bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NC750X , primární kolečko
Ahoj,
vyměnil jsem na své Hondě NC750X primární kolečko 17 zubé za 15 zubé a upravil převod od plynových lanek (zvětšení průměru na škrtící klapce), moto o dost líp jede, spotřeba zůstala stejná, maximálka cca taky. Moto se daleko líp rozjíždí z místa, kopečky a serpentíny zvládá o dost lip bez podtočeného motoru a různých pazvuků a cukání. Je to příjemnější svezení. Jediná nevýhoda je ta, že trochu kecá tachometr. Cena kolečka cca 500kč. Celá úprava byla diskutována s mechanikem od Hondy, moto je v záruce.

Naposledy editováno 13.03.2020 15:06:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 13:26 | Nahoru | #1
vilemx>

(reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 13:27 | Nahoru | #2

Koudy01 píše: vilemx>





vilemx>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 13:38 | Nahoru | #3
vilemx> blbe

Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 13:49 | Nahoru | #4
Se mu nesmejte...no¨
Od leta mu vrtalo v hlave, jak zlepsit prubeh vykonu. Aby mu to v zatackach necukalo, tak by musel podradit a jit do otacek....ale to by zvedlo spotrebu.
Tak ho napadlo, ze na to pujde jinym zprevodovanim. Zasah do motorky je to neskutecnej a clovek na to uz musi mit koule. Navic to stoji i penize.
V cele republice se k takhle razantnimu kroku rozhodne jen hrstka lidi.

Vic takovych odvazlivcu. Tesim se, co prijde priste. Ladak? Jina mapa?
Nechme se prekvapit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 13:56 | Nahoru | #5

vilemx píše: Evidentně, na rozdíl od FiZzeRa, nechápete nadsázku a tím děláte medvědí službu NC-čkářům


Pardón. Jsem na chvílu zapomněl, že tohle fórum je jen o nadsázce, ironii a hejtování.

Tak tedy: SMRT NCčkářům!!! A Šuškine, kup si kua motorku!!!



Suskin> Tady ti pisatelné nejsou naštěstí jediní čtenáři tohoto fóra Tak se nenech znechutit a v klidu se o svoje postřehy poděl. Třeba se jimi někdo inspiruje.

Naposledy editováno 13.03.2020 14:09:09

Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 14:15 | Nahoru | #6
Dva zuby je skoro 15km/h, na stejnou max. rychlost by musel točit víc motor.

(reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 14:24 | Nahoru | #7

Koudy01 píše:





( + = )

Honda NC750X , primární kolečko

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2020 v 14:27 | Nahoru | #8
uprimne si myslim, ze riesit ci spadne maximalka u podobne zameranej masiny (=cenduro) je uplne zbytocne. ten zvysok je viacmenej prospesny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 16:09 | Nahoru | #9

Kubák píše: To ti to trvalo,hrdino.Cekals na kolektiv,co?


Co mám odpovědět, abych zapadl do anti-NC komunity? Což asi teda ani nechcu...

Dva zuby je skoro 15km/h, na stejnou max. rychlost by musel točit víc motor.


Otáčky motoru se klidně zvýšit na tu maximálku mohly. Takhle slabá motorka totiž nejvyšší kvalt pravděpodobně nevytočí až do maxima/omezovače. Tak se ta dosažitelná mez, kterou to ještě utáhne, díky pomalejšímu převodu jen posunula trochu dál. Pokud nekecá a jede to fakt stejně maximálně rychle jako s převodem původním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 16:14 | Nahoru | #10
Koudy01> A nenapadlo tě, že kdyby ta všechna výše napsaná pozitiva platila, tak by těch 15 zubů mělo NC-čko už z fabriky? alespoň jeden parametr tedy musel jít do kytek. Podle mě šla trochu nahoru spotřeba při kochací jízdě (homologačním cyklu), možná i při běžné.

Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 17:13 | Nahoru | #11
Každému vyhovuje niečo iné, tak si to vymení. Žiadna moto nie je dokonalá pre kupcu. Ako napr. plexi, v dnešnej dobe som ešte nepočul, že by niekde dávali z výroby vhodné plexi na to, na čo je tá motorka určená /no a snáď by to mohli pri vývoji vedieť, či odskúšať, ale dizajn často vyhrá nad účinnosťou/. 90% majiteľov si plexi mení či nadstavuje.
V tomto prípade to koliečko je spotrebný materiál, pojazdí, uvídí, na budúce dá iné, či zas originál počet zubov späť /ako keď si vymením značku oleja, nič sa nedeje, psychicky som na tom lepšie a o pár mesiacov tam budem liať zas iný. Či sa mýlim?

