1 reakcí na tento příspěvek Zimní pneu na Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní pneu na Adventure
Tomáš_GSR píše: Polňačky a les...
Ooo, na smrku? No budiž ... Heidenau dělá třeba K60 Scout v páru s rozměry na Smrka, a jsou M+S
https://en.reifenwer...rofil=162&pic=99
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní pneu na Adventure
https://www.continen...f-road-enduro/tkc-80
Jakože 50/50 je fakt normální drapák, kdo by se při větším ježdění mimo silnice trápil na gumách bez pořádného vzorku? Sebevrah?
2 reakcí na tento příspěvek Zimní pneu na Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní pneu na Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní pneu na Adventure
1 reakcí na tento příspěvek Zimní pneu na Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní pneu na Adventure
1 reakcí na tento příspěvek Zimní pneu na Adventure
Většina pneu C-(01,02,11,15,16,17,18,19,20,21) jsou homologované pro silniční použití, kromě C-(04,10,12).
V případě jakýchkoliv dalších dotazů neváhejte a kontaktujte mě.
S pozdravem
Vladan Vilimek
Customer Service
MITAS a. s.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní pneu na Adventure
Kohlstein píše: Pedl> Jo, na ty certifikáty tady vedou odkazy z různých předchozích diskusí, můžu taky něco dohledat, o čem vím. Jenom mi přijde dávat zadní MX se špalky vysokými 19,5mm na předek od Smrčka dost ulítlé.
Tak v původním rozměru 120/80 je mitaska ef-05, enduro, s "rozumným" špalíkem a homologací
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní pneu na Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní pneu na Adventure
Kohlstein píše: KubaLC8> Zabralo mi to docela dlouho, že sipaky = šípáky. Když už napíšou špunty a žádný, proč to nejde se šípákama?
Do bláta se šípákama? To se asi moc projet nechceš. Na těžký motorce jsi ve sněhu druhej i s mx spuntama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní pneu na Adventure
Kohlstein píše: Pedl> Jo, na ty certifikáty tady vedou odkazy z různých předchozích diskusí, můžu taky něco dohledat, o čem vím. Jenom mi přijde dávat zadní MX se špalky vysokými 19,5mm na předek od Smrčka dost ulítlé.
Hlavně to nedostane do vidle, a bez haltru to bude furt prázdný...
A když ty špunty nafouká aby to nesrazil z ráfku, tak si nanejvejš nabije držku než do toho bláta dojede, bo strom je těžkej na předku jak hovado... Vlastně všechny ty cesťáky.
A v kolejích jedeš po kotoučích...
Anake, tkc, K60... víc bych tam necpal. Akorát stačí na to co ta motorka umí...
1 reakcí na tento příspěvek Zimní pneu na Adventure
Nahulená guma na 2 nebude k ničemu, ať má špunty jaký chceš... S přefouknutou gumou akorát vyhrabeš hluboký koleje, ale nepojedeš stejně.
A grip je o gumách, ale taky o odezvě podvozku, což u Stromka na těch 160 mm brkách s jednoduchým tlumením není taky nic extra. Povolit vzadu útlum a přitvrdit péro i vidli, a pak pozor s kopce, protože se stejně potápí...
Naposledy editováno 15.10.2020 10:59:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní pneu na Adventure
TKC 80 na suchu OK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní pneu na Adventure
Ale v blátě to je celý marný... Za ty škody co na tom člověk napáchá je olítaná Lc4 , co to v terénu umí... A Stromek může bejt v klidu.
No ne?
Kafoholik píše: Kohlstein> jo, však ty tkc když se jede sotolina nebo vlhko, tak udělají svý. Na Stromka úplně v pohodě.
Ale v blátě to je celý marný... Za ty škody co na tom člověk napáchá je olítaná Lc4 , co to v terénu umí... A Stromek může bejt v klidu.
No ne?
tak to je fakt. Tady se stromkem bude za hodně peněz málo muziky, a LC4 si se zimním provozem poradí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní pneu na Adventure
Kafoholik píše: Jestli s tím chceš do terénu jako fakt, zkus si sehnat tubliss na správné rozměry ( jestli se dělá na 17...? ) a použij nějaký homo šotoliny... Pokud je podhustiš pod 1.2 , budou fungovat. Akorát to chce díru do ráfku jednu navíc.
Nahulená guma na 2 nebude k ničemu, ať má špunty jaký chceš... S přefouknutou gumou akorát vyhrabeš hluboký koleje, ale nepojedeš stejně.
A grip je o gumách, ale taky o odezvě podvozku, což u Stromka na těch 160 mm brkách s jednoduchým tlumením není taky nic extra. Povolit vzadu útlum a přitvrdit péro i vidli, a pak pozor s kopce, protože se stejně potápí...
Mám dojem, že nejmenší Tubliss je 18"
https://vimeo.com/341457739
Naposledy editováno 15.10.2020 19:35:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |