Transalp nebyl špatnej a je to taková moje jistá volba, pokud nevymyslím něco lepšího. Jde o to, že mám trochu protichůdný požadavky - uvítal bych ještě trochu víc místa a komfortu na delších přesunech než nabízel tranďák, zároveň jsem ale menší postavy a motorky typu Varadero už jsou na mě moc - zkoušel jsem a necítil jsem se na tom dobře a ten výkon taky nepotřebuju.
Zatím teda přemýšlím o:
Transalp 650 nebo raděj 700 - věděl bych, do čeho jdu
NT700V - dost se mi líbí, zatím jsem nezkoušel, váha na papíře se zdá hodně vysoká, ale v této kubatuře je to snad jediný čistě cestovně zaměřený stroj, pro mě trochu krok do neznáma, vždy jsem byl zaměřený na endura nebo aspoň pseudoendura
DL650V - všichni stromka strašně chválí, mám trochu problém, že se mi dost nelíbí, ale to bych asi překousl, stejně jako posed, kterej jsem zkoušel a na první dobrou to nebylo, necítil jsem se dobře, ale pohodlnej asi bude, prostornej je hodně
TDM 900 - překvapivě nízká váha, vždy se mi líbily už od prvního modelu 850, ale nevím, jestli to není moc sportovní a málo cestovní - hledám komfort na dlouhých cestách ve dvou
No už jsem dostal rady typu Varadero nebo ST1100, ale to jsou hrozný parníky, na dálnici bych tomu sice kroutit knedlíkem zvládl jako každej, ale my rádi - když už někam dojedeme - vymetáme ty nejzapadlejší venkovský zatáčkovitý asfaltky a taky pak často zastavujeme, otáčíme, vracíme, fotíme... a prát se potom pořád s velkou obludou se mi nechce. Abych to shrnul - výkon nehledám, důležitý je pohodlí a přiměřená váha.
EDIT: mám rozpočet +/- 80 tisíc
Naposledy editováno 10.09.2019 15:44:55
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto střední kubatura
Anti píše: Caponorda pořídil kolega.Je velmi spokojený co se týče pohodlnosti.Slabší stránka jsou dost drahé blinkry zapuštěné v kapotáži,chce to padací rám.Mě se na tom nelíbí ty dost ucpané orignální výfuky.Motor s nimi má zvuk,jako kdyby klepal na klice...
No, to je řešitelné
Celkově to je trochu složitější po stránce motoru, než blbuvzdorný VStrom, co jsem tak prošel servisní manuál. Ale to by nevadilo.
Váha vč. náplní 235, což vychází cca stejně jako DL1000 ( 208 suchá + 22 l benzín, 2 l voda , 2,9 l olej ). Plastový pohon olejové pumpy mě trochu děsí, ale rotax s tím nebojuje, tak asi ok. Ostatní chybky jsou známé a snadno řešitelné, nic dalšího nikdo nezmiňuje...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | Dnes v 20:06 H0racio |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 7 | 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |