globalmoto_kveten





Téma: Tdi
 
20.9.2019 v 10:53
Zdarec vám že to sem nepatří jelikož to má 4 kola, ale TDI má hodně lidí, takže pokut se tu někdo vyzná v naftovým motoru potřeboval bych poradit mam pasata B5 1998 typ motoru ahh, a chci se zeptat v čím se liší ahh alh, ahf, agr.. taky by se mi hodilo schéma zapojení ventilů n75 jelikož se mi zdá že je špatné zapojeny ale to schéma na tým ahh nemůžu někde najít,popřípadě jesty je to na všech TDI stejný...
Diky

t_freedom píše: Twl, to na českejch silnicích a dálnicích ani nejde, to musíš najíždět v Reichu, to mi neříkej.



Jde, jezdím převážně mimo špičku - muzu si vybirat kdy pojedu. Je tam cesta na Slovensko (600km 6hod, zpet to same) parkrat Bavorsko. V cechach jezdím po dalnici stejne rychle jako v risi. Vetsina cest co jezdím tak je vic jak pulka po dalnici, zbytek okresky tak to v prumeru tak vyjde. Tachac muzu vyfotit, ale neni z nej poznat kdy naposled jsem to nuloval. Je to zhruba za posledni 4tis km. Jo a je tam na budiku spotřeba kolem 9ti litru, podle tankování to vychazi na 9,7 tak to asi tusis kolik to zere tobe, motor plus minus stejnej, jen slabší verze nez mas ty a manual.

Naposledy editováno 01.10.2019 19:30:43
assassin> twl, já jezdím po dálnici tak (tacho) 160, bo se bojím o papiry. A na jedničkách to poslední dobou moc nejde, ráno mezi 4.-7.h možná. Ale za tmy valit 130-140 na státovce se mi moc nechce.
Já dlouhodobej průměr nemazal tak 20tkm a mám tam asi 67 tak nevím...
Ale Volho obecně nenutí moc divočit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist