globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chlazení oleje-Chladič vs Výměník,pro a proti
 
23.9.2019 v 10:38
O co jde:
Řeším úvahu o změně způsobu chlazení oleje u svého stroje.Abych předešel nedorozumění,v motorce mám kapalinou chlazený motor,který krom kapalinového chladiče má i chladič olejový.Bohužel,jeho umístění je dost "na raně",přemístění by bylo obtížné a navíc tak nějak pochybuju o jeho nutnosti.Uvažuji o záměně za výměník.Slibuju si od toho větší svázanost teploty oleje a "vody" ,rychlejší zahřívání oleje a jeho podstatně větší stálost teploty.Jezdím často jen krátké trasy (cca 10km) do práce i za chladného počasí a tato úprava by mohla pomoci.
Vás poprosím o případné komentáře,především pokud víte o nějakém zásadním problému proč ne,díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení oleje-Chladič vs Výměník,pro a proti

2.10.2019 v 10:54 | Nahoru | #1

kerut píše: dakarista> tak schvalne koukam ze udaj v manualu, a i ten udava min ref hodnotu pri 5k(70-85 psi coz by dle mereni by to zhruba odpovidalo),.. pri dvojnasobku tam bylo kolem stovky.. BTW bavime se o motorkach, dobrej motor ma ve 3k volnobeh...

HMS> tyvole co ty musis bejt za retardovanyho pracuraka kdyz se jak malej fracek hadas o necem co mam zmereny, snazis se me asi presvedcit ze mam misto tlakomeru generator nahodnejch cisel ? jako tohle me na tech ruznych forech sere nejvic, ta nesmyslna snaha preargumentovat realna fakta



Hele ja zas nechapu, ze kdyz se to netýká tebe osobne, tak te “zmereny” nezajima a jedes si teorii - treba nedavno s vyfukem, je zmereny, ze to s ucpaným vezme vykon opravdu znatelne, ale ty si jedes teorii o ztrátách a ze to vliv nema...

To ze jsi neco nameril na jedny stary vylitany Hondě neznamena, ze to tak je vsude.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení oleje-Chladič vs Výměník,pro a proti

2.10.2019 v 11:21 | Nahoru | #2
assassin> ale ja nikde nerikam ze "je to vsude"

kerut píše: HMS> ja zadny regulator tlaku nemam, ale rad se poucim ??


BTW i co koukam na ten jeho post na youtube tak to do pulky (do 3/5) otacek roste.. to etdy opravdu neni regulace to je omezeni max tlaku jak tvrdim...

ucpanej neucpanej vejfuk se bude rozdilne chovat v ruznych rezimech otacek, ale to jsme resili asi milionkrat..

Dakarista> koukni na GP, ci WRC napr.. motor co ma pod 150kw/l je proste mrdka (muj je se 112 mrdka, to uznavam, i kdyz kluci z G-force jsou schopny to dotahnout o peknej kus vejs a tech >60kw z toho dostat... ale furt lepsi nez ty sracky v plechovkach co maji stezi 50 )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist