bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Termignoni na Duc SF1098
5.11.2019 v 08:31
Zdar chapi!
poradíte mi ohledně koncovek Termignoni na Ducati Streetfighter 1098? Ideálně kdyby s tím měl už někdo zkušenost.
Mám sériový výfuk a chci pořídit karbonové koncovky Termignoni takže "race use only" verze bez katu. Jde mi o zvuk ne o kravál, takže plánuji jezdit s DB-Killery...asi
Jak se s tím popere motor když jen vyměním koncovky? Případně kdybych sehnal origo upravenou jednotku tak jak je koncipovaná...na jízdu s DB-Killery nebo bez, nebo je to jedno? Taky bych mohl nechat upravit stávající jednotku, ale to mě asi vyjde na stejné peníze a přijdu o možnost vrátit to do původního stavu, navíc existuje určitě víc verzí úprav a kdoví jak by to dopadlo, takže by mi bodl případný tip od někoho kdo to má upravené a jezdí mu to dobře. Dávat to na brzdu je v tomto případě nesmysl. No a kdybych tam strčil katalyzátory tak bych se sice vyhnul úpravě jednotky, ale přišel nejspíš o zvuk. Jinak výrobci jako Mivv, Arrow nebo SC project tam prdnou koncovky a dál to neřeší, jen SC Project k tomu doporučuje přidat jednotku na úpravu bohatosti směsi, ale co mi psali tak pro běžnou jízdu to není nezbytné. Jo a ještě jsem zapomněl na race vzduchový filtr, s tím origo race jednotka počítá.
Poradíte?


Naposledy editováno 05.11.2019 08:58:51

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

9.11.2019 v 19:14 | Nahoru | #31
t_freedom> No podle manuálu teď vidím že je to opravdu složitější než u popelnice. Nejprve reset TPS potom nastavení volnoběhu a pak podtlaky.
Jde mi o to, abych po reflash ECU mohl dojet 20km do servisu, kde nastaví volnoběh a podtlaky. Takže udělám reset TPS a pokud volnoběh nebude úplně mimo tak jedu do servisu.

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

9.11.2019 v 21:10 | Nahoru | #32
Kirdishack> to bych nedělal... Nemusí to držet volnoběh... Není problém vzít laptop do servisu ne?

Termignoni na Duc SF1098

9.11.2019 v 23:00 | Nahoru | #33
Záleží jak haklivej je motor. Některému to vůbec nevadí, jiný je citlivější. Už jsem párkrát měnil motor a vždy si vystačil s originální mapou. Úplně jiný výfukový systém a ani na štelovani volnoběhu jsem nesahal...

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

10.11.2019 v 01:15 | Nahoru | #34
Kirdishack> Mám na predaj použitú za 100€

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

10.11.2019 v 07:47 | Nahoru | #35
To je příznivá cena
Namapovaná na koncovky?

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

10.11.2019 v 14:00 | Nahoru | #36
t_freedom>Áno je to originál ku koncovk?m Termignoni kupované spolu v Ducati Bratislava.Mam aj koncovky ale tie už máš nové

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

10.11.2019 v 15:31 | Nahoru | #37
Díky za nabídku, cena dobrá ale je to na S-kovou verzi. Takže bych to musel stejně upravit.

Naposledy editováno 10.11.2019 22:51:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098

10.11.2019 v 17:42 | Nahoru | #38

Kirdishack píše: Díky za nabídku, cena dobrá ale je to na S-kovou verzi. Takže bych to musel stejně přemapovat.


Bože můj, promiň... Ale než něco napíšeš, studuj abys pak nevypadal jako jelito

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098

10.11.2019 v 20:05 | Nahoru | #39

t_freedom píše: Bože můj, promiň... Ale než něco napíšeš, studuj abys pak nevypadal jako jelito


Tak Öhlins odjakživa (už od roku 1976) přidává koně...

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

10.11.2019 v 21:10 | Nahoru | #40
BlackSabbath> ale já se snažím pomoc a být smířlivý...

Celou dobu si říkám jestli koncovky, pouze koncovky, byly "race only"...

Naposledy editováno 10.11.2019 21:11:57

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

10.11.2019 v 21:31 | Nahoru | #41
Psal jsem to v kalupu a myslel jsem na rozdíl v absenci DTC, tak se hned nezblázněte

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

11.11.2019 v 07:54 | Nahoru | #42
Kirdishack> no DTC ti může bejt podle mě ukradený, ale když se dohodnete na tý ECU za tyhle prachy a bude ti to chodit, je to vůbec nejlepší varianta co můžeš mít.

