr 1100xx

4.2.2021 v 15:18 | Nahoru | #3
Kohlstein> karburátory vyčištěné a seřízené.

(reakce na) Sání cbr 1100xx

4.2.2021 v 15:54 | Nahoru | #4

prosino píše: Kohlstein> karburátory vyčištěné a seřízené.


To je ovšem v rozporu se skutečností, že to jede jenom se sáním omotaným izolačkou. Máš v tom opravdový benzín nebo nějaký roztok alkoholů a neznámých uhlovodíků ve vodě?

1 reakcí na tento příspěvek Sání cbr 1100xx

4.2.2021 v 16:57 | Nahoru | #5
Zdarec borci, Black doma mám a ty malé nádechy, to se mi nezdá, že by měly jiný účel než designový, popř. mírně chladící vnitřek motorky. Jelikož má motorka náporové sání a ty plasty vedou od předních otvorů pod světlem až k filtru, tak bych řekl, že to má důvod a bez nich to nepůjde

1 reakcí na tento příspěvek Sání cbr 1100xx

4.2.2021 v 17:01 | Nahoru | #6
Ještě dodatek. Dle mě to sání vzduchu, v průběhu výroby motorky, měnili (upravovali),jen nevím v jakým roce. Je možná rozdíl v těchto plastových dílech mezi karburátorem a strikackou.

Sání cbr 1100xx

Skvělá odpověď, děkuji! 4.2.2021 v 17:23 | Nahoru | #7
Z diskuze 2019: U karburatorove verze to ve predu chladi tema otvorama olejovej chladic. A nasava to vzduch tema malejma prolisama na bocich v horni casti kapotaze. Je to tykove napul naporove sani. Blackbird bez te predni kapoty a usmerneneho vzduchu skz ty sterbiny na bocich nejede. Prubeh vykonu je nelinearni.

Strikacka ma tim cumakem veprddu jiz naporove sani takto resene. Olejovy chladic se posunul jinam.

Více na: https://www.motorkari.cz/tema/?t=214086

Copyright © Motorkari.cz

Naposledy editováno 04.02.2021 17:23:40

(reakce na) Sání cbr 1100xx

4.2.2021 v 19:57 | Nahoru | #8
dennisCBR> naporovy sani funguje az ve vyssich rychlostech... ten problem je nekde jinde ale podle popisu bych hledal v karburatorech

1 reakcí na tento příspěvek Sání cbr 1100xx

Skvělá odpověď, děkuji! 4.2.2021 v 21:43 | Nahoru | #9
Tak v prvni rade jde o to, jestli mas strikacku nebo karburator.
Podle umisteni chladice a toho, ze mas chladic oleje vyvedenej za predni svetlo, to vypada, ze mas karburatorovou verzi. ALE uz jsem potkal i predelavku, ktera byla strikackou a protoze se asi nepodarilo sehnat potrebne dily a nebo clovek co to po bouracce opravoval neznal rozdily mezi verzemi, tak tam dal spatne chladice i airbox a pak nebylo kam dat ty nafuky naporoveho sani.

A podle toho, ze to ma oranzovou barvu, tak je to asi blackbird v repsol barvach a mam obavu, ze je to ten o kterem mluvim. Mel jsem ho na dilne pred X lety a majiteli jsem rekl, ze je to proste skladacka a ze v tomhle stavu jak to je to nikdy nepojede. Motorku si odvezl ze to teda vyresi, jeste mi parkrat zavolal s dotazem na kompatibilitu dilu a pak uz se neozval. Jak to dopadlo nevim... A take to delalo to co popisujes. Mozna bych nekde nasel i fotky.

Pokud ale budu predpokladat, ze je to karburator a neni to ta motorka o ktere se zminuju, tak tam zadne nafuky do predni kapotaze nejsou. Jsou tam jen takhle ty nadechy pres ram motocyklu a vzduch si to nebere z cumaku, ale z tech malejch prolisu na bocich te predni kapoty. Mel jsem karburatoroveho blacka, moji znami meli strikacky (2ks) a pres dilnu mi proslo asi 20 blackbirdu.

Karburatorova verze kdyz nema predni kapotaz tak nejede. cuka, hada se to neni mozne to vytocit. Osobne vyzkouseno, s motorkou jsem se vyboural a pote ji chtel bez kapotaze projet a neslo to.
Pokud na karburator das Kn filtr (vlozku do airboxu), tak to taky nejede (osobne vyzkouseno, nakonec jsem pretryskovaval karburatory).
Pokud mas jen jinej vejfuk a original filtr, tak to plus minus funguje.
Pokud mas oboje, jak jsem mel treba ja (filtr i vejfuk), tak pretryskovat proste musis.

Takze to tak no asi na okraj....

pokud nic z toho co jsem uvedl nemas a nebo vis, ze mas v poradku, tak se podivej na podtlakovy palivovy kohout. Take se mi to stalo, membrana v kohoutu je praskla a tim padem ten podtlak nedokaze dostatecne otevrit kohout a pritok paliva je nedostatecnya a motorka pri razantnim zrychlovani v urcitych otackach povadne a prestane tahnout. Stalo se mi to pri predjizdeni na sumave, domu na moravu jsem dojel, ale jiz bez divoceni... Prodava se repas sada.

No a pak uz je potreba jit klasicky... komprese, ventilove vule, vycistit karbiky v ultrazvuku, samozrejme zkonntrolovat membrany , dat nova tesneni , zmerit a podle potreby nastavit hladiny v plovakovkach atd, atd...
nic dramatickeho...

Naposledy editováno 04.02.2021 21:46:39

(reakce na) Sání cbr 1100xx

5.2.2021 v 07:53 | Nahoru | #10
cuir> Moc díky za rady,určitě u tebe na servisu nebyl,mam ho od známého asi 10let a do repsolu si ho dával on.Zmátlo mě, že když jsem se pídil po závadě,tak jsem u karburátové verze-98 viděl v manuálu ty dlouhé náfuky a koupil je,ale něco na tom bude když mi lítal v pohodě bez toho.Jak říkám dal jsem ho seřídit a od té doby zlobí.
Karburátory jsou dělané,čištěné ultrazvukem,kohout také dělán.Prostě jak ty náfuky zaslepim do třičtvrtě tak jede bez problému do sedmi tis.a pak se dusí,když v těch sedmi tisících to rukou ještě víc přidusim tak jede i do více otáček.Připadá mi že tam jde moc vzduchu.Svody jsou svedeny do jednoho ladáku a kn filtr tam je také,ale jak říkám i stimto bezproblému chodil.

1 reakcí na tento příspěvek Sání cbr 1100xx

Skvělá odpověď, děkuji! 5.2.2021 v 15:00 | Nahoru | #11
no a nemohlo se stat, to, ze tam v airboxu bylo nejake "dusitko" ktere ti suplovalo tebou ucpavani ruky a ti co to serizovali prvne to vyhodili pryc, protoze to tam nema co delat a udelali hladiny, synchro, vycistili a bez projeti ti to predali?
Ono kdyz serizujes takhle motorku v zime, uplne se ti nechce to jet projizdet a jeste to nejak extremne tahat a vytacet.
Takze to me jeste tak napadlo.
No a duvod proc, protoze tam nekdo dal prave ten filtr, ladaky, jeste svedene do jednoho a nepretryskoval to. Takze bych ocekval, ze to bude nakrmene pozici jehly, hodne otevrenym smesovym sroubem a ucpani sani, ktere tam mozna bylo resilo smes pri vyssich otackach.

Nebylo by od veci zkontrolovat jake jsou tam trysky , jehly a konkretne u karburatorove verze, kdyz to pretryskovavas dynojet stage 2, tak se dela jeste dirka do soupatka aby to melo lepsi reakci.
To co mas, proste se standartnim nastavenim nepojede, vim to, mel jsem to taky a musel sem pretryskovat.

EDIT: a jeste jednou jen zopakuju...bez prtedni kapoty ta motorka nejde...cili jestli testujes se sundanou kapotazi, tak to proste taky nebude fungovat a budes to ladit a resit do konce zivota :D
EDIT2: no a kdyz se divam na tu predni kapotu... nevim jak je resena, ale nechybi ti tam ty bocni nadechy? nebo nejsou na jinem miste nez original? To by totiz taky mohlo zlobit.

Ale cele to asi bude o tom, ze ti prvni servis co to cistil a serizoval, proste nevedomky vyhodil nejake dusitko co tam mozna nekdy bylo. Jinak si to vysvetlit nedovedu.
A pokud ne, tak je potreba zacit jak jsem psal ...pekne od zacatku. Komprese, ventilove vule, nastaveni rozvodu, svicky, karburatory znovu a poradne , kohout a i kouknout na hadice jestli neni uvnitr nejaka chlopen co by privirala benzin...no holt vic uz se po netu poradit neda. Tak preju hodne stesti. A jinak ams pravdu, tuhle jsem tu nemel. Tu masku bych si pamatoval.

Naposledy editováno 05.02.2021 15:05:13

(reakce na) Sání cbr 1100xx

5.2.2021 v 18:34 | Nahoru | #12
cuir> díky za rady,začnu postupně.Je fakt že servisák to neprojížděl,prostě všechno nastavil jak se má a na místě to jde na brnk.To stim dusítkem mě včera taky napadlo,protože to není normální.Jinak v kapotě t y otvory jsou,bylo tam jen vyndaný to světlo,laminátem zadělaný a dany světla s octavky za spoileru
Jinak boky zustali na místě,no uvidíme.Ještě jednou díky a dám vědět.

Sání cbr 1100xx

23.3.2021 v 21:20 | Nahoru | #13
Zdravim... jelikoz mas karburator tak nepotrebujes ty nadechy ale spis je otazkou jestli mas v kapotach - predni masky ty vodici plasty pro sani tzv z otvoru v masce je jeden kus a pak musi byt velky plast s bocnicemi nad vtilatorem do ktereho z vrchu zasedaji plasty co jsou okolo nadrze a k budikum....... bez techto plastu nemas kloudne sanci to seridit, dale otazka co tam mas za vyfuky.????

(reakce na) Sání cbr 1100xx

23.3.2021 v 21:23 | Nahoru | #14
dennisCBR> Karbec ma jeden velkej plast s bocnima listama nad chladicem a pak plast v nadechu masky, strikacky od 99- maji jine naporove sani s kapsami az do masky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird Samotář99 9 6.1.2024 v 15:41 Samotář99
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 7 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird Šelmak 35 23.9.2023 v 21:55 dan1024
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 22 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA


TOPlist