globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová nebo starý železo
Zdravím přátelé. Jak začít. Před desti lety jsem sedlal FZS 600. Skvělá motorka, potom přišlo stěhování, rodina, absence garáže, šla z domu.
Teď po x letech přišla chuť na občasnou projížďku. Na jaře bych rád už něco měl.
Teď můj problém.
Nevím, jestli koupit fungl novou, nebo naopak starý železo. Novou bych chtěl Royal Enfield Continental GT, protože se mi prostě líbí. Rozmar. Proč novou, asi kvůli nějaké záruce, pár km bez větších nákladů na servis, jasná historie. Na druhou stranu dávat 200tis. za to, že se svezu párkrát do roka, není čas, kvůli práci, rodině, se mi nechce.

Pokud něco starého, chtěl bych se vejít do 100 tis. včetně prvotního servisu a oblečení. Chtěl bych se zeptat na nějaký tip, jakou cestou jít. Je motorka s 40tis. km nebo 20let stáří prů.er? Nebo záleží na konkrétním stavu?
Nejsem divočák, jezdím pohodu, nepotřebuju 190 koní... líbí se mi naháče, endura, i třeba VFR... Prostě široký záběr. Jen jsem úplně vypadl z dění a netuším, jak na tom ty starý vrány jsou.

Jo, jsem rozpolcený, klidně mě pošlete někam, ať si hledám a ujasním sám, ale budu rád za každou radu, nápovědu, nasměrování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo

27.10.2020 v 20:30 | Nahoru | #121

MilanTST píše: assassin> nevím kdo tady tlačí ty jeho Hi-tech komponety na staré mašině a říká že je to to nejlepší a nepřizá přitom že poloviu věcí už musel vyměit . Kdybych chtěl tak si klidě koupím i tu novou sportku. Já jen odpovídám tazatli že nemá dát na tvoje názory z nezalosti moto RE GT 650 a at si ji vyzkouší že stojí za to. Místo abys jsi řekl borcovi všechna pro a proti tak si tady je honíš ego jak máš skvělý mašiy co stála před půl stoletím půl míče. Myslím že takoví lidé by to tady neměli moderovat



a ty sis vsiml, ze jsem neco moderoval? nebo ze by tu nekdo neco moderoval? nebo proste jen kopes a utocis?

jestli sis nevsiml, tak ja jsem sem prisel az po tom, kdy jsi ty a sic napsal, ze jedine novou a pridal jsme k tomu jen to, ze jsou i lidi co si v danem rozpoctu radeji poridi ojetou a uvedl jsem i duvody proc.

Ano na TL jsem vymenil hodne veci, protoze me bavi ji upravovat. 999 je zcela seriova a vymenenej je tam tak olej ja tu nechci vyzdvihovat 999 nad RE... to je nesmysl, protoze jsou to uplne jine motorky pro uplne jine pouziti, to jakou motorku jsem v danem rozpoctu zvolil ja jsi ze me pacil ty… ja ti jen odpovedel. A ted jen chci abys ohbajil ten svuj vykrik s technikou… ale uz jsi na to reagoval 2x nebo 3x a nic, jen napadani, kopani a staceni smeru k tomu jestli a jak moderuju tohle forum… komu ze tu dochazi argumenty?

Naposledy editováno 27.10.2020 20:32:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo

27.10.2020 v 20:32 | Nahoru | #122
MilanTST> myslim ze assass nema potrebu si honit ego a vypada to jen na neporozumeni jeho psaneho textu...

K tematu, pro tazatele, pokud se ti re libi, tak jej proste vyzkousej a klido do nej bez, prodat jej muzes vzdycky...
E: sic klasicky s prodelem...:)

Naposledy editováno 27.10.2020 20:36:17

(reakce na) Nová nebo starý železo

27.10.2020 v 20:35 | Nahoru | #123
assassin> nekoukám co je ve vlákech a nehledám kde je pravda u lidí co tady píší do příspěvků o problémech s reklamaci, ale co mám zkušenosti Triumph, Suzuki tak žádej problém. Co se týče ofic zástoupení RE v CR tak jsem měl několik možostí s těma klukama poklábosit a probrat věci a berou to dost jako uzkou skupinu přátel skoro bych řekl jako rodinu majitelů RE. Takže si nemyslím že by si neuznaou reklamací chtěli tuto pověst zkazit

Naposledy editováno 27.10.2020 20:50:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo

27.10.2020 v 20:49 | Nahoru | #124
assassin> napřed píšeš že se takový motorky nedají porovávat a pak chceš abych je poroval výkřik do tmy byl tvůj příspěvek že kdyby byly nějaký díly levnější tak že by je RE500 měl (karbec buby a to je uplná blost. Co jinýho jsem ti měl na takovou blost odpovědět. Jedinej kdo tady utočí a vysmívá se jsi ty. Pak se nesmíš divit že i ostatní na tebe takhle reagují.

