globalmoto_duben_nolan





Téma: Benzín
25.6.2020 v 21:59
AHoj,

hele sledujete, jak Vám to jezdí na různé benzíny ?

Včera jsem vzal Vervu 100 a je to propadák.
Efecta od benziny je o dost lepší.
A benzín 95 od Eurooil je nejlepší

Hodnoceno podle chodu motoru, klepání a studených startů.

Já bych teda čekal, že ten 100 oktanový bude celkově nej, ale opak je pravdou.
Předchozí
1 2
Následující

Benzín

29.6.2020 v 21:30 | Nahoru | #31
... výkon při "vysokých teplotách" - u vodníků nebo vzducháčů?
P.s.foto buchty, co dělala na pumpě pár let z5 je zbytečné, vždyť dle popisu ji znáš ze všech nejlíp

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

27.8.2020 v 11:03 | Nahoru | #32
Přidám malý postřeh. Motoveterán (a tím myslím opravdu veterána a nikoliv kejvačku ), který jel naposledy loni začátkem května na Křivonosce. Od tý doby jsem na něj ani nesáhl, jen stál v garáži. V nádrži zůstalo tak 6 litrů benzinu. Kde jsem tankoval, to si už samozřejmě nepamatuju, buď jsem si vezl benzín v kanystru z Prahy od OMW, nebo jsem tankoval v Hluboký u Benziny. Každopádně obyč N95 (+Benadit, samozřejmě).

Po roce a půl, minulý čtvrtek, jsem Sardel vytáhl na světlo bóží a tak jak byla nahodil na první našlápnutí, objel několikrát kolem dokola blok, hodil na vozejk a hurá do Domažlic. Tam jen dotankoval u Benziny dalších 6 litrů a v docela slušným slejváku bez jediného "škytnutí" odjel cca 80 km trať v Českém lese.

Takže moc nechápu, jak někdo může mít problémy s benzínem po třech měsících. Možná v éře "chytrých" telefonů je i ten benzin inteligentní a když se nalije do něčeho ušlechtilýho, tak radostně shoří. No a v nějaký jáwě se mu holt udělá blivno, vrhne a ucpe trysky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

27.8.2020 v 11:26 | Nahoru | #33
sardel> tak ono kdyz máš jednoduchej motor kterej chourpne kde co je to kolikrát lepší jak ty nový vyladený se vstrikováním co jsou náchylilný na kvalitu benzínu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

27.8.2020 v 12:06 | Nahoru | #34
jetam> teoreticky ano. i ne. zalepení šlemem kohoutu, hadičky atd., nemá celkem vliv na karbec/vstřik. A co vím, tak prskaj majitelé kejvaček, i nových (novějších) motorek. Vstřik/karb na to nějak nemá vliv... A v podstatě by ten vstřik na tom měl být z tohoto hlediska i líp.

Každopádně, osobně, ťuk ťuk na dřevo, tyhle problémy neznám. Ani u motorek, ani u aut.

Tím nechci obhajovat úžasný biosračkobenzíny, měl bych k nim spoustu jinejch připomínek, ale zrovna nějaký "šlem" mě nikdá netrápil.

(reakce na) Benzín

27.8.2020 v 16:16 | Nahoru | #35
sardel> to praskají tak max ti zpovykaní na jawamanii , mě startují a jezdí Jikovy, neveterány kývačky čz i Jawa, HQ, Stiga, Stihl a jiné i na víc jak rok starou směs normálně. Stroje jsou různě skladované a ne všechny v suchu a v teple , šlem jsem taky ještě neviděl.

Benzín

8.10.2020 v 22:09 | Nahoru | #36
tak jsem dal na rady některých propagátorů Optimalu95 (Eurooil) a načepoval do 2V Guzziny (2 ventil/válec, karburátory) ten vychvalovaný zázrak. Motor začal zlobit, kuckat, nedržel pořádně volnoběh a když už se ohřál na provozní teplotu, tak se nedal moc ochotně vytáčet + stoupla jeho hlučnost. Měl jsem dojem, že řídím jinou motorku. Tak jsem tu lihovinu vypustil, natankoval Vervu100 a bylo po problémech. Volnoběh v pořádku, motor ochotně reaguje - jde za plynem a nechá se vytáčet. Za mě tedy Optimal95 nee (alespoň ne do karburátorové Guzziny). Podotýkám jen, že zapalování orig. tovární Magneti Marelli.

Naposledy editováno 08.10.2020 22:12:34

Benzín

9.10.2020 v 08:20 | Nahoru | #37
Pro mě má 98 oktan plus v tom, že nekarbonují úsady v motoru. Je krásně čistý po celou dobu životnosti. Pár motorů jsem už dělal, a rozdíl byl hlavně u přímovstřikových. Ty co jezdily na 98 neměly problém s karbonem. Proto i do motorky tankuji 98, jen kvůli čistotě v motoru a taky proto, že neřeším u svého koníčku peníze. Do ostatních aut a zahradních strojů 95. Tam po zimě byl problém jen s křovinořezem. Nechtěl nastartovat jít do otáček, jen běžel na volnoběh. Pak jsem do něj dal na zazimování 98 a je klid.

Benzín

9.8.2022 v 12:01 | Nahoru | #38
Dobry den. V posledni dobe jsem zaznamenoval horsi studeny starty s benzinem Efecta 95 jak na motorce (Triumph strikacka) tak i s lodi (Yamaha karbec). Motory chvilku jakoby dusi a chcipaji. Po ohrati startuji na prvni drc a bezi sametove ve vsech otackach. Vase zkusenosti? Dekuji

Naposledy editováno 09.08.2022 15:07:18
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist