nějaké pěkné moto. A narazím na tohle
https://www.tipmoto...f-1200-n-bandit.html
Nevypadá hezky, má viditelně něco za sebou, ale zkouknu to podle VIN a togle je výsledek.

To je prostě hnus a pak si to kupte…
Tak kdyby náhodou někdo o téhle moto přemýšlel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je hnus…
Kubák píše: Ty jsi bedna Takze za dva roky necham vymenit budiky a pak budu prodavat sestiletou ulozenku po pani nar.1955
me novy budiky stojej asi 6000 a po 6 letech budu mit najeto neprodejny cislo, tak to za ty prachy stoji. vyrobit generator pulsu je snadny, abych tam aspon neco natocil. uz jsem to na digitalnim tachu delal. pokrok nezastavis.
ale bandita bych si teda nekupoval ani kdyby stacenej nebyl, tam neni error v tech kilometrech ale ve vyberu motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je hnus…
husq701 píše: no chapu te, potrebujes dohled abys nebyl prase...
Určitě ne, mě se to netýká, nejsem taková svině.
husq701 píše: me novy budiky stojej asi 6000 a po 6 letech budu mit najeto neprodejny cislo, tak to za ty prachy stoji. vyrobit generator pulsu je snadny, abych tam aspon neco natocil. uz jsem to na digitalnim tachu delal. pokrok nezastavis.
ale bandita bych si teda nekupoval ani kdyby stacenej nebyl, tam neni error v tech kilometrech ale ve vyberu motorky.
A jinak si nemyslím, že bandit je stroj na nic, za mě dobrý. To je ale jiná diskuze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je hnus…
jirka675 píše: Určitě ne, mě se to netýká, nejsem taková svině.
ale automaticky predpokladas ze vsichni ostatni jsou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je hnus…
husq701 píše: ale automaticky predpokladas ze vsichni ostatni jsou
Všichni ne, jenom někteří, třeba jako ty, podle toho, co jsi výše

co jsi psal výše
Naposledy editováno 20.11.2019 20:12:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je hnus…
jirka675 píše: Všichni ne, jenom někteří, třeba jako ty, podle toho, co jsi výše
co jsi psal výše
co ti na to mam rict? mam prodat za 150 nebo dat 6000 za novy budiky a prodat za 180?
diky lidem jako ty se to vyplati. ty budes spokojenej ze mas malej najezd, ja ze jsem vydelal. win win situace ne?
1 reakcí na tento příspěvek To je hnus…
Nehlede na to že dřív se to nefotilo a ani budíky se neřešily, takže člověk něco nahlásil, kolikrát motorka ani nebyla fyzicky na evidence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je hnus…
husq701 píše: co ti na to mam rict? mam prodat za 150 nebo dat 6000 za novy budiky a prodat za 180?
diky lidem jako ty se to vyplati. ty budes spokojenej ze mas malej najezd, ja ze jsem vydelal. win win situace ne?
Díky mě? Nepsal sem nic o tom, že jediné rozhodující jsou pro mě km.
Ale ty jsi zrovna příklad toho, že změna (prodloužení doby TK) , která všem motorkářům pomůže, je bohužel i špatná.
Dělej si co chceš, už na tebe nereaguju, nemám pro tebe slušné slovo.
foxdive píše: Těm číslům nemůžete věřit, je v tom bordel
Nehlede na to že dřív se to nefotilo a ani budíky se neřešily, takže člověk něco nahlásil, kolikrát motorka ani nebyla fyzicky na evidence
Jo to máš pravdu, dřív se to určitě tak neřešilo, ale stejně to na spoustě strojů souhlasí.
Překvapilo mě to, proto jsem příspěvek zveřejnil a třeba to někomu k něčemu bylo.
jirka675 píše: Díky mě? Nepsal sem nic o tom, že jediné rozhodující jsou pro mě km.
Ale ty jsi zrovna příklad toho, že změna (prodloužení doby TK) , která všem motorkářům pomůže, je bohužel i špatná.
Dělej si co chceš, už na tebe nereaguju, nemám pro tebe slušné slovo.
ty jses rad kdyz te stat co nejvic omezuje vid? protoze to vidis jako super vec proti neradum...
typicky.
OT - bandit je mrdka, se vi
2 reakcí na tento příspěvek To je hnus…

Je docela v pěkným stavu , neviděl bych v tom nejmenší problém ...
PS : ty nejvyšší udaný kilometry jsou pro tento motor nic

