bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nefunkční palivoměr V-strom 650
23.6.2020 v 22:32
Ahoj, na jaře jsem koupil z druhé ruky stroma z roku 2005. Najeto zhruba 40k km, ale od začátku se potýkám s problémem s palivoměrem.

Když je nádrž úplně plná, tak neustále svítí hladové oko, kolem půlky nádrže se to trochu vzpamatuje a ty 3 čárky to ukáže. Po chvíli zase hladové oko i když je v nádrži skoro půlka paliva.

Přiznám se, že ani nevím, jak nádrž rozdělat, žádný schéma jsem nenašel a ani podobný topic na netu... Dokázal by mě, prosím, někdo navést na řešení problému? Je to docela dost otravné


1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční palivoměr V-strom 650

24.6.2020 v 08:38 | Nahoru | #1
napis do youtube "v-strom remove tank"
a vyleze ti treba neco takovyho.
vypust z toho benzin a vyndej z nadrze hladinomer a pak treba najdes problem.

1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční palivoměr V-strom 650

24.6.2020 v 11:00 | Nahoru | #2
Řešením je odpojit dráty, tankovat plnou a hlídat si dojezd podle km.

1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční palivoměr V-strom 650

24.6.2020 v 11:25 | Nahoru | #3
Píšeš, že už od začátku se potýkaš s problémem s palivoměrem. Podle mě je veliká pravděpodobnost, že bývalý majitel dělal něco, při čem musel rozpojit kontakty, které jsou napojené na plovák v nádrži. A potom ty kontakty zapojil, ale opačně. Měl jsem ten samý problém, stačilo jen sundat boční kryt, přehodit kontakty s vše ok. Ale nemám Vstrom, ale GSX 1100F. Třeba nepomůžu,ale zkus ty kontakty přehodit.

(reakce na) Nefunkční palivoměr V-strom 650

24.6.2020 v 15:53 | Nahoru | #4
Jarrinn> Nádrž jsem měl sundanou, ale do plováku jsem nelezl. Nikde jsem nenašel, jak by se to mělo rozebrat a na co se dívat, když už to rozeberu. Nevíš nebo aspoň nedokázal bys mě prosím tě nasměrovat, jak to v tý nádrži vypadá? Moje představa je taková, že to vypadá jako plovák v záchodové nádrži.

Pro info: palivoměr ukazoval špatně ještě než jsem to sundaval

Naposledy editováno 24.06.2020 16:01:13

(reakce na) Nefunkční palivoměr V-strom 650

24.6.2020 v 15:55 | Nahoru | #5
Kohlstein> to je ovšem taky možnost ? pak už mě ale bude rozčilovat neukazující palivoměr ??

(reakce na) Nefunkční palivoměr V-strom 650

24.6.2020 v 16:00 | Nahoru | #6

Fukušima píše: Píšeš, že už od začátku se potýkaš s problémem s palivoměrem. Podle mě je veliká pravděpodobnost, že bývalý majitel dělal něco, při čem musel rozpojit kontakty, které jsou napojené na plovák v nádrži. A potom ty kontakty zapojil, ale opačně. Měl jsem ten samý problém, stačilo jen sundat boční kryt, přehodit kontakty s vše ok. Ale nemám Vstrom, ale GSX 1100F. Třeba nepomůžu,ale zkus ty kontakty přehodit.



Nádrž jsem měl sundanou a konektor jsem kontroloval. U stroma je nemožný otočit konektor. Jedině, že by někdo prohodil dráty v konektoru... Máš pravdu, že by to těm drátům odpovídalo. To je docela dobrý nápad.

Díky

Nefunkční palivoměr V-strom 650

24.6.2020 v 19:10 | Nahoru | #7
U stroma je hlavně jen jeden konektor...
Palivoměr zlobí když to sundám, většinou pomůže to rozpojit a stříknutí kontoxem.
Nádrž dolů nemusí, konektor je přístupný po sundání levého černého plastu , jeden šroubek.
Konektor k budíku je vlevo pod krovkou, taky se dá rozpojit a prostrikat. Je velký, jde to blbě, ale ani k tomu se nemusí nic sundávat

Nefunkční palivoměr V-strom 650

20.1.2022 v 18:04 | Nahoru | #8
Vracím se k tématu s řešením, třeba to někomu pomůže.

Časem se objevilo pískání z nádrže, a to mě donutilo palivoměr a vůbec palivovou soustavu řešit trochu víc. Po rozebrání jsem zjistil, že palivové čerpadlo je napůl zrezlé a hlavně zanešené. Po vyčištění čerpadla pískání neustalo a palivoměr stále nefungoval (přitom potenciometr mi na stole fungoval na jedničku). Koupil jsem teda nějaké palivové čerpadlo z bazaru (nové stojí asi 20k) a ze dvou jsem udělal jedno. Paradoxně to "nové" čerpadlo z bazaru bylo ve skvělé kondici oproti tomu mému. Čerpadlo jsem vyměnil a už nepíská. Palivoměr jsem nakonec vyřešil tak, že jsem jen vyměnil plovák. V umyvadle ten starý šel trochu ke dnu, ale ten nový držel nahoře bez kompromisů. Nyní už vše funguje a nic nepíská!

Věděl by mi někdo vysvětlit, proč ten starý plovák klesal? Jak se to vlastně může stát? Ten plast na plováku nebyl nijak narušený na první pohled a ani se plovák nijak neplnil...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist