globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zimní téma-Teorie a praxe provedení sacího potrubí
 
12.12.2019 v 11:47
Nastalo zimní období a pro mě to znamená opět rozborku stroje z důvody snahy o vylepšení jeho parametrů.
Poprosil bych o komentář k tomuto obrázku:

Dole je fabrické provedení sání,nahoře moje "úprava".Cílem bylo prodloužit sací potrubí a změnit tím průběh motoru,především kroutícího momentu a posunout jeho vrchol směrem dolů.To vše bez ohledu na výkon.Ten je v základním provedení cca 107 koní,z čehož využiju tak polovinu.Pro úplnost dodám,že se jedná o motor Ducati ST3.
Otázka je jednoduchá:Má tento způsob úpravy očekávaný výsledek?Pokud ne,co navrhujete?

Naposledy editováno 12.12.2019 11:48:54

1 reakcí na tento příspěvek Zimní téma-Teorie a praxe provedení sacího potrubí

12.12.2019 v 23:22 | Nahoru | #1
Tohle zvětšení sací délky se u dvouválců projevují poměrně markatně ve středních otáčkách, sám jsem si to několikrát prakticky ověřil na brzdě, na průběhu krouťáku i na bohatosti je krásně vidět jak začne motor hltat vzduch, teď už vymyšlím experimenty s rozdílnou délkou, V-Strom 1000 nebo Ducati používají na předním válci kratší větev asi o 6cm. Ale tvoje provedení potrubí je nešťastné, na vstup dej nějaké nátrubky, já používám basreflexové, existují různé typy a stojí to pár korun. Takhle jak to máš možná více ztratíš než získáš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní téma-Teorie a praxe provedení sacího potrubí

13.12.2019 v 06:37 | Nahoru | #2
geloš> Basreflexový nátrubek byla první věc co jsem tahal ze skladových zásob.Ale žádný rozměr se nehodil,ani na netu jsem nenašel adekvátní.Tohle je podobný materiál (PE),pokud by dylo potřeba,klidě to nahřeju a napasuju tam ty originální "trychtéře",Předpokládám,že rozdílná délka sání je z důvodu rozdílných délek výfukového potrubí?Nebo je to kvůli horizontální/vertikální?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist