bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: neřešitelný problem hoši (brzdy)
9.5.2020 v 18:05
Čau borci...
Dělal jsem opravu zadní brzdy..

Nova expanzka, hadica, desticky, brzdovka..

Vše poskladal , odvzdušnil, vyčistil, ale...

Při natlakovaní to stále brzdi lehce, (ano vím že kontakt s diskem je furt, ale tady to vyloženě furt brzdi

I když brzdu nepozivam tak po jizdě je uplně horká...

Postupně jsem vrátil zpatky expanzku, hadici, ale stejně to nepomohlo, vyměnil jsem drzak třmenu a taky nepomohlo,

Desticky proste furt brzdi,

Pístek se vrací krásně, rukou se zatlačí do třmenu, těsnění ok ,

Dal jsem tam zpátky stary sjety destičky, taky to sněma dělá.

Pumpa se zdá bíti ok, Vypadá to že pístek se vratí a destičku odbrzdí ale destička na třmenu má stálý kontakt.

Kdo by věděl co stím prosím radu, kdyby byl někdo borec a přijel se mě na to podívat do Brna tak klidně aji zaplatím za opravu, páč už nikdo neví co s tím !

Díky moc

Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek neřešitelný problem hoši (brzdy)

9.5.2020 v 18:18 | Nahoru | #1
veľa brzdovky. zohreje sa a potom stále brzdí

(reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)

9.5.2020 v 18:22 | Nahoru | #2
Destroyer>

ne ne...

Nechal jsem tam pulku / skoro na dně a stejně to dělalo :)

neřešitelný problem hoši (brzdy)

9.5.2020 v 18:34 | Nahoru | #3
tak ti někde drhnou destičky. Zatlač pístek, poskládej to a destičkama musí jít bez násilí zahýbat.

Naposledy editováno 09.05.2020 18:35:28

neřešitelný problem hoši (brzdy)

9.5.2020 v 18:41 | Nahoru | #4
Pistek jde normálně zatlačit, a destička na pístku se hybe, nehýbe se ta na třemenu....

1 reakcí na tento příspěvek neřešitelný problem hoši (brzdy)

9.5.2020 v 18:43 | Nahoru | #5
Pístek pumpy stále trochu tlačí, povol štelování mezi pákou a pumpou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)

9.5.2020 v 18:50 | Nahoru | #6
dewwil> Kdyby tlačil, tak by neslo s destičkou u pístku hýbat ne ?

neřešitelný problem hoši (brzdy)

9.5.2020 v 18:56 | Nahoru | #7
Pístky brzdiče vrací pryžové manžety (těsnění) pístků. Zkusil bych je vyměnit.

Mimochodem - žádný problém není neřešitelný. Akorát to někdy déle trvá.

neřešitelný problem hoši (brzdy)

9.5.2020 v 19:00 | Nahoru | #8
Keby si bol blizsie,tak ti to urobim za usmev....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)

9.5.2020 v 19:00 | Nahoru | #9

Lutrak píše: dewwil> Kdyby tlačil, tak by neslo s destičkou u pístku hýbat ne ?

Pokud není úplně uzavřen okruh, ale jen trochu tak zatlačit lze, ale ještě koukám na tu drážku pro gumičku, dole vpravo se mi zdá nějaké poškození, vyndej gumičku a koukni jestli v tý drážce není nějaký bordel či nabobtnalá gumička...

(reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)

9.5.2020 v 19:14 | Nahoru | #10
dewwil> to jsem kontroloval těsnění by mělo byt ok

JESTE JSEM ZAPOMĚL ZMÍNIT:

Ze kolo je ťuklé a má házivost. jestli to nemuže být tím

1 reakcí na tento příspěvek neřešitelný problem hoši (brzdy)

9.5.2020 v 20:09 | Nahoru | #11
Taky nevěřil, že řešení má na dosah ruky.
Jako kdybych jel přes Slatinu, tak bych na to ukázal prstem, ale šipka na fotce je snad výmluvná dost.


Naposledy editováno 09.05.2020 20:16:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)

9.5.2020 v 21:34 | Nahoru | #12
Beranidlo> on to má na zadní ale viz Dewwil, tohle mi taky dělal moc malej krok pedálu - ty vlastně ukazujes to samý

neřešitelný problem hoši (brzdy)

9.5.2020 v 22:23 | Nahoru | #13
a co zatuhlé posouvání třmenu axiálně vůči kotouči

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)

9.5.2020 v 23:03 | Nahoru | #14
callowsick> jooo, zadní ... už to vidím, první věta. Díval jsem se kvůli tomu svému pomýlení na obrázky modelu 2002 - 2003. Má tam být nějaká vratná pružinka a jestli je to na pumpě hodně vyšroubované a pedál nahoře, mohlo by se to někde u čepu pružiny šprajcovat. Nebo pružina chybí a vlastní vahou pedálu to tlačí desky na kotouč.

(reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)

10.5.2020 v 06:13 | Nahoru | #15
Beranidlo> zas som trošku múdrejší, tiež som sa s tým trápil s tou zadnou na endure huska WXE 260. tiež som odoberal kvapalinu joj, potom som spravil do gumky dieru, posral som to. Ono to potom fungovalo , ale tú vôľu som neriešil, ale aspoň viem do budúcna.

neřešitelný problem hoši (brzdy)

10.5.2020 v 08:55 | Nahoru | #16
Jestli dobře pozoruju diskuzi tak pístek ti odskočí a destičku na pístku uvolní ale zůstane ti brzdit druhá destička, v tom případě ti nechodí třmen na čepech, když je plovoucí tak se musí volně hýbat.

