globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Budoucnost MV Agusty
Majitel MV Agusty Timur Sardarov dal rozhovor časopisu Motociclismo, a protože se u nás neobjevil, dávám odkaz na článek o 4 stránkách . Nastínil budoucnost MV Agusty, s mladým Castiglioni už jen v roli poradce, tady jsou hlavní body:
- MV Agustu se mu podařilo v roce 2019 finančně (a morálně) stabilizovat, aby nich neutekli všichni dodavatelé a prodejci
- MV si bude možné objednat přes web i po telefonu a připraví ji vybraný prodejce (s plnou podporou, aby nepřišel zkrátka)
- zákazník bude mít zaručený okamžitý servis a náhradní díly (jako to bývalo zvykem v 80. letech za Cagivy)
- za poslední tři roky prodali celkem 8000 motorek. Cílem je 25 tisíc motorek ročně do 5 let.
- spolupráce s Čínou je nevyhnutelná, budou tam vyrábět novou řadu o objemu 350ccm (osobně myslím do 450ccm / 35kW ?)
- má přijít nová 950ccm řada (že by tříválec? A čtyřválce by skončily?)
- Cagiva bude pro příště malé moto s elektropohonem 4kW. Větší elektro je neprodejné z důvodu ceny a malého dojezdu.
- ve sportu se soustředí na Supersporty, jejich 675ccm tříválec je lepší, než ostatní 600ccm čtyřválce. Účast týmu v Moto2 je zbytečně drahá záležitost (motor je Triumph, výrobce motorky nikoho nezajímá).
Překlad do češtiny, místy kostrbatý.

2 reakcí na tento příspěvek Budoucnost MV Agusty

19.2.2020 v 13:29 | Nahoru | #1
Strategie MV je jasná,samá exkluzivita. Postav vedle sebe Brutale a Hornet a je to každému hned jasné. Jestli chtějí prodávat masově,museli by slevit ze svých požadavků, udělat rozpočtovější motorky a udělat kampaň. Každý nechce mít v motorce ty nejlepší díly,někomu se stačí jenom svézt na motorce a na to je tady Yamaha a Honda.

(reakce na) Budoucnost MV Agusty

19.2.2020 v 13:58 | Nahoru | #2
JollyJoker> Brutale (jestli myslíš obyč soc jako mám já) versus hornet? Dyť je to to samý Akorát na tom hornetu se dá i jezdit a bez nějakejch zásadních průserů.
A "exkluzivity" typu nahučenej RR dragsterrRr a různý ty barvičkový wannabe-limitky se masově stejně prodávat nebudou, protože za cenu mv máš dvě normální, slušný, rozumně fungující japka. No, co jsem viděl loni na výstavě, tak možná i tři.

Naposledy editováno 19.02.2020 13:58:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty

20.2.2020 v 22:57 | Nahoru | #3

JollyJoker píše: Strategie MV je jasná,samá exkluzivita. Postav vedle sebe Brutale a Hornet a je to každému hned jasné. Jestli chtějí prodávat masově,museli by slevit ze svých požadavků, udělat rozpočtovější motorky a udělat kampaň. Každý nechce mít v motorce ty nejlepší díly,někomu se stačí jenom svézt na motorce a na to je tady Yamaha a Honda.



no nevim, kde žiješ, ale na Yamahách a Hondách máš taky ty nejlepší díly.. myslim ty top modely..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava uložení vačky [1, 2] MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 41 11.10.2023 v 13:14 FiZzeR
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 14 18.8.2023 v 06:43 assassin
Texa diagnostika [1, 2, 3, 4] MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 103 21.12.2022 v 20:06 Kocoure
Talianska motorka dvoch tvari :) [1, 2, 3] MV Agusta Turismo Veloce 800 TriumphR 69 28.9.2022 v 09:30 tonyboy
vonkajsia teplota vs zmena podvozku MV Agusta Brutale 800 tonyboy 10 3.8.2022 v 05:06 tonyboy


TOPlist