(reakce na) Nová nebo starý železo

27.10.2020 v 20:49 | Nahoru | #125
kokonhead> ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo

27.10.2020 v 20:50 | Nahoru | #126

MilanTST píše: assassin> napřed píšeš že se takový motorky nedají porovávat a pak chceš abych je poroval výkřik do tmy byl tvůj příspěvek že kdyby byly nějaký díly levnější tak že by je RE500 měl (karbec buby a to je uplná blost. Co jinýho jsem ti měl na takovou blost odpovědět. Jedinej kdo tady utočí a vysmívá se jsi ty. Pak se nesmíš divit že i ostatní na tebe takhle reagují.



ja od tebe nechci porovnavat motorky, napsals, ze i ten jednovalec je technicky jinde, tak me zajimalo co mas na mysli. evidentne nemas nic, jen si potreboval neco placnout a ted protoze to ani neumis priznat tak kopes a hazis spinu na me. uzij si to

Naposledy editováno 27.10.2020 20:53:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo

27.10.2020 v 20:58 | Nahoru | #127

assassin píše: ja od tebe nechci porovnavat motorky, napsals, ze i ten jednovalec je technicky jinde, tak me zajimalo co mas na mysli. evidentne nemas nic, jen si potreboval neco placnout a ted protoze to ani neumis priznat tak kopes a hazis spinu na me. uzij si to



Takže nepřizáš že už jsi nevěděl kudy kam a řekl jsi o jedoválci uplnou blost, na kterou jsem si přizávám trochu rýpl. To je pak těžký s někým takovým něco psát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo

27.10.2020 v 21:02 | Nahoru | #128

MilanTST píše: Takže nepřizáš že už jsi nevěděl kudy kam a řekl jsi o jedoválci uplnou blost, na kterou jsem si přizávám trochu rýpl. To je pak těžký s někým takovým něco psát.



ne nemyslim si, ze jsem placl blbost. ano trvam na tom, ze ta motorka je postavena rozpoctove a ze kdyby to slo resit jeste levneji tak to tak udelali.

zajimala me ta technika, jelikoz to tam nesmeruje, nemam chut v tehle diskuzi pokracovat

tazatel uz zcela jiste pochopil, ze nic lepsiho nez RE nenajde. Omlouvam se, jestli to vypadalo, ze mu tu motorku chci vymluvit.

Naposledy editováno 27.10.2020 21:10:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo

27.10.2020 v 21:27 | Nahoru | #129
assassin> Tak v tom se neshodem. 1. jsem nepochopil proč jsi najednou vytáhl jedoválec, když autor příspěvku chtěl dvouvál. 2 To samé platí tedy i u tvých motorek, že byly rozpočtovky a že tam výrobci daly je ty komponety co museli a občas taky doře nefugvaly. 3 z prstu jsem si nic nevycucal Je to prostě nová motorka. Takže má lepší technologie i emise Jenom když porovám ten novej dvouválec a ty tvoje starší motory tak tam prostě ten techologický pokrok je, propracovanější převodovka, mechanická hlučost, vyváženost motoru, váha, materiál............ A ted řekni, že nemám pravdu.

nikdo neřekl že je RE nejlepší motorka. nebud jízlivej Ale pokud se tazateli líbí ( jak psal) at si ji vyzkouší. Já mu ji doporučuju Stejně tak mu klidě doporučím i jakýhokoli novýho retro Triumpha, ale ten je za větší peínze.

Naposledy editováno 27.10.2020 22:12:27

1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo

27.10.2020 v 22:25 | Nahoru | #130
Ale no ták družstevníci, nelejte to pivo z voken
Ten RE GT nevypadá ale vůbec marně, moc povedený, škoda že to u nás už neumíme

Naposledy editováno 27.10.2020 22:25:25

(reakce na) Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 06:11 | Nahoru | #131
pma1> a o to tady šlo ukázat že RE dělá pěkný, hezky zpracovaný motorky a za dobrou cenu spousta lidí o nich pořádně neví a přitom si myslím že nový program této anglické firmy stojí za povšimnutí. s tou Jawou a vůbec českou produkcí moto je to smutný.

