Dík za odpověď.
1 reakcí na tento příspěvek dobíjecí proud
to Malp: 1) Terminologii je třeba pilovat (bo bez toho je z toho bordel) a aspoň to má trochu edukativní dopad na tazatele. . 2) Jestli měřák při měření napětí okolo 13V ukazuje o 2 volty jinak tak je s přesností skoro 20% mimo. Jako chápu že manželce se vysvětlí že takhle vypadá 20cm (+/-4cm) ale u strojů to většinou není optimální strategie. I třídigit měřák 0-100V za 3 doláče z aliexpressu měří přesněji (jen je třeba ho zkalibrovat).
to husq701: Sorry, bylo to silnější než já.
to lukasnoe: Vezmi voltmetr a změř napětí na baterce při vypnutý motorce (mělo by být výše než 12,5V,viz. google-sulfatace atd.). Pak proveď to samé při zapnutém zapalování a světlech (pokud to poklesne pod 12V tak je baterka špatná nebo vybitá). Pak to změř při nastartovaný a vypnutejch světlech na volnoběh a pak při zvýšených otáčkách (3000rpm stačí). Napětí by mělo být vyšší než to co jsi naměřil před startem. Běžně to drží na těch 13,8V-14,4V ale aktuální stav se odvíjí od spotřeby zapnutých spotřebičů a kondice akumulátoru. Pokud tam naměříš přes 14,5V tak zkontroluj regulátor.
Naposledy editováno 28.04.2020 22:26:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 14 | 4.4.2024 v 09:01 Bubo32 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |