Téma: Cestovní moto střední kubatura
Zdravím vespolek a prosím o váš názor. Motorku na ježdění sólo okolo komína mám už léta vyřešenou, ale chci přikoupit ještě něco na cestování po ČR i Evropě. Na této moto bych jezdil 99% ve dvou s maželkou. Mívali jsme 650 Transalpa, pak byly jiný starosti, takže šel do světa, teď bychom se rádi k cestování v jedné stopě vrátili.
Transalp nebyl špatnej a je to taková moje jistá volba, pokud nevymyslím něco lepšího. Jde o to, že mám trochu protichůdný požadavky - uvítal bych ještě trochu víc místa a komfortu na delších přesunech než nabízel tranďák, zároveň jsem ale menší postavy a motorky typu Varadero už jsou na mě moc - zkoušel jsem a necítil jsem se na tom dobře a ten výkon taky nepotřebuju.

Zatím teda přemýšlím o:
Transalp 650 nebo raděj 700 - věděl bych, do čeho jdu
NT700V - dost se mi líbí, zatím jsem nezkoušel, váha na papíře se zdá hodně vysoká, ale v této kubatuře je to snad jediný čistě cestovně zaměřený stroj, pro mě trochu krok do neznáma, vždy jsem byl zaměřený na endura nebo aspoň pseudoendura
DL650V - všichni stromka strašně chválí, mám trochu problém, že se mi dost nelíbí, ale to bych asi překousl, stejně jako posed, kterej jsem zkoušel a na první dobrou to nebylo, necítil jsem se dobře, ale pohodlnej asi bude, prostornej je hodně
TDM 900 - překvapivě nízká váha, vždy se mi líbily už od prvního modelu 850, ale nevím, jestli to není moc sportovní a málo cestovní - hledám komfort na dlouhých cestách ve dvou

No už jsem dostal rady typu Varadero nebo ST1100, ale to jsou hrozný parníky, na dálnici bych tomu sice kroutit knedlíkem zvládl jako každej, ale my rádi - když už někam dojedeme - vymetáme ty nejzapadlejší venkovský zatáčkovitý asfaltky a taky pak často zastavujeme, otáčíme, vracíme, fotíme... a prát se potom pořád s velkou obludou se mi nechce. Abych to shrnul - výkon nehledám, důležitý je pohodlí a přiměřená váha.

EDIT: mám rozpočet +/- 80 tisíc


Naposledy editováno 10.09.2019 15:44:55
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Cestovní moto střední kubatura

13.9.2019 v 14:24 | Nahoru | #31
Transalp2005> Presne to aj mňa na nej prekvapilo.V predkone som tam vôbec nebol Neviem ako ty, ja mám výšku cca175cm a pozdávala sa mi. Inak jazdím na tom čo mám v profile a ergonomicky identické. Samozrejme nohy by si už mal oproti enduru pokrčené v kolenách. Ale vravím,stupačky to má pomerne vpredu a tak ani váha nieje na rukách...Skrátka mne sa páči: ochrana pred vetrom,športový vzhľad,výkonovo postačujúca,váha +-210kg a pohodlná. Vôbec ťa nepresviedčam

Naposledy editováno 13.09.2019 14:47:07

Cestovní moto střední kubatura

13.9.2019 v 20:47 | Nahoru | #32
Ahoj. Kdysi jsem přecházel z maxiskútra na první motorku a byl jsem blízko koupě Stroma. Pak jsem si říkal aby mi za chvíli nevadil menší výkon a kamarád co dělá motorky mi řekl kup si TDM 900. Najezdil jsem na ní asi 40 tisíc a naprosto super. Všechno. Spolehlivost, spotřeba, výkon.....všechno na delších cestách. Vepředu o zub míň, aby to dole necukalo a strašně rád na ní vzpomínám. Parťák s kterým jezdím leta měl CBF 1000, svezl se, CBF hned prodal a koupil TDM. Mnohem zábavnější, lehčí,,,,Přijde mi, že je, nebo byla u nás ve srovnání třeba se Stromem hrozně nedoceněná. Přitom venku jich jezdí, nebo jezdilo podstatně víc. Pozor při výměně oleje, ať ti tam třetina nezůstane, kdyby náhodou, ale to si zjištíš. Šťastnou ruku.

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto střední kubatura

13.9.2019 v 21:23 | Nahoru | #33
No, Stromka mám a je fakt že TDM je za ty ceny co jsou k mání dobrá volba.
Strom má tu výhodu, že se vždycky prodá, kdyby to nebylo ono. U mě to bylo rozhodujici.
A kdyby 650 byl slabý, je tu stejná motorka v litru, za stejný penize většinou.
Strom je koncepčně modernější, začínal když TDM už dávno byla . 650 je navic nezmar zdá se. Je lehčí než tdm asi o 20 kilo, to je dost.
Ale je v nákupu dražší.
650 je tak pro mých 80 kilo, to jede ok. Ale na dva to asi chce litr, nebo TDM. I když, já se teprve učím jezdit hezky na pohodu, zatím mám furt dvoutaktní MX pravačku a litr by smrděl asi pruserem. Po nákupu tichý helmy a zvednutí plexi se často leknu když koukám na rychloměr.
Onehdy mě bolela prdel, tak jsem vstal, ze se protáhnu. No, a málem mě vítr vysápal ze sedla , bo tam bylo cca 130 .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní moto střední kubatura

13.9.2019 v 22:48 | Nahoru | #34
DVI> Tdm900 má pohotovostní hmotnost 221kg,DL650 190kg suchou

(reakce na) Cestovní moto střední kubatura

14.9.2019 v 09:31 | Nahoru | #35
Sidonius78>
Papírové. Podle mě to nesedi moc u ničeho. Každopádně když jsme je nakládali do tranzita, bylo to poznat

Cestovní moto střední kubatura

15.9.2019 v 11:17 | Nahoru | #36
trochu luxus, mít dvě nevyužité motorky, stačí jeden univerzál

Cestovní moto střední kubatura

28.9.2019 v 07:24 | Nahoru | #37
Tak co, už jsi vybral?

2 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto střední kubatura

28.9.2019 v 20:24 | Nahoru | #38
No, já studuju Caponord ... To je taky krása. Asi si to pořídím na příští rok.

Tim pádem dl650 bude asi na prodej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní moto střední kubatura

28.9.2019 v 21:18 | Nahoru | #39
DVI> dobry vyber

(reakce na) Cestovní moto střední kubatura

29.9.2019 v 11:49 | Nahoru | #40
rogyze> fakt se mi líbí. Ten rotax v tom...
Kdyby někdo měl zkušenost, klidně do sz. Dobrou i špatnou.

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto střední kubatura

29.9.2019 v 16:52 | Nahoru | #41
Kup si moji ST3. Není to žádná velká mrcha, jede to jako prase a pohodlí ve dvou na dálky tam je taky. Chlastá to i ve dvou kolem šesti. A za ty prachy je to super nabídka. Nechápu, že to nikdo nechce

Naposledy editováno 29.09.2019 16:54:23

(reakce na) Cestovní moto střední kubatura

29.9.2019 v 22:42 | Nahoru | #42

jirka_st3 píše: Kup si moji ST3. Není to žádná velká mrcha, jede to jako prase a pohodlí ve dvou na dálky tam je taky. Chlastá to i ve dvou kolem šesti. A za ty prachy je to super nabídka. Nechápu, že to nikdo nechce



No, znáš to. Kecy o italech, nafouknutý hlavy.
Vím o čem mluvím, celý život jezdím převážně s italskými auty. Většinou AR . Blbě se to prodává.
Přitom jedinej rozdíl od jiných je v tom, že je pěkný svezeni.

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto střední kubatura

30.9.2019 v 08:12 | Nahoru | #43
Pokud někdo kupuje motorku s ohledem na to aby ji dobře prodal,tak se mu výběr zužuje na premianty.A Caponord do toho výběru taky nepatří...

(reakce na) Cestovní moto střední kubatura

30.9.2019 v 11:10 | Nahoru | #44

Anti píše: Pokud někdo kupuje motorku s ohledem na to aby ji dobře prodal,tak se mu výběr zužuje na premianty.A Caponord do toho výběru taky nepatří...



