globalmoto_kveten





Téma: Zajímá někoho jak jede Yamaha 2-trac?
 
16.3.2008 v 00:47
Konečně dneska celý odpoledne na trati a konečně pořádný poznatky o vlastnostech týhle oboukolky:
(trať v Třebízi byla dost suchá (prášilo se), takže pohon předku se příliš neprojevoval, v měkkým terénu nebo v blátě by to mělo bejt mnohem víc poznat)
... Tak tedy:
Do kopce šplhá furt (do hoodně velkýho), třeba i rychlostí chůze.
V zatáčce se předním kolem musí směřovat spíš rovně, než dávat "kontra" oproti driftu kola zadního.
Ve skoku se od normálních krosek snad vůbec neliší, i tu velikou lavici po startu dá úplně v pohodě.
Na rovině je ale znatelně stabilnější, zvlášť v kolejích.
Co je ovšem sakra poznat, je skvělý sametový odpružení Ohlins (předek i zadek) a snad nejlepší je orig. tlumič řízení Ohlins. Ten má nastavitelný tři funkce (pomalej útlum, rychlej útlum + volitelnej úhel tlumení).
Kompletní Ohlinsy má tahle motka už v sérii - a už jenom kvůli nim stojí za hřích
A teď večer, když tohle píšu, jsem vlastně úplně v pohodě - přičemž po celodenním ježdění na krosce jsem byl dřív vždycky úplně zbitej... a vlastně ani netahá za ruce, ani netvrdnou předloktí...
Jo jo, takovejhle tlumič řízení, to bude v příštích letech asi bingo

Naposledy editováno 16.03.2008 14:34:10

1 reakcí na tento příspěvek Zajímá někoho jak jede Yamaha 2-trac?

22.3.2008 v 00:35 | Nahoru | #1
Ale no tak, kucíí, přihlašuje se úplně jednoduše (tedy skoro, že) jako normální WRko ... V malym techničáku se pak o počtu poháněných náprav (natož kol) nic nepíše. A STK? Celej ten pohon jde po snídani hrozně jednoduše sundat - u řetěz. kolečka i u předního kola je to jenom nasazený přes takový veliký (cca 30-35mm) šestihrany - a po večeři stejně jednoduše nasadit

... Zkrátka je to jednodušší a snad ještě čestnější, než byznys "lehké topné oleje"

... a ten 2-trac tudíž zhomologologovanej je, ale jenom pro nás, opravdovský Mirky Dušíny lol

Naposledy editováno 22.03.2008 00:56:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímá někoho jak jede Yamaha 2-trac?

22.3.2008 v 10:11 | Nahoru | #2

oxygen>Ale no tak, kucíí, přihlašuje se úplně jednoduše (tedy skoro, že) jako normální WRko ... V malym techničáku se pak o počtu poháněných náprav (natož kol) nic nepíše. A STK? Celej ten pohon jde po snídani hrozně jednoduše sundat - u řetěz. kolečka i u předního kola je to jenom nasazený přes takový veliký (cca 30-35mm) šestihrany - a po večeři stejně jednoduše nasadit

... Zkrátka je to jednodušší a snad ještě čestnější, než byznys "lehké topné oleje"

... a ten 2-trac tudíž zhomologologovanej je, ale jenom pro nás, opravdovský Mirky Dušíny lol



Kolego,osobně si myslím,že přední náhon na STK je to poslední,po čem by někdo koukal. Ti kokoti tam neví ani,na které straně je brzda a na které spojka,vědí ale jistě,že máš mít žárovky a lékárničku. Pochybuji,že by si toho náhonu všimli.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist