Transalp nebyl špatnej a je to taková moje jistá volba, pokud nevymyslím něco lepšího. Jde o to, že mám trochu protichůdný požadavky - uvítal bych ještě trochu víc místa a komfortu na delších přesunech než nabízel tranďák, zároveň jsem ale menší postavy a motorky typu Varadero už jsou na mě moc - zkoušel jsem a necítil jsem se na tom dobře a ten výkon taky nepotřebuju.
Zatím teda přemýšlím o:
Transalp 650 nebo raděj 700 - věděl bych, do čeho jdu
NT700V - dost se mi líbí, zatím jsem nezkoušel, váha na papíře se zdá hodně vysoká, ale v této kubatuře je to snad jediný čistě cestovně zaměřený stroj, pro mě trochu krok do neznáma, vždy jsem byl zaměřený na endura nebo aspoň pseudoendura
DL650V - všichni stromka strašně chválí, mám trochu problém, že se mi dost nelíbí, ale to bych asi překousl, stejně jako posed, kterej jsem zkoušel a na první dobrou to nebylo, necítil jsem se dobře, ale pohodlnej asi bude, prostornej je hodně
TDM 900 - překvapivě nízká váha, vždy se mi líbily už od prvního modelu 850, ale nevím, jestli to není moc sportovní a málo cestovní - hledám komfort na dlouhých cestách ve dvou
No už jsem dostal rady typu Varadero nebo ST1100, ale to jsou hrozný parníky, na dálnici bych tomu sice kroutit knedlíkem zvládl jako každej, ale my rádi - když už někam dojedeme - vymetáme ty nejzapadlejší venkovský zatáčkovitý asfaltky a taky pak často zastavujeme, otáčíme, vracíme, fotíme... a prát se potom pořád s velkou obludou se mi nechce. Abych to shrnul - výkon nehledám, důležitý je pohodlí a přiměřená váha.
EDIT: mám rozpočet +/- 80 tisíc
Naposledy editováno 10.09.2019 15:44:55
Naposledy editováno 13.09.2019 14:47:07
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto střední kubatura
Strom má tu výhodu, že se vždycky prodá, kdyby to nebylo ono. U mě to bylo rozhodujici.
A kdyby 650 byl slabý, je tu stejná motorka v litru, za stejný penize většinou.
Strom je koncepčně modernější, začínal když TDM už dávno byla . 650 je navic nezmar zdá se. Je lehčí než tdm asi o 20 kilo, to je dost.
Ale je v nákupu dražší.
650 je tak pro mých 80 kilo, to jede ok. Ale na dva to asi chce litr, nebo TDM. I když, já se teprve učím jezdit hezky na pohodu, zatím mám furt dvoutaktní MX pravačku a litr by smrděl asi pruserem. Po nákupu tichý helmy a zvednutí plexi se často leknu když koukám na rychloměr.
Onehdy mě bolela prdel, tak jsem vstal, ze se protáhnu. No, a málem mě vítr vysápal ze sedla , bo tam bylo cca 130 .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní moto střední kubatura
2 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto střední kubatura
Tim pádem dl650 bude asi na prodej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní moto střední kubatura
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto střední kubatura
Naposledy editováno 29.09.2019 16:54:23
jirka_st3 píše: Kup si moji ST3. Není to žádná velká mrcha, jede to jako prase a pohodlí ve dvou na dálky tam je taky. Chlastá to i ve dvou kolem šesti. A za ty prachy je to super nabídka. Nechápu, že to nikdo nechce
No, znáš to. Kecy o italech, nafouknutý hlavy.
Vím o čem mluvím, celý život jezdím převážně s italskými auty. Většinou AR . Blbě se to prodává.
Přitom jedinej rozdíl od jiných je v tom, že je pěkný svezeni.
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto střední kubatura
Anti píše: Pokud někdo kupuje motorku s ohledem na to aby ji dobře prodal,tak se mu výběr zužuje na premianty.A Caponord do toho výběru taky nepatří...
Přesně tak. Proto Strom když nevím jistě jestli mi takový druh bude vyhovovat.
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto střední kubatura
Anti píše: Caponorda pořídil kolega.Je velmi spokojený co se týče pohodlnosti.Slabší stránka jsou dost drahé blinkry zapuštěné v kapotáži,chce to padací rám.Mě se na tom nelíbí ty dost ucpané orignální výfuky.Motor s nimi má zvuk,jako kdyby klepal na klice...
No, to je řešitelné
Celkově to je trochu složitější po stránce motoru, než blbuvzdorný VStrom, co jsem tak prošel servisní manuál. Ale to by nevadilo.
Váha vč. náplní 235, což vychází cca stejně jako DL1000 ( 208 suchá + 22 l benzín, 2 l voda , 2,9 l olej ). Plastový pohon olejové pumpy mě trochu děsí, ale rotax s tím nebojuje, tak asi ok. Ostatní chybky jsou známé a snadno řešitelné, nic dalšího nikdo nezmiňuje...
Nakonec vyhrál Tiger.Jezdit se dá na všem,chce to cvik.Ale je fakt docela vysokej s širokym sedlem.A fouká na něm ...
Ta Aprilka by mohla být zajímavá volba.Měl jsem Falco a Rotax byl parádní.Tady bude trochu utlumenej,ale i tak to bude tahoun.Každopádně bych se na něj alespoň někde mrknul pokud budeš mít možnost.Rozhodně bych se Itala nebál.Pár známejch věcí:už budou většinou vyřešený,nebo je vyřešíš a jezdíš.
TA je nudná,blbuvzdorná motorka ... Sorry .
Tdm je taky řešení,zajímavý.
V strom,no proč ne,je na každym rohu,tak bude asi dobrej.Nejel jsem na něm.
Nakonec si koupíš stejně to co se ti bude nejvíc líbit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp | lifik | 5 | 4.5.2024 v 20:32 MartinXL650V |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |