Téma: Jakýho litra po X-té
Venku je zima a místo toho abych jezdil na tom co mám tak seriózně přemýšlim čim to nahradit. Bude to litrový, japonský a mýmu oku lahodící. Tim ale končí to jediný co vim jistě, proto uvítam všechny rady ohledně modelů co mam v hledáčku.
GSXR K5/6 - můj favorit, ta moto je nádherná ze všech úhlů, ale kultovní status způsobil že jich moc k dispozici neni, a těch v dobrym stavu ještě míň
GSXR K7/8 - neni o moc dražší ale už neni tak pěkná a co si budem nalhávat, k5 byla ve všem lepší
ZX10 2006 - 2 gen. masakru mi přijde nejhezčí
R1 2007 - designově moc pěkná věc, ale k yamaze nemám žádnej vztah co by mě k ní táhlo, spíš do zálohy

Nebo je tu i myšlenka přihodit pár peněz za novější generaci
GSXR K9/L1 - to je tak ošklivý až je to hezký a je to gixxer vole
R1 2009/2010 - tady mě láká vyzkoušet ten motor
CBR 2008/2009 - z některých úhlů vypadá moc dobře, jen ten plochej čumák mi přijde jak kdyby ji poslali do oběhu ihned po crash testu na předek

Cenovej limit tak ~180k, ale radši bych se držel při zemi do 140k u výběru z let 2006/7. Má cenu si připlácet za novější modely? Stojí big bang za to? Uvítam všechny tipy a postřehy
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Jakýho litra po X-té

26.11.2019 v 10:17 | Nahoru | #61

Bubrak-ZX10R píše: vyborne, Ivanku



Nedolejzej, nebereš mi telefony, nechceš s náma mluvit i když seš o blok daleko a jsem z toho smutnej assassin byl, fizzer byl ... a ty si nebyl, páč si jelito a nejsi kamarád
lidi s masakrama maj držet spolu, udržovat hezký vztahy a množit se a ty si to celý posral

Naposledy editováno 26.11.2019 10:21:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té

26.11.2019 v 14:30 | Nahoru | #62
Bubrak-ZX10R> klídek Bubbo, stojim za tebou to jen ty citlivky, co se už měsíc kvůli zimičce a tak bojí jezdit - tak místo toho chlastaj a pak hrdinně nadávaj na vopravdový drsoně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té

26.11.2019 v 15:26 | Nahoru | #63
oxygen>

(reakce na) Jakýho litra po X-té

26.11.2019 v 15:50 | Nahoru | #64
GRASSEL> tys říkal, že máš rád pěkný prdelky, viď... Tak tady jedna akorát přesně pro tebe:

Jakýho litra po X-té

26.11.2019 v 15:53 | Nahoru | #65
to je hayabusa?

Jakýho litra po X-té

26.11.2019 v 18:50 | Nahoru | #66
... spíš ta Busa

(reakce na) Jakýho litra po X-té

29.11.2019 v 01:12 | Nahoru | #67

SLEEPER píše: Tyvogo, ja dunlopy prave moc nemusim. Stridam volny jizdy s prevazne Vysocinou a je blby, kdyz ti ty gumy za studena klouzou (bavim se o d211/212,kr). Ja vim, ze staci cca 3x full gas a plny brzdy a muze se celkem bezpecne na koleno, ale ne vzdy na to mas prostor, kor kdyz nekde s partou posedis na pul cesty a chces to zase hned klopit. Pirellky/metzelery se ohreji hned a ty gumy slusne drzi i studeny. Nejakym zpusobem mi sedi, ale spis to bude o hlave. :)
Pak na dromu mam pocit, ze se mi na dunlopech zavira predek a nejsem sam, co to tak ma. Mne ten jejich specificky profil nejak nesedi, naopak strelci si dunlopy a kor sady moto2 strasne chvali...., ale ja jezdim tak, abych nerozbil sebe a stroj.

Na posledni volny v rijnu (s nahrivaky) jsem zkusil bridge r11 190/55, aby to bylo jakoze dle TP v poradku.... Ta guma neni vubec na litra, je uzoucka, malicka, rozmerove se neda srovnavat ani s SC1 180/60 (ktera je v realu sirsi, nez 190). DTC (rezim slick) s touhle gumou blika na kazdym rychlejsim vyjezdu, vazne je ta stycna plocha na bramboru rr nedostatecna...

Ja ty hi-tec trakce bohuzel vyzkouseny nemam. Mam 1. generaci brambory, takze nemuzu volne kombinovat mapy a citlivost trakce, ale ono to v praxi nicemu nevadi. Nemci nejsou hloupi a vedi, co jak funguje. Stejne jezdim jenom rezimy race a slick (v provozu race a na dromu slick + abs off)