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

11.11.2019 v 08:54 | Nahoru | #43
t_freedom> No podle mě se DTC musí deaktivovat, protože ho jednotka neuvidí a bude hlásit chybu. Navíc nevím jestli to jde nějak jednoduše v TuneEcu vypnout, zatím mi nedošel ten kabel a nemůžu to nějak prověřit. V každém případě se vyráběli dvě ECU, jedna pro standard a druhá pro S a kdyby to bylo tak jednoduchý tak by to nerozlišovali. Kdyby ta nabídka přišla o pár dní dřív tak bych do toho hned šel a chtěl bych i ty koncovky. Ale tuhle diskuzi jsem založil právě k vůli tomu abych měl jasno a ve finále jsem dospěl k závěru že nejjednodušší cesta je ta nejlepší tzn. přehrát původní ECU k čemuž potřebuji jen kabel a soft oboje za pár stovek a můžu si to přehrát jinou mapou nebo vrátit původní jak budu chtít. Ona ta originální mapa od Termi není prý žádný tunnigový zázrak, jsou tam jen plošně upravené hodnoty asi o 5% k vůli absenci katalyzátoru a propustnějšímu filtru, ale jinak žádné ladění.

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

11.11.2019 v 11:53 | Nahoru | #44
Kirdishack> Což v podstatě znamená,že by nebyl problém ani s originální mapou.Já mám sice jiný motor,ale na něm je posazen neoriginální airbox a z něj homemade svody do "laděných" výfuků.Na orig mapu to jede naprosto v pohodě,ale že to není košer je naprosto jasný především při těchto teplotách kdy po nastartování běží naprosto stabilně bez sytiče,takže bohatý.Pro mě jsou jen dvě varianty.Buď to neřešit,nebo odbrzdit...

Termignoni na Duc SF1098

11.11.2019 v 12:49 | Nahoru | #45
Anti> 90% lidí s laďákama nic neřeší, prostě koupí, prdnou to tam a hotovo. No a samozřejmě bez dB killeru ať to stojí za to
Ptal jsem se v Mivv a bylo mi řečeno že žádné další úpravy nejsou potřeba. SC Project mi napsali to samé, ale doplnili že pro lepší výkon doporučují tu jejich přídavnou jednotku která ovlivňuje bohatost směsi. Já tomu nerozumím, ale je jasný že katalyzátor klade hodně velký odpor a navíc když do motoru pustím víc vzduchu tak to přece nemůže být pro ten motor v pohodě. V pohodě by to bylo kdybych tam nechal papírák a katy ze sériovek prdnul do termíků, ale to by tak trošku ztrácelo smysl.
Motor je přidušený k vůli emisím a hlukovým normám, s otevřeným výfukem a patřičnou mapou pojede tak jak má, zlepší se průběh v nízkých a středních otáčkách. Třeba konečně budu moct po městě řadit i za tři

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

11.11.2019 v 13:19 | Nahoru | #46
Za prvé bych nesrovnával dvouventil a čtyřventil.
Za druhý, když jsem jel na S4RS jen s koncovkama na origo mapu, bez novýho filtru - nic se nedělo. Když jsem však dal svody bez katu, KN filtr a Akrapa, často a dost to střílelo do velfuku. Rozdíle je taky když dáš koncovku na 4vál a prdíš na mapu a na dvouvál… kde ten motor zdaleka není tak vyváženej.
Pokud to budou jen koncovky ( kde má SF katík - v nich, nebo mimo jako S4RS ?) a kat tam zůstal, asi bych se nebál jezdit na starou mapu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098

11.11.2019 v 13:30 | Nahoru | #47
t_freedom> O jakém dvouventilu je řeč?

Termignoni na Duc SF1098

11.11.2019 v 13:31 | Nahoru | #48
t_freedom> SF má katalyzátory v koncovkách. Karbonové Termignoni jsou bez katu, titanové jsou s katem a homologací. Ale na fotce mám i karbonové na kterých je homologace...

To si tam ale můžu vyleptat taky

Naposledy editováno 11.11.2019 13:49:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098

11.11.2019 v 16:40 | Nahoru | #49

Anti píše: t_freedom> O jakém dvouventilu je řeč?



měl jsem za to, že máš Elefanta , pokud ne tak omluva

Kirdishack> ...podle mě to budeš muset asi trochu poladit … ty katy dělají velkej špunt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098

11.11.2019 v 16:47 | Nahoru | #50
t_freedom> Já mám Elefanta.Ale vodoucha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098

11.11.2019 v 17:59 | Nahoru | #51
Anti> takže 3 ventil.? .. Největší "divnost" co spatřila u Duckny světlo Světa ?

Termignoni na Duc SF1098

11.11.2019 v 20:11 | Nahoru | #52

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

11.11.2019 v 20:39 | Nahoru | #53
t_freedom> Přesně,holt Anti Byl za dobrý peníze a krom ST2 jediný "nečtyřventilový" vodník...

Termignoni na Duc SF1098

11.11.2019 v 20:48 | Nahoru | #54
Mě to mapoval na brzde Pepoš cena a hlavně kvalita naprosto ok. Puls ještě další servis taky cajk

Termignoni na Duc SF1098

13.11.2019 v 21:12 | Nahoru | #55

Termignoni na Duc SF1098

13.11.2019 v 22:47 | Nahoru | #56
Vyzkoušel jsem TuneEcu a šlape v pohodě...s kabelem a adaptérem od Lonelec. Všechny dostupné mapy jsem prohlédnul a je tam přesně to co potřebuji takže za mě TuneEcu úplně super

Termignoni na Duc SF1098

14.11.2019 v 08:15 | Nahoru | #57
Jinak k té ECU co je tady na fotce, tak to je standardní sériová jednotka, samozřejmě pokud tam někdo nenahrál jinou mapu. Ale v žádném případě to není jednotka co byla původně v té krabičce.

Termignoni na Duc SF1098

19.12.2019 v 21:06 | Nahoru | #58
Chlapi, potřebuju ještě poradit ohledně vzduchového filtru. Co vím tak v origo sadě od Termignoni je bavlněný filtr, obdoba K&N nebo BMC. Takový filtr se mi ale nelíbí protože je fakt jak řešeto a já mám svůj motor rád. Takže jsem pořídil Pipercross ve standardní verzi (bez R). No a když jsem ho vytáhl z krabice tak čučím jak puk, protože ta filtrační vrstva je fakt hodně silná.
Takže se ptám, mám věřit tomu že tento filtr propustí stejné množství vzduchu jako ta bavlněná gáza? Pipecross uvádí až o 30% víc než OEM a K&N až o 40% víc.
No nevím, přes tu gázu je fakt vidět, kdeždo ten molitan má dobře 10mm. Nevíte jak vypadá ta Race verze od Pipecross? Neměl jsem vzít raději ten?
Víte o co mi jde, že jo? Mapa je vyladěná na ten bavlněný filtr tak aby to při menší propustnosti nedělalo neplechu, nebo myslíte že je to zanedbatelný rozdíl?
Díkes.

Termignoni na Duc SF1098

20.12.2019 v 13:22 | Nahoru | #59
Je to tady zapadlé, takže asi proto mám tolik odpovědí, tak tady povedu monolog, třeba se to časem někomu hodí
Ducati Performance filtr má označení 42610261A a tady je aplikační tabulka:

O.E. Ducati 42610261A
BMC FM482/08
K&N DU-1007
DNA R-DU10S07-01
Pipercross MPX126
Sprint Filter CM13S

Takže jsem asi vybral správně, nicméně rád bych tu "R" verzi viděl abych věděl jaký je tam rozdíl. třeba u K&N je hlavní viditelný rozdíl mezi standardní a "R" verzí v počtu lamel filtru, race jich má méně a je tak více otevřený čímž i méně filtruje. Jestli je tam stejný počet vrstev nevím.
Tož tak

Termignoni na Duc SF1098

2.1.2020 v 11:15 | Nahoru | #60
Tak jsem koupil Pipercross filtr a když jsem ho chtěl nainstalovat tak jsem zjistil že impregnace úplně rozežrala barvu na mřížce (tahokovu) filtru. Barva je zkrabacená, měkká a odlupuje se, takže by následně všechna skončila v motoru. Nechápu výrobce proč to nesmyslně lakuje a nepoužije raději pozink, nízká cena zvítězila nad rozumem. Nehledě na to že filtr má jiný profil a musí se znásilnit aby to tam vůbec pasovalo. Takže K&N, BMC nebo origo od Duc.

A potřeboval bych poradit ohledně instalace termignoni koncovek, rád bych je na svody nasadil až na doraz aby to bylo co nejkratší, k tomu bych upravil držák, ale budou pak volné pružiny. Můžu to nechat bez těch pružin nebo tam jsou nutné? Případně sehnat kratší?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Kirdishack 46 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Lukes. 33 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137


TOPlist