globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne
6.8.2020 v 16:36
čau chlapci,obracím se na Vás s prosbou o radu ,protože jsem fakt v úzkých...Nastartuji studený motor běží tak minutu v pohodě a pak chcípne..pak nastartuji znova a už to chcípá tak po 15 vteřinách.Jinak jízda je v pohodě ale jakmile pustím plyn tak to po chvíli na volnoběh chcípne.Máte nějakou radu?Je tam vstřikování efi.Díval jsem se na ventily ,rozvody jestli jsou správně,výměna řídící jednotky ,cívky,rotoru statoru ,vsřik,všechny čidla tedy TPS ,MAP senzor.,benzínové čerpadlo..svíčku samozřejmě...je to fakt záhada,,,jako by přestalo dávat najednou palivo...Už jsem byl tak bezradný ,že jsem sundal i výfuk jestli není ucpaný....motor má najeto asi 800km.

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

6.8.2020 v 16:40 | Nahoru | #1
dirava hadička na podtlaku by to mohla dělat

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

6.8.2020 v 17:03 | Nahoru | #2
to je vstřikování...to podtlak nemá...to není karburátor

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

6.8.2020 v 17:14 | Nahoru | #3
já mám moto se vstřikováním a podtlakové hadičky tam mám

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

6.8.2020 v 17:59 | Nahoru | #4
aha a nevíte k čemu ten podtlak slouží?já myslel že podtlak je na podávací čerpadlo...ale vstřikování mají elektrická čerpadla....Ale neříkám ,že to tak nemůže být....

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

6.8.2020 v 18:10 | Nahoru | #5
Podtlak slouží ke kdecemu - krom ovládání různých klapek tam bývá senzor podtlaku v sani podle kterého se určuje dávka paliva pri nízkém zatížení.
Tzn to cemu rikas MAP.

Ja bych se pokoušel zjistit jestli to chciplo, protoze to nezapalilo nebo protoze tam nejde benzin. Ale chce to asi nejake přístrojové vybaveni.

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

6.8.2020 v 18:37 | Nahoru | #6
no kontrolka motoru nesvítí...jde o to ,jak se to zjistí.Já si spíše myslím ,že to je tím palivem ,jako by neotevřela tryska...ale samozřejmě může vynechat i jiskra.Zkoušel jsem diagnostiku ,ale nic nenašla....

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

6.8.2020 v 21:05 | Nahoru | #7
No cinska diagnostika čínského vstřikování
Ja myslel treba osciloskop - tim zjistis jestli jde z toho kterého čidla signal, jestli otevre vstrik atd.

Naposledy editováno 06.08.2020 21:05:12

1 reakcí na tento příspěvek Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

7.8.2020 v 07:40 | Nahoru | #8
jojo tomu rozumím,ale já jsem všechno vyměnil...jedině že by bylo něco ve svazku ,ale to mně přijde takové nepravděpodobné.

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

7.8.2020 v 10:28 | Nahoru | #9
a jde tomu ručně zvednout volnoběh?

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

8.8.2020 v 05:08 | Nahoru | #10
to je ještě v záruce ne? Tk reklamace?

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

8.8.2020 v 22:28 | Nahoru | #11
To vidím tak na relé čerpadla, nebo nějaký kontakt

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

9.8.2020 v 22:23 | Nahoru | #12
to právě nejde...to není jak na karburátoru...když zvednete volnoběh tak se to začne hádat a stejně to chcípne...to relé jsme také měnil...je zajímavé že za studena to běží třeba v poho i 3 minuty ale jakmile se to ohřeje tak to chcípá v rozmezí 10-40 vteřin a někdy to ani nechce chytnout.Myslel jsem třeba sytič že by se nevypínal...ale pod otačkama to pak běží v pohodě...a hlavně to pořád běží dobře a najednou chcípne ,tako by neotevřela tryska nebo vynechala jiskra....

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

10.8.2020 v 00:17 | Nahoru | #13
tak musíš dál hledat závadu

(reakce na) Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

10.8.2020 v 08:45 | Nahoru | #14

kawasaki-man píše: jojo tomu rozumím,ale já jsem všechno vyměnil...jedině že by bylo něco ve svazku ,ale to mně přijde takové nepravděpodobné.



No evidentne to nicemu nepomohlo. Pokud výměním senzor/jednotku a ono to dal nefunguje - nemuzu udelat zadnej závěr. Kde je jistota, ze ta vyměněna jednotka funguje? Diagnostika elektroniky ma nejake svoje postupy - pomoci měřicích zařízení zjistis co se deje. Jestli v okamžiku kdy to zdechlo neotevrel vstrik nebo nezapalila svíčka, ktera hodnota ze senzoru vykazovala anomálií - pokud menis dily, tak nezjistis vlastne vubec nic.

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

10.8.2020 v 21:03 | Nahoru | #15
dobrá ,ale když ti vynechá jiskra,ty vyměníš řídící jednotku ,stator rotor cívku svíčku...a ještě to vynechá spíše za tepla...za studena to běží celkem dobře....

