motozem_rijen





Téma: Cestovní moto střední kubatura
Zdravím vespolek a prosím o váš názor. Motorku na ježdění sólo okolo komína mám už léta vyřešenou, ale chci přikoupit ještě něco na cestování po ČR i Evropě. Na této moto bych jezdil 99% ve dvou s maželkou. Mívali jsme 650 Transalpa, pak byly jiný starosti, takže šel do světa, teď bychom se rádi k cestování v jedné stopě vrátili.
Transalp nebyl špatnej a je to taková moje jistá volba, pokud nevymyslím něco lepšího. Jde o to, že mám trochu protichůdný požadavky - uvítal bych ještě trochu víc místa a komfortu na delších přesunech než nabízel tranďák, zároveň jsem ale menší postavy a motorky typu Varadero už jsou na mě moc - zkoušel jsem a necítil jsem se na tom dobře a ten výkon taky nepotřebuju.

Zatím teda přemýšlím o:
Transalp 650 nebo raděj 700 - věděl bych, do čeho jdu
NT700V - dost se mi líbí, zatím jsem nezkoušel, váha na papíře se zdá hodně vysoká, ale v této kubatuře je to snad jediný čistě cestovně zaměřený stroj, pro mě trochu krok do neznáma, vždy jsem byl zaměřený na endura nebo aspoň pseudoendura
DL650V - všichni stromka strašně chválí, mám trochu problém, že se mi dost nelíbí, ale to bych asi překousl, stejně jako posed, kterej jsem zkoušel a na první dobrou to nebylo, necítil jsem se dobře, ale pohodlnej asi bude, prostornej je hodně
TDM 900 - překvapivě nízká váha, vždy se mi líbily už od prvního modelu 850, ale nevím, jestli to není moc sportovní a málo cestovní - hledám komfort na dlouhých cestách ve dvou

No už jsem dostal rady typu Varadero nebo ST1100, ale to jsou hrozný parníky, na dálnici bych tomu sice kroutit knedlíkem zvládl jako každej, ale my rádi - když už někam dojedeme - vymetáme ty nejzapadlejší venkovský zatáčkovitý asfaltky a taky pak často zastavujeme, otáčíme, vracíme, fotíme... a prát se potom pořád s velkou obludou se mi nechce. Abych to shrnul - výkon nehledám, důležitý je pohodlí a přiměřená váha.

EDIT: mám rozpočet +/- 80 tisíc

Naposledy editováno 10.09.2019 15:44:55

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto střední kubatura

30.9.2019 v 13:36 | Nahoru | #1
Caponorda pořídil kolega.Je velmi spokojený co se týče pohodlnosti.Slabší stránka jsou dost drahé blinkry zapuštěné v kapotáži,chce to padací rám.Mě se na tom nelíbí ty dost ucpané orignální výfuky.Motor s nimi má zvuk,jako kdyby klepal na klice...

(reakce na) Cestovní moto střední kubatura

30.9.2019 v 15:00 | Nahoru | #2

Anti píše: Caponorda pořídil kolega.Je velmi spokojený co se týče pohodlnosti.Slabší stránka jsou dost drahé blinkry zapuštěné v kapotáži,chce to padací rám.Mě se na tom nelíbí ty dost ucpané orignální výfuky.Motor s nimi má zvuk,jako kdyby klepal na klice...



No, to je řešitelné

Celkově to je trochu složitější po stránce motoru, než blbuvzdorný VStrom, co jsem tak prošel servisní manuál. Ale to by nevadilo.
Váha vč. náplní 235, což vychází cca stejně jako DL1000 ( 208 suchá + 22 l benzín, 2 l voda , 2,9 l olej ). Plastový pohon olejové pumpy mě trochu děsí, ale rotax s tím nebojuje, tak asi ok. Ostatní chybky jsou známé a snadno řešitelné, nic dalšího nikdo nezmiňuje...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hit-Air nebo Helite Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 14 Dnes v 07:01 ZdenalH
Nezpevnene cesty ve dvou, s batuzkem [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom sotra 50 Včera v 17:56 Radek_S
Výfuk MIVV Storm Ovál Inox Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 15 26.10.2020 v 17:01 JaarBass
Jeff z Litvy Suzuki DL 650 V-Strom Hlubas 10 26.10.2020 v 06:23 Kamikadze-Ace
najeto 200 000 km [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom Roman2bk 54 24.10.2020 v 13:34 titus

TOPlist