1 reakcí na tento příspěvek neřešitelný problem hoši (brzdy)

10.5.2020 v 13:33 | Nahoru | #17
Určitě dej nový gumičky. Můžou být nabobtnalé. A ten pístek, neměl by být v jiném stavu? Hladký a vyleštený?

(reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)

10.5.2020 v 16:36 | Nahoru | #18
Susu550> přesně

neřešitelný problem hoši (brzdy)

10.5.2020 v 16:49 | Nahoru | #19
psal jsem to já i jirik84. Jestli se destička na pístku hýbe a druhá ne, tak opravdu nechodí to axiální posouvání plovoucího třmenu.

neřešitelný problem hoši (brzdy)

11.5.2020 v 10:24 | Nahoru | #20
Jestli dostalo kolo ránu, je možné, že to odnesly i vodící čepy třmenu. Jak už psali kluci.

1 reakcí na tento příspěvek neřešitelný problem hoši (brzdy)

11.5.2020 v 10:48 | Nahoru | #21
se zájmem si to tady přečetl a taková poznámka viz foto


Naposledy editováno 11.05.2020 10:49:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)

11.5.2020 v 11:38 | Nahoru | #22

Kamikadze-Ace píše: se zájmem si to tady přečetl a taková poznámka viz foto


No a ty nevíš co je sudkovitost obrazů to já se stimhe Peru skoro po každé při focení

neřešitelný problem hoši (brzdy)

11.5.2020 v 11:47 | Nahoru | #23
Jen shrnu a doplním...
1. pístek hladký, lesklý, suchý a čistý (při výměně destiček vždy nejdřív očistit pístky jinak se dostane bordel až ke gumičce a to je její konec)
2. vyzkoušet plovoucí mechanizmus třmenu - nasadit bez destiček se zatlačeným pístkem jestli chodí třmen ze strany na stranu a nedrhne - musí to jít opravdu volně - pokud ne tak vyměnit mazadlo, vyčistit a pokud to nepomůže tak vyměnit - může být vydřený.

neřešitelný problem hoši (brzdy)

11.5.2020 v 12:11 | Nahoru | #24


Zkoukni to místo kde mám prst, musí to volně jezdit. Bývá tam nahrnuta manžeta, nebo rez, tuhá stará vazelína.
Foto je z jiný motorky, ale máš to tam podobné.

Edit: a podívej se jestli jsou desky rovně sjeté. Některé se sjíždí různě pod úhlem a pak se to zakříží a nechce se to vrátit. S tím souvisí na pohled blbost, ale podívej se jestli máš kolo rovně, na ryskách u napínáků - i to způsobí zakřížení když je brzdič v pořádku a nemá velké vůle aby to uhnulo..

Naposledy editováno 11.05.2020 13:56:30

(reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)

11.5.2020 v 13:35 | Nahoru | #25

zatr píše: No a ty nevíš co je sudkovitost obrazů to já se stimhe Peru skoro po každé při focení


dík za opravu, nevim

1 reakcí na tento příspěvek neřešitelný problem hoši (brzdy)

12.5.2020 v 12:50 | Nahoru | #26
jednoducha oprava....zvetšit vuli brzdového pedalu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)

12.5.2020 v 15:53 | Nahoru | #27

ja1 píše: jednoducha oprava....zvetšit vuli brzdového pedalu .



To nepomůže. Pokud se nevrací třmen, vůle táhla na píst pumpy nic neřeší. Pokud je tam byť jen minimální vůle a píst pumpy je na konci, kapalina ze systému má volnou cestu do nádobky.

To by musel mít tu tyčku ve stavu, kdy je píst stlačený o min 10% kroku a nedovolí otevření . Jako když na tom stojíš při odvzdušňování. Což je nesmysl, už proto že píše, že rukou píst brzdiče zatlačí normálně.

Podle mých zkušeností to není hydraulikou, ale tím že se něco kříží. Je to poměrně běžná věc, není sám kdo to řeší. Zvlášť jestli se na to vykašlal po sezoně a pak to v zimě stálo. Osobně bych dal nový desky, nebo ty starý srovnal. Pořešit ty plechy co tam podle mě mají být, protože ty brání křížení pístku . A prohlídl bych tu gumu co v ní jezdí brzdič, protože ta zlobí ráda. A pro jistotu bych kouknul i na polohu kola.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)

12.5.2020 v 16:26 | Nahoru | #28
Kafoholik> jsem fakt moc rád že na mašině nemám plovoucí třmeny. Asi mne ta radost přejde až budu objednávat sadu gumiček pro 12 pístků na předek ale zatím jsem šťastnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)

12.5.2020 v 16:56 | Nahoru | #29

grooll píše: Kafoholik> jsem fakt moc rád že na mašině nemám plovoucí třmeny. Asi mne ta radost přejde až budu objednávat sadu gumiček pro 12 pístků na předek ale zatím jsem šťastnej



Ani vzádu jo?
Když budeš hezky měnit kapalinu po dvou letech a nenechávat to celoživotně zasviněný, tak nic měnit nebudeš celej život motorky.

(reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)

13.5.2020 v 08:08 | Nahoru | #30
Kafoholik> ani v zadu, jsou tam dva pístky proti sobě. DOT 4 stojí pár korun, co dva roky koupím litrovku a vyměním jí ve všech vozech a ještě mi zbyde na mazání rezavých šroubů
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35275 Včera v 19:22 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist