bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zimní téma-Teorie a praxe provedení sacího potrubí
 
12.12.2019 v 11:47
Nastalo zimní období a pro mě to znamená opět rozborku stroje z důvody snahy o vylepšení jeho parametrů.
Poprosil bych o komentář k tomuto obrázku:

Dole je fabrické provedení sání,nahoře moje "úprava".Cílem bylo prodloužit sací potrubí a změnit tím průběh motoru,především kroutícího momentu a posunout jeho vrchol směrem dolů.To vše bez ohledu na výkon.Ten je v základním provedení cca 107 koní,z čehož využiju tak polovinu.Pro úplnost dodám,že se jedná o motor Ducati ST3.
Otázka je jednoduchá:Má tento způsob úpravy očekávaný výsledek?Pokud ne,co navrhujete?

Naposledy editováno 12.12.2019 11:48:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zimní téma-Teorie a praxe provedení sacího potrubí

13.12.2019 v 06:37 | Nahoru | #1
geloš> Basreflexový nátrubek byla první věc co jsem tahal ze skladových zásob.Ale žádný rozměr se nehodil,ani na netu jsem nenašel adekvátní.Tohle je podobný materiál (PE),pokud by dylo potřeba,klidě to nahřeju a napasuju tam ty originální "trychtéře",Předpokládám,že rozdílná délka sání je z důvodu rozdílných délek výfukového potrubí?Nebo je to kvůli horizontální/vertikální?

(reakce na) Zimní téma-Teorie a praxe provedení sacího potrubí

14.12.2019 v 16:39 | Nahoru | #2
Anti> Já bych řekl, že sací nátrubky dohromady s airboxem a filtrem tvoří kompletní systém. Díval jsem se jak vypadá airbox pro ST3. Když máš každé hrdlo jinak dlouhé, tak to může být nějaká kompenzace kvůli nepravidelným zážehům u V-motoru.



U ST3 se možná nabízí upravit hrdla na vstupu do airboxu. Něco mě říká, že tlustší a delší by mohly tlakovat airbox v nízkých otáčkách líp.

Naposledy editováno 14.12.2019 16:44:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist