motozem_rijen





Téma: To je hnus…
20.11.2019 v 13:16
Procházím inzeráty a hledám
nějaké pěkné moto. A narazím na tohle

https://www.tipmoto...f-1200-n-bandit.html

Nevypadá hezky, má viditelně něco za sebou, ale zkouknu to podle VIN a togle je výsledek.


To je prostě hnus a pak si to kupte…
Tak kdyby náhodou někdo o téhle moto přemýšlel.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je hnus…

20.11.2019 v 19:45 | Nahoru | #31

Kubák píše: Ty jsi bedna Takze za dva roky necham vymenit budiky a pak budu prodavat sestiletou ulozenku po pani nar.1955


me novy budiky stojej asi 6000 a po 6 letech budu mit najeto neprodejny cislo, tak to za ty prachy stoji. vyrobit generator pulsu je snadny, abych tam aspon neco natocil. uz jsem to na digitalnim tachu delal. pokrok nezastavis.
ale bandita bych si teda nekupoval ani kdyby stacenej nebyl, tam neni error v tech kilometrech ale ve vyberu motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je hnus…

20.11.2019 v 19:58 | Nahoru | #32

husq701 píše: no chapu te, potrebujes dohled abys nebyl prase...



Určitě ne, mě se to netýká, nejsem taková svině.

(reakce na) To je hnus…

20.11.2019 v 20:00 | Nahoru | #33

husq701 píše: me novy budiky stojej asi 6000 a po 6 letech budu mit najeto neprodejny cislo, tak to za ty prachy stoji. vyrobit generator pulsu je snadny, abych tam aspon neco natocil. uz jsem to na digitalnim tachu delal. pokrok nezastavis.
ale bandita bych si teda nekupoval ani kdyby stacenej nebyl, tam neni error v tech kilometrech ale ve vyberu motorky.



A jinak si nemyslím, že bandit je stroj na nic, za mě dobrý. To je ale jiná diskuze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je hnus…

20.11.2019 v 20:01 | Nahoru | #34

jirka675 píše: Určitě ne, mě se to netýká, nejsem taková svině.


ale automaticky predpokladas ze vsichni ostatni jsou

To je hnus…

20.11.2019 v 20:06 | Nahoru | #35
Ono se to stáčení vyplácí, když se stále najdou tupci, co koukají na stav tachometru. A já to stáčení schvaluju, neboť tito tupci si zaslouží být podvedeni. Přeju jim to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je hnus…

20.11.2019 v 20:11 | Nahoru | #36

husq701 píše: ale automaticky predpokladas ze vsichni ostatni jsou



Všichni ne, jenom někteří, třeba jako ty, podle toho, co jsi výše

co jsi psal výše

Naposledy editováno 20.11.2019 20:12:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je hnus…

20.11.2019 v 20:13 | Nahoru | #37

jirka675 píše: Všichni ne, jenom někteří, třeba jako ty, podle toho, co jsi výše

co jsi psal výše


co ti na to mam rict? mam prodat za 150 nebo dat 6000 za novy budiky a prodat za 180?
diky lidem jako ty se to vyplati. ty budes spokojenej ze mas malej najezd, ja ze jsem vydelal. win win situace ne?

1 reakcí na tento příspěvek To je hnus…

20.11.2019 v 20:21 | Nahoru | #38
Těm číslům nemůžete věřit, je v tom bordel
Nehlede na to že dřív se to nefotilo a ani budíky se neřešily, takže člověk něco nahlásil, kolikrát motorka ani nebyla fyzicky na evidence

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je hnus…

20.11.2019 v 20:31 | Nahoru | #39

husq701 píše: co ti na to mam rict? mam prodat za 150 nebo dat 6000 za novy budiky a prodat za 180?
diky lidem jako ty se to vyplati. ty budes spokojenej ze mas malej najezd, ja ze jsem vydelal. win win situace ne?



Díky mě? Nepsal sem nic o tom, že jediné rozhodující jsou pro mě km.
Ale ty jsi zrovna příklad toho, že změna (prodloužení doby TK) , která všem motorkářům pomůže, je bohužel i špatná.
Dělej si co chceš, už na tebe nereaguju, nemám pro tebe slušné slovo.

(reakce na) To je hnus…

20.11.2019 v 20:37 | Nahoru | #40

foxdive píše: Těm číslům nemůžete věřit, je v tom bordel
Nehlede na to že dřív se to nefotilo a ani budíky se neřešily, takže člověk něco nahlásil, kolikrát motorka ani nebyla fyzicky na evidence



Jo to máš pravdu, dřív se to určitě tak neřešilo, ale stejně to na spoustě strojů souhlasí.
Překvapilo mě to, proto jsem příspěvek zveřejnil a třeba to někomu k něčemu bylo.

(reakce na) To je hnus…

20.11.2019 v 20:41 | Nahoru | #41

jirka675 píše: Díky mě? Nepsal sem nic o tom, že jediné rozhodující jsou pro mě km.
Ale ty jsi zrovna příklad toho, že změna (prodloužení doby TK) , která všem motorkářům pomůže, je bohužel i špatná.
Dělej si co chceš, už na tebe nereaguju, nemám pro tebe slušné slovo.


ty jses rad kdyz te stat co nejvic omezuje vid? protoze to vidis jako super vec proti neradum...
typicky.

To je hnus…

20.11.2019 v 20:58 | Nahoru | #42
teda, sam bych nestocil, ale ma-li se na tomto tridit zrno od plev, tak souhlas - lepsi, nez mit gps v nejake (telesne) dutine, radsi at se odjebe ten, kdo veri pohadkam (a tomu, ze ta gps funguje v kazde nore, treba STK).. relevantni cislo je akorat cena.

OT - bandit je mrdka, se vi

To je hnus…

20.11.2019 v 22:01 | Nahoru | #43
twl, tady se furt řeší stočené km, ale spousta z nás má změněný převod do síly. tzn ( pokud bere tacho z motoru ), že je na tachu víc km než ve skutečnosti

2 reakcí na tento příspěvek To je hnus…

21.11.2019 v 13:08 | Nahoru | #44
Opravdu tady lidi zajímají čísla a ne stav moto ?
Je docela v pěkným stavu , neviděl bych v tom nejmenší problém ...
PS : ty nejvyšší udaný kilometry jsou pro tento motor nic

1 reakcí na tento příspěvek To je hnus…

21.11.2019 v 13:22 | Nahoru | #45
Přestaňte jak blbci už řešit ty kilometry. Jednak je fakt (viz Číkus), že je to jen číslo někde napsané. Je jedno, jestli někde v registru, v servisní knížce, v systému autor. servisu, nebo přímo na tachometru. Všechno mají na starosti lidi a ty zajímá spíš kšeft než pravdivost údajů ujetých kilometrů. Všechno je jednoduché zfalšovat. A když lze jednoduše na tom vydělat, budou to prostě lidi dělat. Druhá věc je to, že mezi ujetými kilometry a stavem motorky není korelace. Jak poznáte, že byl měněn řádně olej? Že to nikdo nehuntoval za studena? Že s tím nejezdil jak prase, případně třeba to netrápil na okruhu? Asi ne podle najetých kilometrů... Navíc u těhle starých motorek jsou stejně tachometry do sto tisíc km a není problém najet mnohem víc...

Vybírejte motorku podle jiných věcí a na toto se vykašlete. Ať si to lidi stáčí a nechte blbce, ať si za stočené km připlácí. Když odpadne "hlad" po málo najetých kilometrech (tzn. se po stáčení omezí poptávka), tak se logicky trochu méně přestane stáčet. Samozřejmě je problém, že je to stáčení tak jednoduché a nejsou dostatečně kvalitní prostředky, jak to hlídat. Ale není problém pořádně ojetou motorku prohlídnout a vyzkoušet, jestli je ok. A podle toho se řídit.

1 reakcí na tento příspěvek To je hnus…

22.11.2019 v 11:57 | Nahoru | #46
tiez som nekupoval moto podla udajov na budiku. ale napr u aut je to problem. priklad: auto ma 5 rokov, benzinak. posuk to stoci zo 120, pretoze sa toho chce zbavit pac ho zacinaju cakat predpisane vymeny na nejakych 60-70. novy majitel si mlaska. jeho servisak skontroluje najazd vek a povie mate este 5 rokov cas alebo do tych 120-140.. borec veselo jazdi a prd. rozvodak ktoremu nedoslo ze este nema rupnut kilometrami to neda, piesty neurobia poslednu vlnu ale vyletia blokom. the end. chapete preto je narusenie servisnej kontinuity problem? ano da sa oppnovat, clovek si po kupe ma vymenit vsetko. to mi ale potom napada otazka preto si rovno nekupit nove auto

(reakce na) To je hnus…

22.11.2019 v 12:00 | Nahoru | #47
Komorerth> No tak zas kdo by prodával 3-4-5let stary auta za par drobnejch s najetejma 30tis? To musi byt každymu jasny, ze se takhle točí auta ve flotilach a jdou pryc v okamžiku kdy se daji očekávat investice... a na aute co jezdilo po dalnici dlouhy střeky se blbe odhaduji km, moje auto kdyz melo 200tak bys nepoznal nic. Bylo jak nove. To co je videt.

Naposledy editováno 22.11.2019 12:00:59

(reakce na) To je hnus…

22.11.2019 v 12:51 | Nahoru | #48
MichalTdm> Motorek je plnej bazar, doslova jako sraček, tak je třeba se smířit s tím, že ojetý kousky prostě nejdou, bez ohledu na technický stav, pokud to není rarita.
A málo jetý motorky v dobrým stavu sehnat jdou, jen je potřeba někdy trochu připlatit, někdy ne a chvilku hledat. A bohužel již dávno neplatí, že motorky kupují ti, co tomu rozumí nebo jsou srdcem motorkáři a o problematiku se zajímají. Proto byla, je a bude vhodná doba prodávat stočenky. Navíc s technickou po 6 letech to nebude pravděpodobně už jen o dovozech.

To je hnus…

22.11.2019 v 12:54 | Nahoru | #49
Stáčení je hnus, ale pokud bude hlad a bude se koukat na tacho místo na stav, tak to bude pořád na programu překupníků.

(reakce na) To je hnus…

22.11.2019 v 13:00 | Nahoru | #50

libac22 píše: Opravdu tady lidi zajímají čísla a ne stav moto ?
Je docela v pěkným stavu , neviděl bych v tom nejmenší problém ...
PS : ty nejvyšší udaný kilometry jsou pro tento motor nic


Zajímají, protože až to budeš prodávat, tak to možná vůbec neprodáš. A pokud ano, tak první, kdo to zjistí, ti to bude chtít vrátit.
Takže už jen pro tyto nesrovnalosti bych do toho nešel, bez ohledu na stav a věnoval bych zimu hledání jinýho kousku. A až pokud by se nezadařilo a byla ještě k mání, tak pak bych to teprve vzal do úvahy opět s rizikem problematického prodeje.

Naposledy editováno 22.11.2019 14:57:32

(reakce na) To je hnus…

22.11.2019 v 13:32 | Nahoru | #51

libac22 píše: Opravdu tady lidi zajímají čísla a ne stav moto ?
Je docela v pěkným stavu , neviděl bych v tom nejmenší problém ...
PS : ty nejvyšší udaný kilometry jsou pro tento motor nic


To si piš ze lidi zajímají čísla na tachometru a co všechno je tam nový “aby dlouho nemuseli kupovat nic na výměnu “ a aby to bylo do 50t Kč
Ale zkontrolovat si to tímhle způsobem tak tenhle kus si preventivně odsunu ba konec řady taky

Naposledy editováno 22.11.2019 13:34:17

(reakce na) To je hnus…

23.11.2019 v 00:03 | Nahoru | #52

ViktorH píše: Jak už se tu psalo stokrát, dokud bude český sport kupovat motorku co má najeto do 30tis km a auto s nájezdem do 150tis km, tak to budou šmelináři stáčet.
Už dlouho se to ve firmách dělá tak, že se s nákupem nových firemních aut nebo motorek kupuje kabel se softem z Aliny, který za zlomek ceny, stočí vozidlo před servisem a před stk, takže mají firemní auta co lítají denně se dvěma řidiči cca 15 hodin denně, zhruba 6-8 tis km/ měsíc - po pěti letech zázračně najeto 120-150 tis km A podle Cebia mají 5 hvězdiček a všechno všem sedí, protože ty kabely umí vymazat i stav počítadla z ABS a ostatních jednotek, které km zaznamenávají a dřív se tak na tu diferenci přišlo.

Takže teď už si můžou všichni chrochtat...jak prodejci, že prodají auto nebo motorku, s pětinásobným nájezdem než co má na tachometru, tak zjišťovači a lovci malých nájezdů. A můžou za to ti, co tvrdí, že motorky jsou po smrti ve 40 tis km a auta ve 150 tis ...

E:Osobně s tím nesouhlasím, ale zpětně mě třeba vytáčejí lidi, co by chtěli koupit auto nebo motorku s poctivými kilometry které prodávám já, za cenu stočené šunky ... když už někdo bazíruje na poctivých kilometrech, měl by si za ně připlatit a ne škemrat o cenu za kterou se prodávají stočky



Naprostý souhlas

(reakce na) To je hnus…

23.11.2019 v 00:06 | Nahoru | #53

husq701 píše: no chapu te, potrebujes dohled abys nebyl prase...



Myslím že potřebuje dohled, aby ostatní nebyli prasata, o sebe asi strach nemá.

To je hnus…

6.12.2019 v 21:41 | Nahoru | #54
no a ja kdyz mel motorku x let a najel na ni ranec a dohromady mela treba 80 tak vsichni jak to ma strasne najeto. Takovejm bych pral koupit tu sracku 10x stocenou a at jenom cpou penize je logicky ze 30tis nema hold najivni lide

To je hnus…

25.12.2019 v 11:53 | Nahoru | #55
auta taky

Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zvednutí řadičky Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 600 Bandit Pedl 6 10.10.2020 v 12:37 Pedl
nastavení karburátoru & airbox Suzuki GSF 1200 Bandit vveselka 3 30.3.2020 v 19:15 cuir
srovnání motorek [1, 2] Suzuki GSF 1200 Bandit Čadil 35 17.2.2020 v 20:42 PetrL3
Čalounění sedačky Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 400 Bandit Starda 15 21.10.2019 v 12:40 RUTAN
Blatník Bandit Suzuki GSF 1200 Bandit vveselka 2 20.10.2019 v 11:43 vveselka

TOPlist