Z toho pohledu, že jsem enduro nováček, má smysl nová motorka ? Všude se tu píše, že vždycky radši novou a svým způsobem, je to i mnohem snadnější kup pro mně. Nejsem žádnej mechanik...
Ale očekávám, že moto bude padat. A to asi dost často. Sice budu spíš ten opatrnější jezdec a nebudou to snad nějaký šílený havárie, ale na moto to asi bude dost vidět a tudíž nevim, za kolik to půjde třeba pak střelit dál. To, že si můžu dovolit novou, za cca nyní inzerovaných 230tis je sice fajn, ale nerad bych ji třeba za rok dva prodával za půl, aby ji někdo vůbec chtěl, chápete kam mířím? Není z toho pohledu lepší šáhnout spíš po nečem už “zajetém” ? O moto se mile rád budu starat, jak jen to půjde, co se běžné údržby týče, ale do výměny pístu bych se hned na poprvé asi zbytečně nehrnul a nějaké horší úkony by musel asi už pořešit servis. Technicky si myslím, že bych na to měl, ale zkušenosti 0.
Jaký by byl váš postup v tomto případě ? Jak velký je ze zkušenosti případný cenový propad při prodeji nové ? Stojí provoz starší motorky opravdu tolik, že se to skoro vyrovná nákladům na provoz nové ? Dá se na tyhle motorky vyhandlovat nějaká bezkonkurenční cena, že se všichni hrnou do nových ?
Samozřejmě, že pocit nové (aktuální) motorky je super, to nechme stranou.
Plus taková podotázečka: Jak to děláte, že vám ty stroje nikdo “na cestách” neukradne? Vždyt´ to musí být snadný jak facka, když to nemá ani klíček. Vlastním pouze auto a vozík a dodávka by mi byla jinak k ničemu, navíc čorky se do těch starých pleček asi dostanou i ramínkem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC nové, nebo bazar
Johnny83 píše: Jo, taky jsem s tim byl smířenej, když to ruplo poprvý, dalo se s tim normálně žít, jen jsem trochu omezil některý sporty. Na operaci jsem šel právě kvůli enduru a mx, nicméně mi to z neznámých důvodů ruplo znova. Ok, smířil jsem se s tim, že holt budu bez vazu, posílim pořádně stehno a třeba to nějak půjde, i Víťa Kuklík mě povzbudil, že zná spoustu lidí bez vazu a normálně jezděj, chtěl jsem se právě přihlásit do tý jeho školy. Pak jsem zkusil v létě tobogán a ten náraz dole do vody, když to to koleno nečekalo, byl celkem fatální a musel jsem na operaci znova... První myšlenky byly, že si enduro a mx holt budu muset odepřít, včera jsem poprvý zahodil berle a hned začal sjíždět inzeráty, dneska už jsem psal Víťovi že to jen o rok odložíme
Já už se budu kvůli vám bát i tobogánů Ale držim palce Jinak když jsi v kontaktu s Kuklíkem, máš nějaké info, jestli ta jejich enduroškola nějak funguje nebo v jakém jsou teďka stavu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC nové, nebo bazar
doerm píše: Já už se budu kvůli vám bát i tobogánů Ale držim palce Jinak když jsi v kontaktu s Kuklíkem, máš nějaké info, jestli ta jejich enduroškola nějak funguje nebo v jakém jsou teďka stavu ?
No v kontaktu, psal jsem mu dva maily, to asi můžeš napsat taky, je úplně v pohodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC nové, nebo bazar
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F | Marek002 | 4 | 18.3.2024 v 14:44 Stříbo |
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |