bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-strom 2020
20.11.2019 v 10:52
..tak mam asi po te druhe generacni parodii poradny problem

Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek V-strom 2020

25.4.2021 v 19:24 | Nahoru | #91
Já ji zrovna jako terénní nevnímám. Stejně jako svého V-Stroma 650. Jako cestovní silniční motorku, které nevadí, když je silnice v horším stavu.
Máš pravdu, do skutečného terénu není.

(reakce na) V-strom 2020

26.4.2021 v 05:55 | Nahoru | #92
zahadnytajemny> jj, jen Suzuki cz to ještě pořád nechápe






V-strom 2020

1.8.2021 v 00:15 | Nahoru | #93
Tak jsem využil akci SUZUKI road show a na 50 minut si půjčil V-Strom 1050 XT červenobílá barva na vyzkoušení. Myslím si, že každého majitele V-Stroma 650 někdy napadla myšlenka, zda nevyměnit za silnějšího brášku. Mé subjektivní dojmy při srovnání těchto modelů.

Je to velmi, velmi podobné. Stejná základní koncepce. Litr má o něco pohodlnější posez, nohy více rovně pod sebou, na menším mám nohy trochu více pokrčené. Litr má přece jen o něco dospělejší podvozek a lepší přední brzdy (ale nejsou nijak kousavé, jak jsem někde četl), ale čekal, jsem větší rozdíl. Zadní brzda je stejná jako na menším, kde je díky jeho nižší váze nakonec i účinnější. Litr má příjemnější a lehounce jdoucí páčku spojky. Lanková na menším vyžaduje větší sílu. Litr má lepší funkčnost standardního plexi, kdy při mé výšce 179 cm fungovalo dobře i v poloze, kdy do nejvyšší polohy ještě stále chyběl cca 1,5 cm. Ke standardnímu plexi na menším jsem musel dokoupit deflektor. Litr má užší sedlo a navazující nádrž. Možná už moc. Takový dnešní trend i u jiných motorek. Sedlo mi přijde lepší a pohodlnější na menším. Litr má opravdu velmi nepřehledný LCD displej. Ten se fakt nepovedl. Na litru jsem měl problém s řadičkou. Skoro vždy jsem z 1 na 2 zařadil neutrál. Musel jsem být velmi důrazný, aby tam spadla 2. Mohl to být problém konkrétního kusu.
Zkoušel jsem všechny mapy-módy. Nejhodnější C skoro nepoužitelná, možná v dešti. Prostřední mapa B by se mohla jmenovat "V-Strom 650"...skoro stejný pocit a reakce jako menším bráškovi. Sportovní A rozhodně nejlepší a nejzábavnější. Určitě bych na ní jako majitel strávil většinu času. Ale...upřímně čekal jsem více muziky.
Ano, první dojem (začínal jsem na mapě A), prvních cca 10 minut jízdy bylo...uauuu, fakt je to rozdíl, je to cítit, to se mi líbí...ale netrvalo dlouho a úplně jsem zapomněl, že vlastně nejedu na svém menším stromkovi. Jsem brňák a schválně jsem si naplánoval trasu, kterou mám často najetou, abych dobře vnímal rozdíly. Motor je rozhodně silnější, dobře dávkovatelný, ale taky víc vibruje a takový nervóznější. Ale čekal jsem ty jeho svaly a rozdíl ještě větší. I přes větší papírovou hmotnost litra, nebyla za jízdy vůbec cítit (při manipulaci na místě ano). Počítač mi ukazoval průměrnou spotřebu na zkušební trase 5,5 L. Na menším jezdím nejčastěji 3,9 - 4,1 L.

Samozřejmě, kdyby mi někdo nabídnul výměnu motorek, plácli bychom si. Ale rozdíl 100 tis. Kč je dost. Měnit v nejbližší době určitě nebudu. Litr je v porovnání se současnou konkurencí za super cenu, stejně jako 650 ke své konkurenci. Ovšem poměr výkon/cena mi přijde u 650 o něco lepší než u litra. Měnit nebudu, ale kdybych byl znovu na startu a měl znovu kupovat novou, tak bych asi dost přemýšlel...který? Ovšem zatím a v nejbližší době určitě ne. Při mých trasách, stylu jízdy a zásadně sólo jízdě potenciál litru prostě nevyužiju. Prostě ho nepotřebuji, ale to tak má u motorek většina. Většina silnější nepotřebuje, ale řada ji prostě chce. Rozum vs emoce.

Zpětně, ale musím dodat, že mi V-Strom sednul víc, než ATAS 1100, který jsem zkoušel včera.
Krásná motorka v trikolóře. Nevím přesně proč, ale nějak mi ta motorka úplně nesedla.
Velké pozitivní překvapení, jak je po rozjetí pocitově lehoučká. 21 přední kolo je na mě a mé jezdění velké a je to prostě zatáčkách cítit. Víc jsem čekal od motoru, protože motor V-Stromu 1050 tahá víc než Africa.
Co jsem ovšem na ATASu nepochopil je to originální sedlo. Takové sedlo na cestovní motorku? To bych měnil jako první. Zadek mě bolel už při usednutí. Na V-Stromu 1050 je sedlo vzhledově podobné tomu na ATASU, taky není nic moc, ale pořád znatelně lepší a pohodnější.

Naposledy editováno 12.08.2021 12:43:13

V-strom 2020

20.8.2021 v 09:18 | Nahoru | #94
Nevím, zda je to pravda, ale dočetl jsem se předposlední generace litra, už měla 5 osou elekroniku v základu, tj. např. čidla pro náklonové brzdění.
Novější 1050 to v té základní verzi nemá, až verze XT má tu elektroniku již 6 osou. To bych ještě pochopil a je asi dobře, že výrobce nabízí i model
s co nejméně el. asistenty pro ty, kteří tyto věci nechtějí.
Ale je podle mě chyba, že tyto varianty nejdou různě kombinovat i s typem ráfků kol.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mitas E07+ vzadu a na co předek [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 G... MiKas004 38 25.1.2023 v 20:54 Slávek-TDM
Přemýšlím o koupi a zajímají mě růz... Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom Lumpos 3 14.6.2022 v 09:12 Danny350
Navigace Suzuki DL 1050 V-Strom klokánek111 5 15.7.2021 v 19:47 PaMi
Jaké brzdové obložení Suzuki Vstrom... Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom Pepin1 8 17.1.2021 v 12:50 zdenysrx6


TOPlist