Pokud byste měli někdo zkušenosti a porovnání těhle dvou bačkor, byl bych moc rád. Díky
- Roadsmart
- Angel ST
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
pumr píše: UPDATE: Tak jsem to včera na Angel ST zahodil v Sosnový. Přišlo mi, že nepodržela přední guma, na extrému jsem nebyl, na brzdách taky ne, na plynu ještě taky ne. Ale je pravda, že už jsou přes 3 roky starý a mají 10000km. Takže to asi byla kombinace starších gum, asfaltu (ten blbej vracák u výjezdu z trati), a nějaký mojí chybky, ale neuvědomuju si jaký. Co mě překvapilo, že nebyl žádný náznak podklouznutí, prostě jsem šel najednou k zemi.
Asi takhle, já se nechal tři roky zpátky zlákat na tvrzení, že současné sportovně cestovní gumy jsou tam, kde byly nedávno sportovní a koupil Angely ST. V Sosnový při nějakých 34°C (to byly zánovní) držely krásně. Do nájezdu nějakých 4000km to bylo celkem dobrý, pak začaly v zatáčkách klouzat podstatně častěji, byly tam i nějaký náběhy na HS. Kolem nájezdu 6000km už mě dosraly (stejně byly před smrtí), tak jsem je zahodil a pořídil Bridge S21. Ty zatím vypadaj pro mé užití daleko vhodnější, takže za mě STčka nic moc gumy.
Ony celkově jsou ty Bridge o dost měkčí, i proti GTčkům, protože když jedeme dvě mašiny stejnou trasu cca stejně rychle, mě se začínaj boky lehce trhat, zatímco GT je hladké jak dětská prdelka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
Což mě tak připomnělo,svez sem se i na BT 021 (ta už se opravdu delší dobu nedělá,nástupce je právě ta BT 023) nicméně byla to skutečně velice dobrá guma aspoň za mě teda a ve své kategorii samozřejmě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
Krovak píše: Asi takhle, já se nechal tři roky zpátky zlákat na tvrzení, že současné sportovně cestovní gumy jsou tam, kde byly nedávno sportovní a koupil Angely ST. V Sosnový při nějakých 34°C (to byly zánovní) držely krásně. Do nájezdu nějakých 4000km to bylo celkem dobrý, pak začaly v zatáčkách klouzat podstatně častěji, byly tam i nějaký náběhy na HS. Kolem nájezdu 6000km už mě dosraly (stejně byly před smrtí), tak jsem je zahodil a pořídil Bridge S21. Ty zatím vypadaj pro mé užití daleko vhodnější, takže za mě STčka nic moc gumy.
Ony celkově jsou ty Bridge o dost měkčí, i proti GTčkům, protože když jedeme dvě mašiny stejnou trasu cca stejně rychle, mě se začínaj boky lehce trhat, zatímco GT je hladké jak dětská prdelka.
1. Srovnáváš dvě různé kategorie, byť jsou vedle sebe.
2. Sportovně cestovní jsou právě proto, že stojí mezi sportovními a cestovními, kdy nabízejí kompromis z těchto dvou kategorií.
3. Proto cituji - chápu to správně, že za poslední 3 roky jsi najel asi tak 6 tisíc km?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podvozek aprilia dorsoduro 750 Aprilia Dorsoduro 750 | MTTM22 | 5 | 26.2.2024 v 18:08 papin01 |
Aprilia Dorsoduro 750 - únik oleje Aprilia Dorsoduro 750 | M0891557 | 3 | 27.11.2023 v 14:33 ThePes |
Aprilia Dorsoduro 750 - těsnění mez... Aprilia Dorsoduro 750 | FestikCZ | 1 | 24.8.2023 v 20:38 FestikCZ |
Aprilia Dorsoduro 750 - zdechání mo... Aprilia Dorsoduro 750 | FestikCZ | 18 | 21.8.2023 v 21:31 FestikCZ |
odešlo olejové čerpadlo Dorsoduro Aprilia Dorsoduro 750 | sleha | 5 | 8.6.2023 v 21:54 X-tra-X |