Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Zkušenosti Benelli TRK 502 X
12.5.2020 v 01:39
Zdravím, hodně dlouho jsem tady nebyl a rád bych se zeptal jestli má tady někdo motorku Benelli TRK 502 X.
Chtěl bych se zeptat na jízdní vlastnosti ve dvou + s kuframa.. jak to jede, spotřeba atd..
A ještě bych se chtěl zeptat prosim Vás, jestli náhodou tento typ za nějakých 160 tisíc není poruchový, popřípadě jestli je to ,,držák,, a takový ty klasický věci jestli se vyplatí do toho jít..
díky moc všem..
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X

11.6.2020 v 23:37 | Nahoru | #31
Metric> A seděl jsi na 502X nebo 502? Tam je rozdíl 5-6 cm. Navíc vycházím z videí s vysokými lidmi co na tom seděli (Jednoustopou a jiné) a mluví o pohodlném posezu. Nevím, ještě jsem na ní neseděl. Chystám se někdy vyrazit do Liberce abych to omrkl a vyzkoušel. Takže buď toto a nebo Honda CB500X a či NC750X, ale tam je problém v ceně velmi razantní, pokud bych chtěl to samé co má Benelli jako padáky, blastery, centrální stojan, blatník a jiné. Bohužel 220-240000 kč nemám a chtěl bych novou motorku.

Naposledy editováno 11.06.2020 23:37:59

(reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X

12.6.2020 v 10:57 | Nahoru | #32
stm01> Dobrá pripomienka. Myslím, že na oboch, ale nechcem sa blamovať, bolo to pri viacerých príležitostiach.

Zkušenosti Benelli TRK 502 X

12.6.2020 v 22:54 | Nahoru | #33
Známá Benelku má, je to holka - hubená, 165cm max a tvrdí, jak je to lehoucka a obratná motorka. Trošku mi to přišlo divný, ale tak proti gustu... Nejlíp vyzkoušet, jak ti sedí. Jinak myslím u nových motorek zas tak brutální rozdíl ve spotřebě nebude, i kdyby to byly dva litry na sto, tak v těch ostatních nákladech se to už ztratí

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X

29.6.2020 v 17:37 | Nahoru | #34
Takže dnes jsem poslal platbu za TRK 502X 2020. 19.6 jsem si jí byl omrknout v Liberci. Když si sednu tak mám patu lehounce nad zemí při mých 194 cm. Vyzkoušeli jsme to i ve dvou a podle spolujezdkyně místo na sezení pohodlné a prostorné. Takže předpokládám, že do 10 dnů jí pojedu s kolegou naložit a odvést. Rovnou jsem to vzal i se všemi třemi kufry.


Naposledy editováno 29.06.2020 17:39:57

(reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X

29.6.2020 v 17:53 | Nahoru | #35
stm01> Černo ti teda nezávidím pucovat.

2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X

29.6.2020 v 21:46 | Nahoru | #36
Pokud se nepletu, tak je to tmavě modrá, jedna ze dvou nových barev pro letošek (ještě je žlutej).

(reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X

29.6.2020 v 22:37 | Nahoru | #37
Yura> Asi sluníčko do do očí, jak se zrovna vyjasnilo ...

(reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X

30.6.2020 v 02:32 | Nahoru | #38
Yura> je to tak. Modrá je dobrá.

Zkušenosti Benelli TRK 502 X

14.7.2020 v 14:00 | Nahoru | #39
Tak od včerejška je na parkovišti a čeká na vyřízení značky a mého nového řidičáku. Na místě je těžká, ale jde o zvyk.

Zkušenosti Benelli TRK 502 X

14.7.2020 v 16:03 | Nahoru | #40
Pěkná jsem zvědavej na průběžný zkušenosti

Ať dělá radost

Zkušenosti Benelli TRK 502 X

14.7.2020 v 16:48 | Nahoru | #41
Jj, jsou to hezké strojky. Mě se tedy nejvíc líbí ta žlutá letošní divočina, ale i ty ostatní stojí za pohled

Zkušenosti Benelli TRK 502 X

15.7.2020 v 15:06 | Nahoru | #42
Vzhledově se mi taky moc líbí. Jsem kus chlapa a motorka vypadá festovně i pro nás "nad centy" a pěkně. Připomíná mi GS. Na první pohled, jinak to bude nesrovnatelné. Je zajímavé, že v ČR se moc prodeje nechytají, ale v zahraničí je hodně populární a prodávaná. Hlavně vyklidněnými chlapi středního a staršího věku na pohodové cestování.
Já si nakonec na podzim koupil nového V-Stroma 650.
Taky jsem zvědavý na zkušenosti a reference