Přesně tak. Proto Strom když nevím jistě jestli mi takový druh bude vyhovovat.

(reakce na) Cestovní moto střední kubatura

30.9.2019 v 12:20 | Nahoru | #45
DVI> Je to krásavec, to je pravda... škoda len toho monochromatického displeja, za tých pár rokov, odkedy sa prestal vyrábať (mohli doňho skúsiť dať tú V4, keď už V2 nechceli homologovať na euro 4), si firmy uvedomili, že je viditeľnosť dôležitá, radšej buďto farebný alebo klasické budíky.

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto střední kubatura

30.9.2019 v 13:36 | Nahoru | #46
Caponorda pořídil kolega.Je velmi spokojený co se týče pohodlnosti.Slabší stránka jsou dost drahé blinkry zapuštěné v kapotáži,chce to padací rám.Mě se na tom nelíbí ty dost ucpané orignální výfuky.Motor s nimi má zvuk,jako kdyby klepal na klice...

(reakce na) Cestovní moto střední kubatura

30.9.2019 v 15:00 | Nahoru | #47

Anti píše: Caponorda pořídil kolega.Je velmi spokojený co se týče pohodlnosti.Slabší stránka jsou dost drahé blinkry zapuštěné v kapotáži,chce to padací rám.Mě se na tom nelíbí ty dost ucpané orignální výfuky.Motor s nimi má zvuk,jako kdyby klepal na klice...



No, to je řešitelné

Celkově to je trochu složitější po stránce motoru, než blbuvzdorný VStrom, co jsem tak prošel servisní manuál. Ale to by nevadilo.
Váha vč. náplní 235, což vychází cca stejně jako DL1000 ( 208 suchá + 22 l benzín, 2 l voda , 2,9 l olej ). Plastový pohon olejové pumpy mě trochu děsí, ale rotax s tím nebojuje, tak asi ok. Ostatní chybky jsou známé a snadno řešitelné, nic dalšího nikdo nezmiňuje...

Cestovní moto střední kubatura

30.9.2019 v 15:18 | Nahoru | #48
Caponord je moc pěkná mašina.Vybíral jsem mezi ním a Tigrem.
Nakonec vyhrál Tiger.Jezdit se dá na všem,chce to cvik.Ale je fakt docela vysokej s širokym sedlem.A fouká na něm ...
Ta Aprilka by mohla být zajímavá volba.Měl jsem Falco a Rotax byl parádní.Tady bude trochu utlumenej,ale i tak to bude tahoun.Každopádně bych se na něj alespoň někde mrknul pokud budeš mít možnost.Rozhodně bych se Itala nebál.Pár známejch věcí:už budou většinou vyřešený,nebo je vyřešíš a jezdíš.

TA je nudná,blbuvzdorná motorka ... Sorry .
Tdm je taky řešení,zajímavý.
V strom,no proč ne,je na každym rohu,tak bude asi dobrej.Nejel jsem na něm.
Nakonec si koupíš stejně to co se ti bude nejvíc líbit.

Cestovní moto střední kubatura

1.10.2019 v 12:31 | Nahoru | #49
Asi už offtopic, ale co Suzuki GSX/GSF 650 F/S?

Naposledy editováno 01.10.2019 12:41:00

Cestovní moto střední kubatura

4.10.2019 v 15:16 | Nahoru | #50
Co, už máš?
Střílím Stromka… 77 tyček. Ital je doma... Aby se mi s tím japoncem nepoprali...

Naposledy editováno 04.10.2019 15:18:15
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki v-strom 650 alebo Yamaha tra... Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha Tracer 700 Fifo95 21 Dnes v 12:54 oldyno
Pár rad k nákupu V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom Edien 28 11.10.2019 v 18:25 dundee5
Suzuki V-Strom 650 vs Suzuki Burgma... [1, 2] Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki DL 650 V-Strom Kobera13 35 7.10.2019 v 15:25 VlaHa
škubání motoru honda transalp 650 Honda XL 650V Transalp t650 12 2.10.2019 v 21:52 ilicc
nefunguje druhý klíč od zapalování Honda XL 650V Transalp Drachirot 8 2.10.2019 v 21:47 ilicc

TOPlist