Naposledy editováno 28.10.2020 06:16:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 06:58 | Nahoru | #132
MilanTST: mas pravdu

Naposledy editováno 28.10.2020 07:18:39

(reakce na) Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 07:25 | Nahoru | #133
assassin> Tak přece jen se v něčem shodnem

Naposledy editováno 28.10.2020 07:25:35

2 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 07:31 | Nahoru | #134
Jasné, zkus treba srovnat hmotnosti tech motorek - a nebo materialy (titanove ojnice, magnesiova vika, kovane písty) pak pochopis, proc se s tebou nebudu dal bavit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 08:19 | Nahoru | #135

assassin píše: Jasné, zkus treba srovnat hmotnosti tech motorek - a nebo materialy (titanove ojnice, magnesiova vika, kovane písty) pak pochopis, proc se s tebou nebudu dal bavit.



Jaké % jezdců tady na Motorkářích tyto materiály opravdu dokáže využít tak že dávají smysl?

(reakce na) Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 09:15 | Nahoru | #136

assassin píše: Jasné, zkus treba srovnat hmotnosti tech motorek - a nebo materialy (titanove ojnice, magnesiova vika, kovane písty) pak pochopis, proc se s tebou nebudu dal bavit.



Se klidně nebav

Naposledy editováno 28.10.2020 09:23:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 09:36 | Nahoru | #137

kratkej01 píše: Jaké % jezdců tady na Motorkářích tyto materiály opravdu dokáže využít tak že dávají smysl?



O tom nebyla rec. Ale ok, co myslis tim využit? Ja kdyz se jdu projet tak plnej plyn drzim pomerne casto, využívám tyto materialy nebo ne?
To ze ma ta motorka diky použití drahých materialu 190kilo a ne treba 240 jako by mela pri použití obycejnejsich - to je docela znát, vyuziju to nebo ne?

Ja jsem tady nechtel vyvolat diskuzi sbk nebo retro nahac. Tady na zacatku bylo řečeno ze v daném rozpočtu jedine nova. Ja jsem napsal svuj názor, ze kdyz za ty prachy koupi jetou tak koupis motorku o kategorii vyse - tzn tu pak mame treba novy RE vs starší triumph. Ja jsem jen napsal, ze me dava vetsi smysl ta ojetina. Nenapsal jsem, ze jedine tahle varianta je ta správná (narozdíl od tech co tu tlaci novou za kazdou cenu)
Milan ze me vytahl jakou motorku jsem si za cenu noveho RE koupil ja... a nasledne napsal, ze RE je technicky dal nez ta stara ducati - nevim proc. Kazdopadne to je nesmysl. Je mi fuk kolik lidi je tu schopnejch dostat sbk na limit. Nema to nic společného s použitou technikou ani to nevyvrací to, ze jsou lidi co si za danou částku radeji koupi oketinu, prestoze by se za ty prachy dala koupit nova motorka.

(reakce na) Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 10:14 | Nahoru | #138
assassin> a jedeme dál Tazatel měl rozpočet skoro 200 na nový RE nebo 100 na starší mašinu typu VFR, endura....včetně oblečení a prvního servisu. Jo a ten servis může vyjít pěkně draho pokud se předešlý majitel nestaral. Já napsal že Enfielda doporučuju a že bych si ho sám chtěl případně koupit To že jsem se ve srandě zmínil at se vysere na starou mrdku ještě neznamená že nemůže narazit na nějakou zachovalou mašinu co mu bude vyhovovat, ale ta nová od RE mi prostě přijde jako dorá koupě. potom tady bylo zmíněno že si někdo nesedne na prdel z Inda a že je to taková rozpočtovka že je tam skoro ještě karurátor a bubny. nepochybuju že i to by někteří majitelé RE uvítali Tys napsal že preferuješ starší motorky co byly kdysi v ceně půl míče, ok je to tvoje volba. nikdo tady za každou cenu netlačí novou, to jsi jen asi špatě pochopil z komunikace. Proč jsem to napsal jsem ti už vyvětlil, ale ty jsi mi neodpověděl proč jsi zmíil te jedoválec? nesmysl je, že kdyby výrobci mohli tak by tam dali ty bubny a karburátor. Taky ten argument z neuznáním reklamace u nové motorky z odkazem na příspěvky ve foru a nějakou zkušeností z číským skůtrem za mě pokud bych měl rozpočet 200 na novou a 100 i s oblečením a servisem na starou tak si koupím ten RE. Můj názor, abych zase nebyl osočován že protěžuju novou Skoda že tě víc nezám, abybch vědel jak často na tvých mašinách jezdíš v jakém jsou stavu a jestli vůbec využiješ ty tvoje hi - tech technologie, které jsou ovšem po 20 letech dost zastaralé, tím nevylučuji že mají pro některé lidi kouzlo