Čus, tohle téma gum a trakce je myslim nejzajímavější a na dlouhou rozpravu - tož myslim, že je ideální čas právě teď s příchodem zimy začít rozšafně mudrovat
Začnu tím, že shrnu Bridgestony: co jsem kdy měl, 002ky pak 016ky a pak s21čky - všechny stály (oproti konkurenci a z mýho pohledu) za hovno
Pak jen nakousnu ta báwa: s1000rr 010 jsem přes 5let měl a ta vlastně 1. sofistikovanější i když nenastavitelná TC (ve 4. úrovních, dle aktuálního režimu) mi nijak nevadila. Naopak ve Schwantzovce mi kdysi zachránila kejhák... Myslimže to němčour vychytal rozumně hned napoprvé, ono dnes na mojem s1000r 2k15 je to stejný (nevim, možná vyladěnější) a stačí to taky... Páč i když ten zadek v režimech race a slick pod tebou pumpuje, tak uletět ho to prostě nenechá - a vo vo vo tom to je...
S kimsem je to jiný, syrovější, nebezpečnější... bo když si plynem dle svýho amaterskýho citu hraješ a pokoušíš se o trapnej prokluz neřkuli drift - nechá tě kims bez svýho zásahu spáchat jakejkoli průser... Ale to je tvoje volba, mozek, pravačka - pro mne je supr, že ti dovolí neřešit ten nečekanej bordel vapex mastnotu

(reakce na) Jakýho litra po X-té

4.12.2019 v 11:12 | Nahoru | #68
SLEEPER> 212 sou boží, nedám na ně dopustit, ale tu teplotu prostě potřebují.... Já letos po x letech zkusil něco jiného konkrétně Dunlop TT. a musim , říct že mě ty gumy překvapily, bál jsem se toho že to je vlastně guma o třídu horší, ale zas je to nový model takže by se dalo říct, že se posunuli na skoro úroveň 212 která už je dost stará. Je tam teda znát při větším zahřátí, že zadek klouže na výjezdech víc než u D212, kolikrát TC jen svítila v kuse, ale zas mužeš tahat dřív a nemusíš to tolik ohřejvat a výdrž gumy je perfekní. A KIMS je podle mě k hovnu aspon ty první na té mojí bejvalý desítce jsem dostal X highsiderů a nic to nedělalo R1 to má uplně jinde

1 reakcí na tento příspěvek Jakýho litra po X-té

15.1.2020 v 19:09 | Nahoru | #69
K6 1000 jsem postavil na zadní na 6-ku, ve 240 s defaultními převody. A ne nějakých pár cm, ale svíce jak Biaggi ve 2009 za cílovkou. Horizont, full throttle a cca 200m wheelie. Každopádně zase tak ochotná jít na záda, jak by se mohlo zdát , není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té

15.1.2020 v 19:42 | Nahoru | #70

Romeo.GSXR píše: K6 1000 jsem postavil na zadní na 6-ku, ve 240 s defaultními převody. A ne nějakých pár cm, ale svíce jak Biaggi ve 2009 za cílovkou. Horizont, full throttle a cca 200m wheelie. Každopádně zase tak ochotná jít na záda, jak by se mohlo zdát , není.



na horizontu jde na zadni vsechno (zalezi totiz hrozne na tom horizontu), podobnou svici sem dal s Viragem 1100 na 5ku

(reakce na) Jakýho litra po X-té

24.1.2020 v 12:47 | Nahoru | #71

Bubrak-ZX10R píše: na horizontu jde na zadni vsechno (zalezi totiz hrozne na tom horizontu), podobnou svici sem dal s Viragem 1100 na 5ku



A tímto bych veškerou konferenci ohledně wheelie zde na m.cz uzavřel. Jak je vidět, je možné úplně všechno.

Jakýho litra po X-té

24.1.2020 v 15:57 | Nahoru | #72
Ani hovno... By mne zajímalo, jaký wheelie by kdo zažil hned za horizontem událostí, když tu černou díru před sebou spatříš na poslední chvíli stejně jako obvykle i u nás na okreskách

Naposledy editováno 24.01.2020 17:31:22

Jakýho litra po X-té

29.1.2020 v 20:36 | Nahoru | #73
Za mě Yamaha R1. Mam už čtvrtou a nic lepšího jsem neměl. Z toho tři BigBangy. Lepší zvuk motoru neexistuje, možná Aprillia RSV4 nebo Ducati V4, ale to je někde jinde finančně. Za 140 tisíc zas tolik slávy nebude, myslím že ani BigBang z prvního vrhu ne. Jedině něco utahanýho z okruhu. Je jich na inzerci dost. Vždycky je inzerát podobný, "plasty bez škrábanců, nová řetezovka, repase krku řízení a vyměněný olej", ale o tom, že motor je před smrtí ani slovo.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 370, 371] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 11124 Dnes v 11:40 oxygen
Okruhová sezóna 2020 - je tu [1 ... 750, 751] Honda CBR 1000RR Fireblade, Triumph Daytona 675, Yam... Ozzy_ 22509 14.2.2020 v 12:16 prizdisrac
Ložisko krku řízení Kawasaki ZX-10R Ninja SIWS 26 4.2.2020 v 19:27 Jirka.46
Centrální pojízdný stojan R-TECH Yamaha YZF-R1 valeZ1000 8 3.2.2020 v 13:45 valeZ1000
Yamalube pro tento rok je eneos [1, 2] Yamaha YZF-R1 sanita 43 1.2.2020 v 09:02 Krovak

TOPlist