Zkušenosti Benelli TRK 502 X

16.7.2020 v 04:58 | Nahoru | #43
Tak ať ten Strom slouží. Já jsem šel v čera na parkoviště alespoň zkusit shození motorky z centrálu v sedě a postavení na centrál. Když jsme to zkoušeli v autoškole, tak jsem si natáhl trapézy, protože jsem prostě nebyl pořádně schopen to CBF na ten centrál dostat jen svou vahou. S kolegou jsme s tím bojovali. No a světe div se, tady hned napoprvé a znovu. A to je ještě o 25kg těžší.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X

16.7.2020 v 07:59 | Nahoru | #44
Pěkná Pak sem dej postřehy i z jízdy,ne jen z nahazování na stojan a zpět
Mě to nepřipomíná jeden typ,ale zadek mě připomíná Triumpha malýho Explorera, nádrž jako Fazer,z boku jako velké GSo,zepředu jako Multistradu atd.
No prostě Číňan.... Nic ve zlým

Zkušenosti Benelli TRK 502 X

16.7.2020 v 14:21 | Nahoru | #45
V pohodě, mě to vůbec nevadí. Jsem motorkami nepolíben a nijak moc jsem se o moto nezajímal. Jen díky kolegům jsem občas pochytil, když se o něčem bavili, ale ty "narážky" na podobnost s jinými jsou snad v každé recenzi. Je zvláštní, že je tady málo postřehů, jelikož ve skupině TRK na Facebooku je dost lidí.

(reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X

16.7.2020 v 14:59 | Nahoru | #46
dafikk> Já v tom docela vidím tu Multistradu ale zdaleka ne tolik jako Macbor XR5 okopíroval GSo. "Španělé" to okopírovali včetně barev.

Zkušenosti Benelli TRK 502 X

17.7.2020 v 16:07 | Nahoru | #47
stm01: Nakolik Tě tedy to nové TRK i s výbavou celkově vyšlo? Pokud to tedy není tajné. Jen kvůli srovnání s jinými modely. Psal jsi, že dát dohromady 220 na vybavené jiné zamýšlené modely je problém, ale myslím, že i tak se té částce asi blížíš, ne?
Taky mě překvapilo, že sis sjednal i havarijko. Na autech ho mám, ale na motorku za cca 200 tis. jsem si dal jen PR.

Zkušenosti Benelli TRK 502 X

18.7.2020 v 11:01 | Nahoru | #48
No já si HP pořídil kvůli krádeži a vandalismu, jelikož nemám garáž. Sice to u domova budu parkovat na hlídaném parkovišti a na zimu se pokusím přes známe sehnat nějaké místečko, aby nemusela stát venku, pro klid na duši. Po roce to možná zruším. Ta cena mi nepřišla tak devastující. Prostě je nová za nějaký peníz a byl jsem ochoten dát za pojištění 10000 kč .
Jinak TRK (ve standartní výbavě jako padáky, centrál. stojan, blastery, podsvícené tlačítka, boční kryt motoru a spojky, spodní kovový kryt motoru, výstražné blinkry ...) 169990kč + sada kufrů 2x33l a 1x52 a držák kufrů 26000kč + 12V zásuvka 1400kč + práce = 199300kč
Versys - 200-214000kč základ (holý základ bez centrálu, padáků a dalších ) - cena v podobné výbavě jako TRK by byla tipuji minimálně 220-240000kč
VStrom 200-214000kč (podobné jak u Versyse, má ovšem kontrolu trakce na rozdíl od Versyse) - taktéž minimálně 220-240000kč
NC 750 185000kč (má trakci, má nádrž pod sedlem, to se mi nelíbí, menší nádrž, opět základ základ) - má jí kolega, už nyní do ní dal 20000kč (stojan, padáky, kryt motoru..)
CB500X 169990kč (hodně jsem o ní přemýšlel, základ) cena by byla minimálně kolem 190-200000kč
Na TRK se mi líbí kromě vzhledu i hodně podsvícená tlačítka i výstražné blinkry. Jsou to pro někoho blbosti, ale to byly maličkosti a přidaná hodnota té moto. K těm cenám výše samozřejmě ještě připočítat sadu těch 3 kufrů + držák.

