globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chladiaci system triumph speed triple 955i 2002 preplach
1.3.2020 v 18:21
Caute,

potreboval by som poradit ako bezpecne preplachnut chladiaci system na motorke Triumph Speed Triple 955i 2002, to ze to mam vypustit a ako je mi jasne otazka cim to preplachnut tak aby to bolo co najucinejsie, v chladiacej je vidiet neporiadok oranzovej farby, a tiez si niesom isty ze majitel predomnou zvolil spravnu chladiacu kvapalinu takze by som si tiez nahal poradit co tam po preplachu naliat tak aby to bolo s kostolnym poriadkom, v manualoch k tejto motorke pisu ze "BLUE from factory"

za kazdu radu budem rad, dakujem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chladiaci system triumph speed triple 955i 2002 preplach

3.3.2020 v 20:18 | Nahoru | #1

cuir píše: tak ja nevim, ale ty neumis cist? proc se mam opakovat a psat to co bylo jasne napsane v tom tematu o hridelich. Cetl jsi to vubec a nebo jsi se jen podival na obrazky?

autor toho vlakna s vyrezlou hrideli jasne pise : koupil motorku s 29 tisici a asi resil tesnost a hridel byla zcela bez koroze.
Nasledne tam byla nalita G11 po dobu cca 1,5 roku a s najezdem 18tisic km. Takze na pocitadle ma nyni 47tisic a hridel ma zrezlou na sracky.

Ja mel k dispozici dve motorky, kde jedna mela najezd 51 tisic a nevim co tam bylo nalito, prijela na dilnu poprve a hridel take vyrezla.

A druha motorka kterou servisuju temer od novoty a ve ktere byla vzdy jen chladici kapalina urcena pro motorky v neredenem stavu a s najezdem 35tisic byla v podstate take bez koroze a po ocisteni nebyla vubec vyrezla a to co je na fotce je spis oter z futra vrtulky.

z toho jasne plyne ze motorka ve ktere byla nalita chladici kapalina pro motorky v neredenem stavu a kapalina se menila pomerne pravidelne...cca v rozmezi 2-3 roky, tak pri najezdu 35 000km za 11 let provozu nema s korozi problem.

motorka ktera mela v sobe nalitou G11 po dobu 1,5 roku a najezdu 18 000km ma hridel zrezlou na sracky. .. a majitel predtim jasne pise, ze hridel byla bez koroze, ze vypadala zhruba jak na tom mnou servisovanem versysovi.

tak ja nevim jestli jsem debil, nebo letadlo... ale ja moc vic vedet nepotrebuju abych si udelal pomerne jednoduchy a jasny usudek o tom co mam lejt do chladiciho systemu motorky.


letadlo jsem já, tak tobě už moc možností nezbývá...

nevím, jestli chápeš, na co se tě ptám (připomínám, že to bylo: bylo by dobré tu tvou úvahu rozvést oč je třeba Motocool o tolik lepší než G12+) v reakci na to tvé "k te chladici kapaline a liti automobilovych chladicich kapalin do motorek bych byl trochu opatrnejsi.", tak se tě zeptám jinak - servisuješ motorky, které používají g12+?

Na to, jaký je rozdíl mezi g12+ a tou "motorkovou chladící kapalinou" jsi napsal

hele k presnym datum se nedostanu

jinými slovy "nemám páru jestli je tam krom barvy a obrázku na flašce rozdíl", stejně tak jsi přešel doporučení v manuálech jak japonců, tak anglánů, kde se chladící kapaliny na žádné motorkové a automobilové nedělí. to už vůbec nemluvím o tom, že není chladící kapalina jako kapalina, některá má antikorozní vlastnosti úplně k ničemu už jako nová viz test

Jak říkám, nechtěl jsem flame, nevím proč hned ostrá slova o debilech, chtěl jsem se něco dozvědět...ty liješ kapaliny s obrázkem motorky aby tě nemohl žádný zákazník "jebat", žes mu zničil motorku, chápu, ale to je něco jiného.

e-našel jsem si, že ten G11 dynamax co použil jandam je směs etylen a propylen glykolu(což je v rozporu s manuály, které mluví jasně o etylenglykolové chladící kapalině)...a co dokáže udělat propylen glykol bez aditiv takže asi netřeba příliš fantazie k tomu, jak to mohlo dopadnou, jestli to výrobce zbodal právě co se obsahu aditiv proti korozi týče...

Naposledy editováno 03.03.2020 20:29:53

(reakce na) Chladiaci system triumph speed triple 955i 2002 preplach

4.3.2020 v 00:41 | Nahoru | #2

fockewulf píše: ........



no tak vidis... dobrali jsme se vysledku... ostra slova si neber osobne... to je myslene s nadsazkou


mas-li takova data, tak je sem dej, ja je nemam, ale take netvrdim, ze G12+ je vylozene problem. Jen jsem napsal, ze bych byl s litim chladicich kapalin do motorek urcenych pro auta opatrnejsi.
Sam vidis a i jsi mi vysvetlil proc se tak stalo, pripad s tema hridelema.
Je to presne jak pises. I za cenu mensi marze na hotovych flaskach pro motorky tam radeji dam to o cem vim, ze okruhu neublizi a sam jsi poslal odkaz o tom, ktery krasne ukazuje to, ze neni G12 jako G12 a vetsina kapalin koupenych v obchodu pro uzivatele, ktera laka hlavne cenou je nevyhovujici.

Ja ty data proste nemam, vycucat z prstu si je neumim, ale vim ,ze za ty leta co mam X motorek, ktere delam opravdu dlouho se pri pouzivani motocyklovych chladicich kapalin nedeje nic spatneho. Takze se vracim zpatky na zacatek.... dle meho to riziko nestoji za usetrene penize a to ani me jakozto servisu tak ani uzivateli co si to vymeni sam doma. Ba naopak... ja bych toho mohl koupit 50L barel a mit na tom slusnej zisk... beznej uzivatel usetri par stokorun...vazne je potreba toto resit? kdyz mam na to vlastnit motorku?

trochu zbytecna debata nemyslis?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 Dikobraz 10 20.4.2024 v 20:49 Marty_B
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple blážič 11 7.4.2024 v 13:49 JMan
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple vr46. 4 3.4.2024 v 22:44 Valve
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple ST4Marc 47 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík


TOPlist