globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NC750X , primární kolečko
Ahoj,
vyměnil jsem na své Hondě NC750X primární kolečko 17 zubé za 15 zubé a upravil převod od plynových lanek (zvětšení průměru na škrtící klapce), moto o dost líp jede, spotřeba zůstala stejná, maximálka cca taky. Moto se daleko líp rozjíždí z místa, kopečky a serpentíny zvládá o dost lip bez podtočeného motoru a různých pazvuků a cukání. Je to příjemnější svezení. Jediná nevýhoda je ta, že trochu kecá tachometr. Cena kolečka cca 500kč. Celá úprava byla diskutována s mechanikem od Hondy, moto je v záruce.

Naposledy editováno 13.03.2020 15:06:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 13:26 | Nahoru | #1
vilemx>

(reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 13:27 | Nahoru | #2

Koudy01 píše: vilemx>





vilemx>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 13:38 | Nahoru | #3
vilemx> blbe

Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 13:49 | Nahoru | #4
Se mu nesmejte...no¨
Od leta mu vrtalo v hlave, jak zlepsit prubeh vykonu. Aby mu to v zatackach necukalo, tak by musel podradit a jit do otacek....ale to by zvedlo spotrebu.
Tak ho napadlo, ze na to pujde jinym zprevodovanim. Zasah do motorky je to neskutecnej a clovek na to uz musi mit koule. Navic to stoji i penize.
V cele republice se k takhle razantnimu kroku rozhodne jen hrstka lidi.

Vic takovych odvazlivcu. Tesim se, co prijde priste. Ladak? Jina mapa?
Nechme se prekvapit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 13:56 | Nahoru | #5

vilemx píše: Evidentně, na rozdíl od FiZzeRa, nechápete nadsázku a tím děláte medvědí službu NC-čkářům


Pardón. Jsem na chvílu zapomněl, že tohle fórum je jen o nadsázce, ironii a hejtování.

Tak tedy: SMRT NCčkářům!!! A Šuškine, kup si kua motorku!!!



Suskin> Tady ti pisatelné nejsou naštěstí jediní čtenáři tohoto fóra Tak se nenech znechutit a v klidu se o svoje postřehy poděl. Třeba se jimi někdo inspiruje.

Naposledy editováno 13.03.2020 14:09:09

Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 14:15 | Nahoru | #6
Dva zuby je skoro 15km/h, na stejnou max. rychlost by musel točit víc motor.

(reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 14:24 | Nahoru | #7

Koudy01 píše:





( + = )

Honda NC750X , primární kolečko

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2020 v 14:27 | Nahoru | #8
uprimne si myslim, ze riesit ci spadne maximalka u podobne zameranej masiny (=cenduro) je uplne zbytocne. ten zvysok je viacmenej prospesny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 16:09 | Nahoru | #9

Kubák píše: To ti to trvalo,hrdino.Cekals na kolektiv,co?


Co mám odpovědět, abych zapadl do anti-NC komunity? Což asi teda ani nechcu...

Dva zuby je skoro 15km/h, na stejnou max. rychlost by musel točit víc motor.


Otáčky motoru se klidně zvýšit na tu maximálku mohly. Takhle slabá motorka totiž nejvyšší kvalt pravděpodobně nevytočí až do maxima/omezovače. Tak se ta dosažitelná mez, kterou to ještě utáhne, díky pomalejšímu převodu jen posunula trochu dál. Pokud nekecá a jede to fakt stejně maximálně rychle jako s převodem původním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 16:14 | Nahoru | #10
Koudy01> A nenapadlo tě, že kdyby ta všechna výše napsaná pozitiva platila, tak by těch 15 zubů mělo NC-čko už z fabriky? alespoň jeden parametr tedy musel jít do kytek. Podle mě šla trochu nahoru spotřeba při kochací jízdě (homologačním cyklu), možná i při běžné.

Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 17:13 | Nahoru | #11
Každému vyhovuje niečo iné, tak si to vymení. Žiadna moto nie je dokonalá pre kupcu. Ako napr. plexi, v dnešnej dobe som ešte nepočul, že by niekde dávali z výroby vhodné plexi na to, na čo je tá motorka určená /no a snáď by to mohli pri vývoji vedieť, či odskúšať, ale dizajn často vyhrá nad účinnosťou/. 90% majiteľov si plexi mení či nadstavuje.
V tomto prípade to koliečko je spotrebný materiál, pojazdí, uvídí, na budúce dá iné, či zas originál počet zubov späť /ako keď si vymením značku oleja, nič sa nedeje, psychicky som na tom lepšie a o pár mesiacov tam budem liať zas iný. Či sa mýlim?

A pravdaže /len sranda, nikdy sa nikomu nesmejem za motorku/. NC sucks. Ale KTM NC forever.

(reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 17:15 | Nahoru | #12
vilemx> Napadlo. A proto taky tu úpravu nikde neobhajuju. Nebo jo? NCčko nemám. Nikdy sem na tom nejel. Tak nevím, jak se chová. Ty jo?

Nenapadlo Tě, že kdyby si mu to hned v prvním příspěvku místo toho arogantního pohanění napsal nějak normálně, třeba tak jako teďka mně, že by se tu třeba rozvinula nějaká přínosná diskuze a nebylo by to hned od začátku další téma voničem, kde se jen honí příspěvky? To totiž bylo smyslem těch mých , víš.

Naposledy editováno 13.03.2020 17:19:14

Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 19:48 | Nahoru | #13
Zásadní otázka je, jak sou navžený ty převody NCčka v sérii. Jestli je šestka řešená jako overdrive, tak menší pastorek má smysl.
Jestli o overdrive není, tak zmenšení pastorku bude mít negativní dopad na spotřebu, přesně jak říká vilemx, ať si zakladatel vlákna tvrdí, co chce.

Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 20:27 | Nahoru | #14
Mně se NC celkem líbí, nic proti ní nemám, jen to není typ motorky, který by se mi nějak hodil svým zaměřením do garáže. Ale z praktickýho hlediska, než nějak tunit NCčko, mi přijde asi lepší pořídit rovnou lepší stroj. Ale věřim, že u týhle motorky zrovna změna zpřevodování může změnit celkovej dojem z motoru výrazně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 21:38 | Nahoru | #15
Animals21> puvodne tam mel sekundarni, ale pak to z nejakyho duvodu zmenil na primarni a aji trochu pozmenil text...a v pohode ja tu s nikym nevalcim jen upozornuju na klesajici uroven fora.

Naposledy editováno 13.03.2020 21:45:02

Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 21:43 | Nahoru | #16
Gearing píše cca 25 km rozdíl,na druhou stranu jsou podle něj ty převody natažený na dvě kila,což je u takových výkonových parametrů dost úlet.Takže nedivím že to ožilo...

(reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

14.3.2020 v 17:04 | Nahoru | #17
Koudy01> At uz to nazval nebo editoval jakkoliv, tak je jasne, ze jde o vymenu predniho retezoveho kolecka za mensi.
Akorat se divim tomu tupejsimu uprevodovani lanek plynu. Vsichni touzi po rychlopalu, ale tady se to naopak predelava na pozvolnejsi reakci.

Honda NC750X , primární kolečko

Skvělá odpověď, děkuji! 14.3.2020 v 18:16 | Nahoru | #18
Úplně v pohodě. Týpek prohodil kolečko a motorka teď líp sedí jeho způsobu jízdy. Je z toho nadšenej, tak to sdílí dál.

Co se na tom místní ideový policii nelíbí?

Honda NC750X , primární kolečko

11.11.2020 v 08:32 | Nahoru | #19
Tak mě v Hodně vyslyšeli a nová generace NC750x (2021) má kratší první až třetí převodový stupeň a lepší reakci (nastavitelné) plynové rukojeti. Paráda. Viz. článek v motorkáři.cz :

https://www.motorkar...i-cb1000r-44731.html

Honda NC750X , primární kolečko

Skvělá odpověď, děkuji! 11.11.2020 v 10:50 | Nahoru | #20
Takže na m.cz si z toho akorát dělaj prdel, ale v Hondě tě vyslyšeli. Příště piš rovnou tam, tady je to samej závistivej vůl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 7 9.5.2024 v 22:41 lubon
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1


TOPlist