1 reakcí na tento příspěvek To je hnus…
Vybírejte motorku podle jiných věcí a na toto se vykašlete. Ať si to lidi stáčí a nechte blbce, ať si za stočené km připlácí. Když odpadne "hlad" po málo najetých kilometrech (tzn. se po stáčení omezí poptávka), tak se logicky trochu méně přestane stáčet. Samozřejmě je problém, že je to stáčení tak jednoduché a nejsou dostatečně kvalitní prostředky, jak to hlídat. Ale není problém pořádně ojetou motorku prohlídnout a vyzkoušet, jestli je ok. A podle toho se řídit.
1 reakcí na tento příspěvek To je hnus…
Naposledy editováno 22.11.2019 12:00:59
A málo jetý motorky v dobrým stavu sehnat jdou, jen je potřeba někdy trochu připlatit, někdy ne a chvilku hledat. A bohužel již dávno neplatí, že motorky kupují ti, co tomu rozumí nebo jsou srdcem motorkáři a o problematiku se zajímají. Proto byla, je a bude vhodná doba prodávat stočenky. Navíc s technickou po 6 letech to nebude pravděpodobně už jen o dovozech.
libac22 píše: Opravdu tady lidi zajímají čísla a ne stav moto ?
Je docela v pěkným stavu , neviděl bych v tom nejmenší problém ...
PS : ty nejvyšší udaný kilometry jsou pro tento motor nic
Zajímají, protože až to budeš prodávat, tak to možná vůbec neprodáš. A pokud ano, tak první, kdo to zjistí, ti to bude chtít vrátit.
Takže už jen pro tyto nesrovnalosti bych do toho nešel, bez ohledu na stav a věnoval bych zimu hledání jinýho kousku. A až pokud by se nezadařilo a byla ještě k mání, tak pak bych to teprve vzal do úvahy opět s rizikem problematického prodeje.
Naposledy editováno 22.11.2019 14:57:32
libac22 píše: Opravdu tady lidi zajímají čísla a ne stav moto ?
Je docela v pěkným stavu , neviděl bych v tom nejmenší problém ...
PS : ty nejvyšší udaný kilometry jsou pro tento motor nic
To si piš ze lidi zajímají čísla na tachometru a co všechno je tam nový “aby dlouho nemuseli kupovat nic na výměnu “ a aby to bylo do 50t Kč
Ale zkontrolovat si to tímhle způsobem tak tenhle kus si preventivně odsunu ba konec řady taky
Naposledy editováno 22.11.2019 13:34:17
ViktorH píše: Jak už se tu psalo stokrát, dokud bude český sport kupovat motorku co má najeto do 30tis km a auto s nájezdem do 150tis km, tak to budou šmelináři stáčet.
Už dlouho se to ve firmách dělá tak, že se s nákupem nových firemních aut nebo motorek kupuje kabel se softem z Aliny, který za zlomek ceny, stočí vozidlo před servisem a před stk, takže mají firemní auta co lítají denně se dvěma řidiči cca 15 hodin denně, zhruba 6-8 tis km/ měsíc - po pěti letech zázračně najeto 120-150 tis km A podle Cebia mají 5 hvězdiček a všechno všem sedí, protože ty kabely umí vymazat i stav počítadla z ABS a ostatních jednotek, které km zaznamenávají a dřív se tak na tu diferenci přišlo.
Takže teď už si můžou všichni chrochtat...jak prodejci, že prodají auto nebo motorku, s pětinásobným nájezdem než co má na tachometru, tak zjišťovači a lovci malých nájezdů. A můžou za to ti, co tvrdí, že motorky jsou po smrti ve 40 tis km a auta ve 150 tis ...
E:Osobně s tím nesouhlasím, ale zpětně mě třeba vytáčejí lidi, co by chtěli koupit auto nebo motorku s poctivými kilometry které prodávám já, za cenu stočené šunky ... když už někdo bazíruje na poctivých kilometrech, měl by si za ně připlatit a ne škemrat o cenu za kterou se prodávají stočky
Naprostý souhlas

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Olejová vana B12 - záměna Suzuki GSF 1200 Bandit | drtikol | 7 | 20.3.2023 v 08:07 Kovi |
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit | Stehlajs | 6 | 23.2.2023 v 05:57 JardelT |
Suzuki Bandit 1200 - Vymena oleja a... Suzuki GSF 1200 Bandit | Geofrey | 13 | 5.1.2023 v 08:22 Geofrey |
Suzuki Bandit 1200 - nastavenie vol... Suzuki GSF 1200 Bandit | Geofrey | 2 | 20.12.2022 v 12:57 petrapet |
Suzuki Bandit 1200 - nastavenie vol... Suzuki GSF 1200 Bandit | Geofrey | 0 | 20.12.2022 v 12:53 Geofrey |