vše pro chopper Přidat reklamu

Téma: Trénink jízdy v náklonu
 
22.8.2020 v 20:53
Dnes jsem si udělal výlet do Goerlitz (omlouvám se germanofilům za ten přepis, ale neumím zadat přehlasované o) na kurz jízdy v náklonu. Zaplatil jsem sice nějaké to euro, ale stálo to za to. Zajímavé to bylo už typem použité motorky, je možno si vybrat mezi Kawou ER-6 a BMW GS 1250. Šel jsem do Bavora, bo když položím takovou stodolu, tak už cokoliv. Dvě třetiny doby výcviku nám dnes propršelo a vidět Géeso projíždět po mokrém asfaltu loužemi v náklonu 45 stupňů bylo moc pěkný. Bez těch padacích křídel by si to nikdo z nás neriskl na mokru takhle naklopit. Doma na suchu si se svou motorkou už každý může trénovat dále. Sešlo se nás tam cca půl na půl- Němci a Češi, celkem 12 jezdců a 2 instruktoří. Ti jsou super, výklad v češtině a v pohodě. Pokud by někoho zajímalo více, tak může nahlédnou na stránky: www.car-pro.eu . Je to tréninkové centrum bezpečné jízdy a krom motorek dělají samozřejmě i jízdy pro osobáky a nákladní vozy, mimochodem i kurzy driftování, pokud bude zájem.


Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 23:19 | Nahoru | #211
kerut> Ty asi fakt nechapes psany text nebo to neumim blbuvzdorne podat. To tucne nebyl navod, jak spravne vysedavat, ale byl to popis “jakoby vysednuti”, pri kterem by platil tvuj nazor. Tedy ze akt vysednuti, ten zapocaty pohyb tela, nema vliv na motorku. Vis co? Urcite budes mit na motorce nejskou zakladni telematiku. Nebo si tam dej gyro na naklony. Na zadek si lipni akcelerometr a potovnej si prubehy hodnot z obou cidel. Pak nam napis vysledek. Pro ocisteni dat od podvedomych pohybu radeji co nejvic utahni tlumic rizeni, at jsou vysledky koser.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 00:26 | Nahoru | #212
vilemx> ted ti ale vazne nerozumim (E: hele ctu to dokola a fakt porad nechapu co z toho je tedy ironie nebo nadsazka a co je mysleno vazne... mozna jsem to nepochopil spravne...)

pokud vysednes celej bude slozka tihy na posunutem tezisti zasadni jak (doufam neironicky) sam pises a nejaky posunuti se na motrce nebude mit skoro zadnej vliv, jak pisu ja (nemluve o tom ze tihova sila pusobi trvale dokud jsi vysednutej, zatim co pripadna reakce od posunuti se pusobi jenom chvilicku v prubehu toho vysedavani, ale to uz je ted uplne vedlejsi)

pokud se budes na motorce nejak vrtet, zadkem na jednu stranu, hrudnikem na druhou nebo buhvijak podobne, pak motorku asi vazne trosku rozvlnis, a to se bez dalsich silovych ucinku nejak projevi, to souhlasim, ale ? to (racionalne predpokladam) snad nemas v umyslu kdyz chces zatacet, ne ?

tak v cem se neshodnem, kde je problem ?

Naposledy editováno 02.09.2020 00:33:42

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 05:42 | Nahoru | #213
kerut> Ty až pochopíš, že nežijeme v nějakém virtuálním teoretickém světě, ale v místě, které má rozměry, tak ti to možná dojde. První fáze zatočení a oblouček předním kolem tam za jízdy bude vždy. Tato funkce soustavy s vlečeným předním kolem je právě bezpečným způsobem, jak celou soustavu dostat ze samostabilizačního stavu. Takže celý ten pohyb má právě všechno společného se zatočením.

Ale omlouvám se ti, protože jsem to včera už konečně pochopil. Ty jsi oběť samotné výuky. Máš načteno tolik teoretických principů jednotlivých částí mechaniky, že je těžké si takový základní princip v hlavě srovnat.
To vysvětluje, proč se pořád snažíš někde hledat příklady, k čemu kolo/motorku přirovnat. Byla to jednokolka, inline brusle, skateboard, lyže, teď dokonce list rotoru, jeřáb a hajlování.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 08:21 | Nahoru | #214
kerut> Cela tahle asi zbytecna diskuse vznikla, protoze jsi nesouhlasil s nazorem, ze zacatek vysedavani (kdy posun teziste tela je jeste marginalni, ale je nejvetsi zrychleni tela do strany) ma vliv na motorku pri zacatku zataceni. O tom, ze teziste pilota mimo osu motorky ma vliv na naklon motorky, tak na tom se jednak asi shodneme uplne vsichni, ale hlavne o tom debata vubec neni. To sem zatahujes jen ty a delas, ze jsi nam prozradil nejake tajemstvi.

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 08:57 | Nahoru | #215
kerut> Kerute, pres veškerou Tvou teoretickou znalost musím konstatovat, ze nevis o čem mluvis. Vazim 80 kg a motorka 180. Takže vysedam cca třetinou váhy. A Ty mi budeš tvrdit, ze to motorkou nepohne? Ty jsi fakt bambule. Me stačí, když vezu dcerku a ona si v náklonu pohne prdeli, aby se ji lépe sedělo. Motorkou to hodí proti směru jejího pohybu a pak samo stabilizaci zpět, načež následuje moje reakce. A to je to padesatikilova vechytka. Už jsem Ti to psal minule. Přestaň to tu zasirat teoriema a konečně si sedni na motorku. Neargumentuj blbejma modylkama, jeřábem a já nevím čím. Prostě ten svůj kram konečně zprovozni. Pak se zastydis, ze jsi ve svých neprůstřelných teoriích zanedbával nezanedbatelné sily.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 09:00 | Nahoru | #216
vilemx> jj stejne schema, po 5ti strankach hadani se o tom, ze zvyseni zadku nesnizi teziste motorky jsme dosli k tomu, ze kerut tvrdi, ze zvyseni zadku zmeni geo a ja jsem debil co se snazi dokazat opak

vysednuti z motorky ma za nasledek posunuti teziste a to rameno + tihova sila zcela necekane zpusobi, ze motorka se nakloni a zataci tak kde je problem?

Ale jsem na sebe pysnej, ze uz me tenhle boj zcela miji a nezenu se do te cas konzumujici hadky

Naposledy editováno 02.09.2020 09:01:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 09:10 | Nahoru | #217
assassin> Mužů Ti jen závidět..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 09:18 | Nahoru | #218

DrDNA01 píše: assassin> Mužů Ti jen závidět..



to sedis v praci ne? ja mam volno, jdu se projet na kole a pak bud pujdu na brzdu zmerit vliv prohozeni vyfuku kroska/motard nebo delat na TL

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 09:39 | Nahoru | #219
assassin> Lezim v nemocnici, na zadech jako by se mi vyradil cernoch s letlampou, tak si mohu dovolit ten hrach metat o trochu dele. Alespon mi to tady rychleji ubiha a dozvim se alternativni teorie.

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 09:58 | Nahoru | #220

assassin píše: to sedis v praci ne? ja mam volno, jdu se projet na kole a pak bud pujdu na brzdu zmerit vliv prohozeni vyfuku kroska/motard nebo delat na TL



Sedim a cekam na STK na auto. Moto mi nejede, protoze mam odpaleny regler a D-moto mi ho slibuje az za 10 dni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 11:37 | Nahoru | #221

assassin píše: vysednuti z motorky ma za nasledek posunuti teziste a to rameno + tihova sila zcela necekane zpusobi, ze motorka se nakloni a zataci tak kde je problem?



no a ne snad ? vysadavat abych poslal motorku na opacnou stranu je teda fakt nejvetsi blbost co jsem slysel, to muzu udelat riditkama taky a nemusim se namahat.. mas zas nejakou prudici naladu ci co ? btw ze jsi debil bych nikdy nenapsal, neprehanej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 11:59 | Nahoru | #222

kerut píše: no a ne snad ? vysadavat abych poslal motorku na opacnou stranu je teda fakt nejvetsi blbost co jsem slysel, to muzu udelat riditkama taky a nemusim se namahat.. mas zas nejakou prudici naladu ci co ? btw ze jsi debil bych nikdy nenapsal, neprehanej



Ja ale nepisu, zes me tak oznacil.

Hm, obavam se, ze tu nikdo z tvych oponentu nepsal, ze kdyz chce zatocit doleva, vysedne doprava... to je o cem pisu, unika ti o cem je spor. Vim, ze vis jak to funguje, vim, ze krejza vi jak to funguje, vi to vilem i drDNA... a to mi staci, ve vasi hadce se nebudu angazovat ani nikomu delat advokata

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 12:45 | Nahoru | #223
assassin> Ja se nehadam, jen ze zoufalstvi zahanim nudu!

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 13:06 | Nahoru | #224

vilemx píše: assassin> Ja se nehadam, jen ze zoufalstvi zahanim nudu!



Rozumim. Ja zas kvuli zdravotním potížím nemam na nic moc naladu a jelikoz mam problemy s očima tak koukani do fora neni to prave

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 13:45 | Nahoru | #225
assassin> nikoliv, vilem s krejzou od zacatku jasne tvrdi ze vysednuti zpusobi kontra zatoceni a diky tomu motorka zacne zatacet, coz je picovina

2 reakcí na tento příspěvek Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 14:16 | Nahoru | #226
Sem to včera z prdele zkusil cestou domů z hodpody na kole. Když se jakýmkoliv způsobem nakloní kolo doprava, řídítka se stočí na okamžik nejprve doleva a vzápětí doprava. Ne, že bych to nevěděl, ale po čtení tohohle vlákna sem se chtěl ujistit, že to tak pořád je.

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 14:22 | Nahoru | #227
kerut> přidej si tam PetraL3

Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 14:28 | Nahoru | #228
A to jsem se ho chtěl zeptat, co to je tankslapper...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 14:49 | Nahoru | #229
PetrL3> Ale jo, dobry tip. Kerut by mel mit, na rozdil od motorky, pojizdne alespon kolo. Sam sice vazi kulove, ale diky jeho lehke silnicce to nebude vadit. Muze zkusit jet bez slapani rovne idealne po care a chvilku po desti, aby byl asfalt suchy, ale byly kaluze. No a po projeti jedne z nich vysedne jako na motorce. Schvalne, jestli uvidi primku a pak zaracku jako koleje od tramvaje rovnou na stranu vysednuti nebo primka nejdriv malinko hodi oblouk na opacnou stranu, potom se ale stoci tam, kam vysednul.

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 14:55 | Nahoru | #230
vilemx> Vždyť víš, že jemu to kolo neudělá, protože je to pičovina

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

2.9.2020 v 14:57 | Nahoru | #231
PetrL3> Jako pokus dve si na riditka pridela vodovahu, pojede rovne po care. Pak se pokusi vysednout a drzet primy smer. Aby zaroven drzel bublinku na stredu, tak to mu psat nebudu, protoze by si, neverici Tomas, nabil kokos.
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist