Rozpůlil jsem motor na fechtlu, chci vyměnit jen ložiska lamely a simeringy,
samozřejmě na půlení mám půlič z pásoviny, né šrubovák a kladivo.
Je to poprvé co ten motor půlím, proto otázka co se někomu bude zdát blbá.
No k věci, motor mám vejpul, všechno venku, jen dva kartery s ložisky a klikovkou.
Ale klikovku mi nejde vyndat, postupoval jsem podle videí od Pavla Ragnara a článku z jawa50.cz.
Tam píše, že mám motor dát na špalky a pod něj hadru ať se klikovka nepoškodí a pak přes dřevo klepnout kladivem do klikovky ze strany kde bylo zapalování, dělal jsem to tak 5x a klikovka tam furt drží.
Nemáte někdo nějaké typy co s tím a jak na to? jiné rady ke "GO" motoru fechtla taky uvítám
Naposledy editováno 05.11.2020 16:11:33
1 reakcí na tento příspěvek vyndání klikovky z karteru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang | jirkaven | 13 | 12.4.2024 v 08:48 jirkaven |
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 2 | 23.3.2024 v 14:06 moje-moto |
Olej do methanolu Jawa 50/23 Mustang | Matmote123 | 28 | 22.3.2024 v 11:55 assassin |
Spojka jawa 50 Jawa 50/23 Mustang | Matmote123 | 6 | 6.3.2024 v 07:00 Johny_Servis |