1 reakcí na tento příspěvek Yzf 450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yzf 450
1 reakcí na tento příspěvek Yzf 450
Nepíše teda jakej je to rok, ale předpokládam, že válec má nikasil a tam se píst ojede dřív než ten a opět zaçne to kouřit.
Pro klid bych změřil kompresi udělal klasickou udržbu ventily atd. A od toho bych se odrazil.
Proč otevírat něco co funguje bez problemu. Kdyby s tim jezdil závody každej pátek neřekl bych ani slovo. Pole louky sice pro krosku nic moc na to by se hodilo spíš enduro, ale holt pracuje s tim co má.
Naposledy editováno 27.01.2021 11:41:52
1 reakcí na tento příspěvek Yzf 450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yzf 450
Kompresi si náhodou neměřil to by ti mělo řict dost o stavu vršku tvého motoru.
U toho tvýho 5ti ventilu jsem to nejčastěji viděl na prostřednim ventilu sání....nevím proč.
Mám teorii že by to chtělo trochu delší vodítko ventilu při kontrole měl vždy ten prostřední větší vůli do stran.
1 reakcí na tento příspěvek Yzf 450
Ale pole, louky, les pro motor nejsou podle mě výhodou, protože na polňačce je spousta "střelců" co udrží full gas, ale na trati je to prc prc čamrda. A ti co udrží full gas na trati zase nemají ročníky 2004+
U těchto motorů řešit potřebu servisu podle kouřivosti mi přijde trochu mimo, ale to je každýho věc. A motory si o servis řeknou samy, i když "naoko" jsou v pohodě.
Třeba zde:


Ale s polňačkama souhlasim to už se tady řešili několikrát jen spíš ve spojitosti kroska na sm
assassin> to je hodně slušný....to se mě nikdy stát nemuže na mx jsem marnej

Naposledy editováno 30.01.2021 15:30:40
dam ti jednu uvahu - jak to resim ja - takovyhle yz stoji 50-60tis ? Kdyz to nechas udelat v servisu, komplet… tak s praci se budes pohybovat 30-40tis (odhad podle KTM, Yamaha ma levnejsi dily, ale jde o priblizna cisla)
tzn, kdyz se na to vykasles tak tyhle prachy usetris - kdyz to vydrzi sezonu a padne to tam az pristi a motorku prodas na dily za 20tis, tak jsi vlastne na nule, ty "usetreny" prachy das do kupy s tema za dily a koupis dalsi za pade

blby je, kdyz to koupis a hned to tam spadne

1 reakcí na tento příspěvek Yzf 450

Muj kolega mel dalsi “kejmarovku” prodával ji se 110hod po go, taky běžela jak hodinky
A ke kamaradovi co servisuje bmw prijel kdysi typek s g450x - tzn “ostrý” supermoto bmw/hqv - melo to najeto 270hod po silnici - dojizdeni do prace a v motoru nikdo nebyl - ptal se co s tim


Takze je to dost o stesti, nekdy to tam spadne do nove a jindy to vydrží stovky hodin...
A jen o hobby jezdeni to neni, treba ta huska s ko prevodovkou si užila svoje - kejmi trochu tahat umi a ten kamarad jezdi takovy ty nižší mx zavody na bednu (republiku na chvostu no

Jo a jeste vysvetlivka - ze se na motor nesahlo je myšleno, ze se nedelal zadnej vetsi servis, ventilove vule a náplně samo delame v předepsaných nebo kratších intervalech ...
YZ je stejná konstrukce, ale je předpoklad, že motor je neustále přetočenej (narozdíl od WR) Takže opravdu správnou radu nedostaneš,
Jestli jezdíš motokros, rozhodně bych to udělal,
jestli jezdíš jen do lesa, buď v klidu.
Pokud nevíš, odpíchni se od stavu rozvoďáku. Jestli bylo nutný ho vyměnit ve 176 hodinách, tzn jestli byl měněn při 5mm znamená to že motor byl opravdu využívanej a radši bych ho udělal.
Naposledy editováno 04.02.2021 08:37:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kroska 450 Kawasaki KX 450, Honda CRF 450R, Yamaha YZ 450F, Kaw... | Pangamin213 | 10 | 11.8.2022 v 22:28 Pabol |
Oprava motoru Yamaha YZ450f Yamaha YZ 450F | Atmos | 2 | 6.5.2022 v 09:24 Atmos |
Alpinestars Yamaha YZ 450F | habrman | 0 | 30.4.2022 v 06:46 habrman |
450 jaký převodový poměr Yamaha YZ 450F | hugo12 | 3 | 19.2.2022 v 19:23 assassin |
Motokros hobby Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250, KTM 250 SX, Honda CRF ... | vojtano91 | 19 | 19.1.2022 v 19:13 assassin |