Naposledy editováno 18.07.2020 11:02:03

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X

19.7.2020 v 14:20 | Nahoru | #49
Pokud parkujes venku, tak to havarijko chapu. Stejne je to v tomto pripade odvaha kupovat novou motorku. Nevim, zda ja bych do toho sel. Zadnou drahou bych urcite bez garaze nekupoval. Ja jsem na podzim dostal na funglovku V-Stroma od prodejce peknou slevu jak na motorku samotnou (194 tis.), tak doplnky, prace zdarma. Celkem, vcetne vsech doplnku, jak je popsano v profilu, vysla na 219-220 tis.

(reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X

21.7.2020 v 17:38 | Nahoru | #50
zahadnytajemny> no já jsem slevu nedostal žádnou, bohužel. Samozřejmě tichá huba holé neštěstí, ale vyzkoušel jsem to a nic. Hlavně že jí mám.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X

23.7.2020 v 21:20 | Nahoru | #51
Nedá mi než přihodit několik mých postřehů s TRK Xem, mám ji rok a tři dny, koupeno Benelli Praha, je kompletně s kuframa a s nejvyšším origo plexi. Moje předchozí lásky (Jawy, ČZ, Yamaha Superteneré 750, Honda NTV 650 Deuville). Na TRKXu najeto 10550 km, dvakrát předepsaný servis v 1000 km (cca 2000,- kč) a v 7000 km (cca 2000,-kč), je mi 45 let, měřím 187 cm, vážím 103 kg, manželka 65kg. Spotřeba dlouhodobe 4,1 l/100. Závady: po cce 1500 km mi praskly dva držáčky na ochranném krytu pod motorem do třech dnů mi poslali nové v rámci záruky jinak nic. Z mého pohledu mi vadí: cvrček někde v prostoru pod nádrží, který se probudil cca po 500 km ujetých kilometrech a neutichá a cvrkot nemění . Co mi dělá radost: 1)velmi zábavný charakter motoru (takový jakoby čtyřválcový ochotný se točit), 2) excelentní přesnost řazení a také vyřazování neutrálu 3) posez a pohodlí na cestách a to i s manželkou. Seděl jsem na spoustě motorek ale hodně ohnutá kolena a stupačky vzadu mne po 100 km přivádějí k šílenství. Ještě k stále probíranému výkonu, na odpolední projížďku po okreskách na relax naprosto v poho a to i ve dvou i s plnými kufry. Sto až stodeset není problém kopec nekopec. Jiné je to ve dvou s kuframa na dálnici tam výkon skutečně chybí. Ne že by to nešlo tachometrovývh 150, 160 ale trvá to a drhnout ji v 8500 otáčkách už není nic moc.

Naposledy editováno 24.07.2020 04:58:58

Zkušenosti Benelli TRK 502 X

28.7.2020 v 01:19 | Nahoru | #52
Tak já nemám v plánu cestovat po dálnicích. Něříkám, že bych nikdy nějaký kousek po dálnici nejel, ale cesty co si postupně plánuji ať u nás nebo v cizině vždy mimo dálnice. Je to pomalejší, ale hezčí a zábavnější. Zatím jsem cestovatel teoretik, jelikož jezdím teprve od středy a zatím 400km, ale když já se při tom plánování Rakouska, Slovenska nebo Polska tak hezky uklidním a zasním. Jinak s motorkou jsem velice spokojený a baví mě to s ní. Sice mám malinkatý nájezd, ale pomalu to bude narůstat. Ještě pár desítek kilometrů a vyvezu i manželku jako baťůžek. Docela se vždy zasměju, když přijedu na benzínku, strčím pistoli do nádrže (při dvou čárkách) a za chilku cvak. Pistole vypne kolem 9 litrů a čárek to ukazuje jen šest. Zatím to nezkouším docmrndávat. Kolega se mě ptal, kam mi jde vzduch přes plexi s mojí výškou. Přiznám se, že jak jsem začátečník tak nejsem schopen 100% říci kam přesně, ale čekám deflektor a potom to budu moci posoudit. Koupil jsem si kameru na moto a zkusil jsem to přímo na držák předního plexi, ale byly to velké vibrace a je to k ničemu. Takže jsem objednal držák na helmu na bradu, tak uvidím jak to půjde. Na střed řídítek jsem koupil hliníkový držák na mobil a dneska poprvé odzkoušel a naprosto pecka. Mobil se ani nehne. Původně jsem chtěl ten mobil prodat (manželka dostala nový), ale nakonec jsem stáhl inzerát a do mobilu nahodil jen dvě navigace offline (HERE a MAPY.cz) a tím budu šetřit svůj mobil. USB je blízko , takže se krásně mobil i dobíjí.
Držák: https://www.aliexpr...1.0.0.27424c4dgTMtnl

Naposledy editováno 28.07.2020 01:21:00

Zkušenosti Benelli TRK 502 X

28.7.2020 v 07:13 | Nahoru | #53
Někomu z vás jsem teď prodával...
www.dr2.cz

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X

22.8.2020 v 06:25 | Nahoru | #54
Ty jo, vysolit 200 papouchů za čínu a parkovat na ulici, ty budeš asi velkej dobrodruh Tak ať slouží!

(reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X

22.8.2020 v 15:43 | Nahoru | #55
SuperSic58> myslim, ze je to ako s Hyundaimi okolo 2020. Proste to este nebolo tak zaujimave aby sa to kradlo. maximalne nejaka smazka

(reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X

24.8.2020 v 03:38 | Nahoru | #56
Laalias> Tak to máš super levný servis. Já byl 20.8 na servisu při 1000km a cena byla 3700kč. Koukal jsem na fakturu a netušil jsem, že hodinová sazba u Benelli je 790kč/h. Budu muset obeslat i jiné prodejce jak je to u nich s cenou. Třeba je to běžná cena a třeba ne. Když jsem jel ze servisu, tak už jsem mohl točit do 6800 otáček. Takže člověk zase více poznává jaký motor je a jsem spokojený. Zatím. Ve dvou ještě nejezdíme, ale začneme.
pro SuperSic58 : jestli to bylo pro mě, tak na ulici nestojím. Je to hlídané parkoviště MP. Navíc mám havarijko i na krádež, plus dva alarmy.Tak aspoň nějak ošéfovaný.

Zkušenosti Benelli TRK 502 X

25.8.2020 v 13:23 | Nahoru | #57
Tak upřesňuju ceny servisu: první v 998 km(7/19) za 2047,-kč(olejový filtr, olej,inspekční prohlídka) a další v 6900 km (5/20) za 2987,- ( to samé plus vzduchový filtr). Cca 500 km a čeká mě servis ve 13000. Servis Hale v Praze. Možná mám vlídnější ceny protože jsem to tam koupil.

Naposledy editováno 27.08.2020 21:30:48

Zkušenosti Benelli TRK 502 X

25.8.2020 v 23:51 | Nahoru | #58
Tak koukám do faktury:
filtr - 314
olej - 1088
nemr. směs - 46
drobný spoj. mat. + mazivo - 129
benz. čistič - 87
zakl. mytí před a po servisu - 99
práce 2.5 h - 1975
Tak já jsem to v Liberci taky kupoval, ale zatím jsem se nedočkal sebemenšího náznaku vlídnější ceny na cokoliv. Vlastně jo samolepky na moto a silikonová klíčenka.
Jinak jsem včera poprvé vyvezl manželku. Trochu jsem z toho měl respekt, ale nakonec podvečerních 50km dopadlo dobře a manželka byla nadšená. Ani se se mnou nebála. Samozřejmě je to jiné, ta váha a ta manipulace, ale nakonec jsem z toho měl sám dobrý pocit. Samozřejmě zastavení na místě v křižovatce a hlídání rovnováhy, opatrněji do zatáček, brždění, na to si musím dávat o dost větší pozor. Občas jsem to zkusil rozjet na rovince do těch 6800 otáček ( jsem poctivec a dodržuju doporučení) a těch 125 na tacho bylo, takže skutečných asi 115 - 117km/h. Ani nemám nepříjemný pocit, že by motorka byla výslovně líná, pro můj pocit dostačující.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
boční kufry givi;kappa Benelli TRK 502 X Safranek85 12 10.10.2020 v 22:23 convoy
Setkávačka Trk502x Benelli TRK 502 X Safranek85 7 28.9.2020 v 19:45 Mr.Dreamer
Kontrolka motoru Benelli TRK 502 X Safranek85 9 22.9.2020 v 08:48 Johny_Servis
Technický průkaz mi nedošel od prod... [1, 2] Benelli TRK 502 X Agonar218 60 27.8.2020 v 11:32 Cormier

TOPlist