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

10.8.2020 v 21:24 | Nahoru | #16
Pokud uz jsi vse elektrické vymenil, tak dalsi budes muset vymenit motor

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

11.8.2020 v 08:02 | Nahoru | #17
tomu se říká rada nad zlato

1 reakcí na tento příspěvek Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

11.8.2020 v 08:39 | Nahoru | #18
A co chceš jako slyšet? Žiješ v pohádkách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

11.8.2020 v 18:39 | Nahoru | #19

SuperSic58 píše: A co chceš jako slyšet? Žiješ v pohádkách

Proč máš potřebu reagovat ,když píšeš jen kraviny?Jdi třeba na xchat do místnosti pohlavní nemoci...třeba...

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

11.8.2020 v 18:57 | Nahoru | #20
Chapu, ze to zni rejpave, ale kdyz se ti nelibi to resit tak jak rika teorie, tak co s tim? Za prve jsi svejma metodama nedošel ani k tomu jestli je problem v palivu nebo v zapalovani.

Takze jedine co ti muzu rict k tomu vymenovani je - vymenit to co jsi jeste nevymenil.

(reakce na) Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

13.8.2020 v 17:59 | Nahoru | #21
kawasaki-man> A co chceš jako slyšet? Nějaký zaklínadlo z říše harryho pottera, po kterym bude motor šlapat jak má? K tomu musíš mít nějaký vybavení, znát správný el. hodnoty a jak sám řikáš, je to nový, tk co na to řiká prodejce? Co je to vubec za šamcajk?

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

22.8.2020 v 22:56 | Nahoru | #22
ted jsem měnil i Lambda sondu protože jsem v úzkých.Trochu to vždy škytne než to uplně chcípne ,potřeboval bych proměřit asi tu jiskru...ale vůbec netuším jak.Ale vyměnil jsem stator rotor cívku i řídící jednotku...nenepadá mně kde by mohla být jinde chyba

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

30.9.2020 v 15:44 | Nahoru | #23
tak mám novou diagnostiku...píše chybu P2300...tohle jsem našel....

diagnostics makes a mistake P2300.

If your vehicle has stored a code P2300, accompanied by a malfunction indicator lamp (MIL), it means that the powertrain control module (PCM) has detected an unexpectedly low voltage condition in the primary control circuit of the ignition coil designated with the letter A. Refer to a manufacturer specific guide to determine which is the "A" circuit for your particular application. Primary circuits of the ignition coil are the wires which supply battery voltage to the coil. Voltage is delivered through fuses, relays, and various other sources. The high-energy ignition boot, spark plug boot, or spark plug wire is NOT considered a primary circuit. Typically, the ignition coil is supplied with battery voltage and ground. When the ground signal is interrupted (momentarily), the ignition coil emits a high voltage spark which also fires the spark plug. Spark plug operation is a necessary component in the internal combustion engine. If primary voltage to the ignition coil is insufficient, high-energy voltage emission will not occur and the engine cylinder will not produce horsepower. Typical individual cylinder (coil-on-plug COP) ignition coils:

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

30.9.2020 v 15:52 | Nahoru | #24
tady ještě překlad....

Pokud je ve vašem vozidle uložen kód P2300 spolu s kontrolkou funkční poruchy (MIL), znamená to, že řídicí modul hnacího ústrojí (PCM) detekoval neočekávaně nízký stav napětí v primárním řídicím obvodu zapalovací cívky označeném písmenem A Určete obvod „A“ pro vaši konkrétní aplikaci podle příručky specifické pro výrobce. Primárními obvody zapalovací cívky jsou vodiče, které do cívky dodávají napětí baterie. Napětí je dodáváno prostřednictvím pojistek, relé a různých jiných zdrojů. Vysokoenergetický kufr zapalování, kryt zapalovací svíčky nebo kabel zapalovací svíčky NENÍ považován za primární obvod . Zapalovací cívka je obvykle napájena napětím baterie a zemí. Když je zemní signál přerušen (krátkodobě), zapalovací cívka vydá vysokonapěťovou jiskru, která také vystřelí zapalovací svíčku. Provoz zapalovací svíčky je nezbytnou součástí spalovacího motoru. Pokud primární napětí na zapalovací cívce není dostatečné, nedojde k emisi vysokého energetického napětí a válec motoru nebude produkovat výkon. Typické zapalovací cívky jednotlivých válců (coil-on-plug COP):

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

3.10.2020 v 13:01 | Nahoru | #25
Kde to má snímač na zapalování, měnil jsi ho?

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

6.10.2020 v 09:19 | Nahoru | #26
Hallův snímač zapalování je součástí statoru...to jsem měnil jako první....

Motor 250 EFI po 10 vteřinách na volnoběh chcípne

6.10.2020 v 09:57 | Nahoru | #27
Diagnostika tedy hlasi nizke napeti na primaru civky, meril jsi to napeti? prosel jsi ten obvod co civku napaji az k baterce?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kde nechat vyrobit kolečko do převo... [1, 2] Čína 250 kawasaki-man 58 24.12.2023 v 11:37 ŁŁ
Při zmáčknutí spojky spadnou otáčky... Čína 250 Sdsdssdsd 13 9.1.2022 v 23:53 Borntobewild
Zapojení otáčkoměru u Čínského budí... Čína 250 JohnDeer 6 15.12.2021 v 09:56 Jarrinn
Motorku pri náhlom pridaní plynu du... Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Dirtbike & Pitbike Pit... PjotrMohamed 7 14.4.2021 v 23:38 Pako_345
rukavice do dílny na jemnou práci [1, 2] Čína 250 kawasaki-man 39 27.1.2021 v 20:07 Komorerth


TOPlist