A pravdaže /len sranda, nikdy sa nikomu nesmejem za motorku/. NC sucks. Ale KTM NC forever.

(reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 17:15 | Nahoru | #12
vilemx> Napadlo. A proto taky tu úpravu nikde neobhajuju. Nebo jo? NCčko nemám. Nikdy sem na tom nejel. Tak nevím, jak se chová. Ty jo?

Nenapadlo Tě, že kdyby si mu to hned v prvním příspěvku místo toho arogantního pohanění napsal nějak normálně, třeba tak jako teďka mně, že by se tu třeba rozvinula nějaká přínosná diskuze a nebylo by to hned od začátku další téma voničem, kde se jen honí příspěvky? To totiž bylo smyslem těch mých , víš.

Naposledy editováno 13.03.2020 17:19:14

Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 19:48 | Nahoru | #13
Zásadní otázka je, jak sou navžený ty převody NCčka v sérii. Jestli je šestka řešená jako overdrive, tak menší pastorek má smysl.
Jestli o overdrive není, tak zmenšení pastorku bude mít negativní dopad na spotřebu, přesně jak říká vilemx, ať si zakladatel vlákna tvrdí, co chce.

Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 20:27 | Nahoru | #14
Mně se NC celkem líbí, nic proti ní nemám, jen to není typ motorky, který by se mi nějak hodil svým zaměřením do garáže. Ale z praktickýho hlediska, než nějak tunit NCčko, mi přijde asi lepší pořídit rovnou lepší stroj. Ale věřim, že u týhle motorky zrovna změna zpřevodování může změnit celkovej dojem z motoru výrazně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 21:38 | Nahoru | #15
Animals21> puvodne tam mel sekundarni, ale pak to z nejakyho duvodu zmenil na primarni a aji trochu pozmenil text...a v pohode ja tu s nikym nevalcim jen upozornuju na klesajici uroven fora.

Naposledy editováno 13.03.2020 21:45:02

Honda NC750X , primární kolečko

13.3.2020 v 21:43 | Nahoru | #16
Gearing píše cca 25 km rozdíl,na druhou stranu jsou podle něj ty převody natažený na dvě kila,což je u takových výkonových parametrů dost úlet.Takže nedivím že to ožilo...

(reakce na) Honda NC750X , primární kolečko

14.3.2020 v 17:04 | Nahoru | #17
Koudy01> At uz to nazval nebo editoval jakkoliv, tak je jasne, ze jde o vymenu predniho retezoveho kolecka za mensi.
Akorat se divim tomu tupejsimu uprevodovani lanek plynu. Vsichni touzi po rychlopalu, ale tady se to naopak predelava na pozvolnejsi reakci.

Honda NC750X , primární kolečko

Skvělá odpověď, děkuji! 14.3.2020 v 18:16 | Nahoru | #18
Úplně v pohodě. Týpek prohodil kolečko a motorka teď líp sedí jeho způsobu jízdy. Je z toho nadšenej, tak to sdílí dál.

Co se na tom místní ideový policii nelíbí?

Honda NC750X , primární kolečko

11.11.2020 v 08:32 | Nahoru | #19
Tak mě v Hodně vyslyšeli a nová generace NC750x (2021) má kratší první až třetí převodový stupeň a lepší reakci (nastavitelné) plynové rukojeti. Paráda. Viz. článek v motorkáři.cz :

https://www.motorkar...i-cb1000r-44731.html

Honda NC750X , primární kolečko

Skvělá odpověď, děkuji! 11.11.2020 v 10:50 | Nahoru | #20
Takže na m.cz si z toho akorát dělaj prdel, ale v Hondě tě vyslyšeli. Příště piš rovnou tam, tady je to samej závistivej vůl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 Dnes v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X skulo 2 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD
Řazení bez spojky (Honda NC750X - 2... [1, 2, 3] Honda NC 750X ok4rm 73 31.1.2024 v 11:22 assassin


TOPlist