Taky to možá bereš ze svého pohledu, že si spoustu věcí a mašině uděláš sám, ale co když tomu tazatel vůec nerozumí a všechy věci musí řešit přes servis.

Naposledy editováno 28.10.2020 15:02:08

1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 11:05 | Nahoru | #139
@TST

tak jestli narážíš na karbce a bubny, které jsem zmínil, tak to bylo myšleno přesně naopak, než ty jsi to pochopil. Jenže kvůli stále přísnějším emisním Euronormám se i na "obyčejné" motorky dává vstřikování / katalyzátory. Kvalitní dvouklíčovou bubnovku by dnes nikdo v dané cenové hladině zmíněného RE nezaplatil. Ty fotky, co jsou tady ve vlákně rozhodně nejsou OEM motorky z továrny, ale přestavby za úplně jiný peníze. Spíš mi to připadá, že se bavíme ne o motorkách, ale o tom, jaký kdo má k věci přístup. Jeden tomu rozumí, udělá si většinu nastavení / oprav / tuningu / výměn sám, ví co jak funguje a proč to tak má fungovat vs. druhej, který ví tak akorát kde je brzda, plyn, spojka, víčko nádrže, zbytek ho tak nějak moc netrápí, nerozumí tomu, bude se vším jezdit do servisu. Ano, pak chápu, že se tady někdo směje karburátorům, když v životě nejel na ničem co bylo např. osazeno karburátory TMR nebo FCR a odladěno na brzdě. S takovými lidmi si fakt nemám o čem povídat. A neber si to osobně, myslím to obecně.

Naposledy editováno 28.10.2020 11:07:28

(reakce na) Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 14:33 | Nahoru | #140
WARP> na tebe bych mohl narážet tak maximálně s těma pochromovanejma plastovejma blatníkama, který ovšem RE nemá, jsou plechový. Co se týče bubnů a karburátorů tak to byla reakce na assassina a jeho příspěvek k RE 500 jedoválec. Pokud tedy podle tebe na RE 650 kvůli ceně nedávají tu tvoji kvalití bubnovku s dvěma klíčky tak mi pak vysvětli proč když je tak dobrá není třeba na retro Triumphu Thruxton 1200 RS který stojí bez mála 400 000. To už asi neude rozpočtovka, nebo ano? Ty fotky od Triumphu jsou realita a ty od RE jsem sem dával je pro inspiraci a některý ty ůpravy nejsou ani za moc peněz. Všichi bychom se tady měli vyjadřovat k tématu zakladatele vláka. Myslíš si, že si udělá všecho sám, když řeší peínze na servis? Asi ne takže bych mu rozhodně nedoporučoval motorku s karburátorama protože by si je neuměl ani seřídit na tož rozebrat vyčistit a složit. Tvoje karburátory TMR a FCR tudíž do tématu vůebc nepatří a jsou mimo požadavky zadavatele. Ten bude nejspíš chtít novější motorku s kterou zajede jedou za rok do servisu na olej....., popřípadě přezout pneu. Asi jste to nějak jinak pochopili. no snad se postupě dopracujem k nějakému zdárému cíli

Tady je realita, RE 650 obohacená tedy o dvousedlo. není o nic moc horší než ty RE 650 s doplnkama



Tady se dají koupit ty doplnkový díly a můžeš si přepočítat že to nejsou nijak velký peíze.

http://www.k-speed.n...mo=30&cid=411471

Kurz 100THB = 74.0220 Kč

Tady pro porovnání Triumph Thruxton 1200 RS

http://www.triumphmo...ew-thruxton-1200-rs/

Naposledy editováno 28.10.2020 15:13:53

1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 16:18 | Nahoru | #141
ale jo, na pohled vypadá pěkně, spousta naleštěnýho hliníku a chromu...nicméně když už člověk přičuchnul ke kvalitnějším komponentům (schválně nepíšu top komponentům), tak při prohlídce zblízka prostě vidíš, kde a na čem se šetřilo. Např. tu story o výměně zadních tlumičů, kterou zde na fóru prezentoval jeden majitel a měl s tím docela starosti. Ono když se vidlice / tlumiče nedají nijak štelovat podle hmotnosti jezdce / způsobu jízdy, je to vždy napikaču, pokud tedy jezdec nemá zrovna kliku a představuje průměr (hmotnost), na kterou je podvozek nastaven - vyroben. Pak na to sedne jezdec o 20kg těžší a jediné, co může udělat je vyměnit péra, ale kompresi / odskok na nich nepošteluje. Vždyť ta vidlice stojí od prodejce dílů RE na Ebay nová 7 tyček...za to koupíš maximálně samotný trubky (kluzáky) do vidlic KYB/Showa.

(reakce na) Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 17:23 | Nahoru | #142
WARP> nějak pořád odbíháš od tématu, potřeuje borec zlatýho švéda vzadu i v předu? potřeuje dva monboloky od bremba s kotoučema v předu? potřeuje borec kvalitější komponety než jsou v serii na ty svoje 3000 km ročně v pomalým tempu? Odpověd je nepotřeuje. Psal že není žádý divočák. O těch tlumiči jsem četl, mě to při jízdě nepřipadalo, asi to mých 115 kg dostatečně zatížilo. navíc mi přišlo že ty starosti měl protože si s tím prostě chtěl pohrát. Už vidím toho borce co zakládal toto téma jak si šteluje tluimiče, kompresi a odskok Kolik lidi to tady má pořád na svých motorkách v sérri i když to můžou štelovat. Vyměint se tam dá cokoli třeba celý tlumiče, ale přijde mi to pro normálí ježdění zbytečý, ale když někdo chce. Pro mě je to dobrej základ pro další upravy za cenu která je víc než dobrá. Přestan se a to dívat svýma očima a podívej se a to pohledem zakladatele tématu. nebo toho nejsi schopný z jeho pohledu pochopit a pořád vymýšlíš. Ze ty ses na něčem projel ještě nezamená že po tom touží i ten chlapík.

Co ty bubny, nějak jsi na ně zapomněl, proč na Thruxtou nejsou? Je to taky rozpočtovka? Za 400 táců?

Naposledy editováno 28.10.2020 17:31:20

Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 17:46 | Nahoru | #143
ono když se tak dívám na bazar co se dá koupit ojetý za nějakejch 75-80táců, protože ohoz na moto bude tak 10ka, když bude šetřit a 10ka na servis kdyby náhodou přišlo něco nečekanýho a měl rezervu, není to žádná sláva. To asi nebude nic z Hi- tech kompoetama

1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 17:59 | Nahoru | #144
tak můžeme se bavit o skutečném retru / classics / veteránech anebo "rádoby" retru, což jsou všechny ty T / RE co dnes sjíždějí z linek a je mi úplně jedno, že stojí 400k. Prostě to jsou všechno taková moderní šidítka, tvářící se jakože retro, nic víc. Druhá věc je, kdo z uživatelů by byl schopen si tu dvouklíčovku na předku nastavit aby se nezabil, když pomalu ani nechápou základní mechanismy motoru / převodovky / odpružení.....podpora náhradních dílů a obložení - zřejmě by si to výrobce musel vyrábět sám ve své režii (drahé), OEM kotouč + třmen je oproti tomu za pár babek. Pokud se ti kotouče na T/RE líbí, ok je to tvůj vkus. Mně ne. Ano, je to můj pohled na celou věc, zakladatel vlákna snad má svůj rozum, aby si ze všeho vytáhl to, co je mu nejblíž. Nikomu nic nenutím, nic neprodávám, má na výběr - ale nemusí hned skončit s názorem, že jedině nová, jinak je out. V opačném případě se může podívat do inzerce, těch zánovních, příp. málo poježděných T / RE je tam jak máku.

(reakce na) Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 18:21 | Nahoru | #145
WARP> víš že jsem od tebe ani nic jinýho nečekal. Dej si na mašinu tu svoji dvouklíčovku, karburátor a jed se někam projet. Hlavě si to napřed pořádě seřid Hlavě že ty všechno chápeš. zakladatel vlákna má svůj rozum, ale asi nemá dost zkušeností tak se chtěl poradit. nikdo neskončil s názorem že jedině nová ale s tím omezeým obnosem na ojetou toho moc nevymyslí. RE 650 na nizerci není jako máku, jak říkáš, ale pár jich tam je začíají na nějakech 145tácích. připadá ti že mu na to těch 100 táců bude stačit? I s olečeím a servisem nebo mu nějaký prachy přidáš? navíc chtěl RE Continental GT 650 a ten tam momentálě není ai jeden.

Ještě jsem se chtěl zeptat odborníka, když občas jezdím na téhle GUZZI, je to rozpočtovka, retro, veterán, jsou tam dorý seriový karburátory, co brzdy vepředu? Já vím nejsou bubnový. Co ty tlumiče? kua nejsou nastavitelý. Asi rozpočtovka. Už na i nesedu.



Naposledy editováno 28.10.2020 18:47:19

Nová nebo starý železo

28.10.2020 v 20:58 | Nahoru | #146
Osobně si myslím, že zakládání těchto a podobných témat stejně k ničemu nevede. I když v dnešní "Corona" době to chápu a je to o pokecu, který se stejně vyvine směrem k duelu vášnivých diskutujících, přestože autor tématu má možná jasno a s úsměvem sleduje, co rozpoutal
Každý má nějaký sen a cíl, co by chtěl vyzkoušet a v čem se najít. Svým stylem života, svým vyjádřením. Není to přeci o tom, mám 200 klacků a teď dilema. Běžte za svým snem a ptejte se na technická úskalí. Nikdo to opravdu za vás nerozhodne.

Naposledy editováno 28.10.2020 22:18:27

Nová nebo starý železo

30.10.2020 v 10:12 | Nahoru | #147
Tazatel si to už nejspíš dávno rozmyslel a pokukuje po jinym hobby, kolo? lyže? skákání padákem? pěstování konopí? sbírání pivních etiket? kdoví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo

30.10.2020 v 10:21 | Nahoru | #148
SuperSic58>

SuperSic58[b píše: ]Nejvíc mě baví ty bláboly o duši, že nové motorky ji nemají a bla bla bla. Jsou to povětšinou jen kecy[/b] , kterými si lidi jen falešně odůvodňují, že na novou zkrátka nemají peníze I jako nové jdou dnes koupit motorky, které mají různé charakteristiky dle touhy zákazníka, jeden chce silnou střelu na honění desetin na dromu, další neposednýho naháče, co furt panáčkuje po zadním, jinej něco do bláta, další si chce prdlat krajinou a kochat se venkovem, jinej procestovat Evropu cestou necestou a někdo uplně obyčejnou motorku na víkendovou projížďku v klidnym nebo ostřejšim tempu, někdo chce mastodonta s objemem automobilových motorů, jinej má zas rád hbitý a lehounký malorážky, jeden je ulítlej na retro tvary, druhej chce hmyzí sc-fi look. Ale jedno je jasný, nová je prostě nová A teď nemyslim jako že fungl nová, ale zkrátka nějaká současná, ne nějaká 30 let stará vrána po xtým majiteli a dojebaná řádkou kutilů domácích... To už je potom spíš záležitost pro fajnšmkekry, kteří mají znalosti, dovednosti, vybavenou dílnu, hromadu zbytečnejch peněz a času, aby si dali do pucu fešnýho youngtimera. Ale určitě to neni záležitost na onu sem tam víkendovou projížďku pro člověka s minimem času zatíženého onou trojicí povinností(rodina, práce, dům)



se pleteš, starý mají opravdu duši, ty nový jsou většinou bezdušový

Naposledy editováno 30.10.2020 10:32:29

1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo

30.10.2020 v 13:39 | Nahoru | #149
To StrangerPetr:
Mám kamaráda, který řešil něco podobného ... no a na konec zjistil, že mu sedí tohle: https://www.prvniko...rodukt/v7-iii-carbon

(reakce na) Nová nebo starý železo

30.10.2020 v 17:21 | Nahoru | #150
boboh> Šťastnaj kluk
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké gumy na RE Continental GT [1, 2, 3] Royal Enfield Continental GT Alda156 67 21.4.2023 v 22:59 oondra2
Enfield Interceptor / Continental -... [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT sardel 39 6.10.2021 v 06:52 MilanTST
Servis ventilových vůlí u Royal Enf... Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT dundee5 3 21.5.2021 v 11:23 dundee5
Zakoupený bike v německu Co vše je ... Royal Enfield Continental GT Alceste 13 18.5.2018 v 14:18 Alceste


TOPlist