bmw_r1300gs_cartec





Téma: Priemer vyfuku versus vykon
1.8.2019 v 18:21
Zdravim
Menil som vyfuky za original ale nezohnal som uplne presny ale tiez OEM..lenze na moto bez v-boost teda 75kw verzie...tento je rovnaky len ma mensi priemer vyfukovej rury cca2.2cm
Ten na 107kw ma cca 3.8cm
Otazka znnie aky to moze mat vplyv na vykon.
Moto taha v pohode len pri zapnuti v boostu neciti ten skok narastu vykonu.
Ked som odpojil dva zvody tak ten narast bol ovela citelnejsi..
Teda je to vyfukom?

1 reakcí na tento příspěvek Priemer vyfuku versus vykon

1.8.2019 v 21:13 | Nahoru | #1
prumer koncovky nebude mit skoro zadnej vliv na nic krome urovne hluku

Priemer vyfuku versus vykon

1.8.2019 v 21:14 | Nahoru | #2

Priemer vyfuku versus vykon

2.8.2019 v 21:05 | Nahoru | #3
pokud to neřešíš na dvoutaktu...tak to neřeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Priemer vyfuku versus vykon

2.8.2019 v 21:34 | Nahoru | #4

kerut píše: prumer koncovky nebude mit skoro zadnej vliv na nic krome urovne hluku



Jakoze kdyz vyfuk na výstupu seskrtis na poloviční prumer tak to nebude na nicem znat? Teorie je za tim jaka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Priemer vyfuku versus vykon

2.8.2019 v 22:11 | Nahoru | #5
assassin> takova ze v nizkejch otackach je to v podstate jedno, motor to protlaci uplne stejne, ba naopak vetsi odpor (vetsi o fous, protoze ztraty na stenach v potrubi budou radove vetsi) nebude vubec na skodu kvuli vyplachu, ...a ve vysokejch to stejne nicemu moc nepomuze (protoze ztraty na stenach v potrubi budou opet radove vetsi) a kdyz to trosku pomuze tak nikoliv ke zvyseni vykou nybrz k zlepseni pruznosti (pujde to lip vytocit)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Priemer vyfuku versus vykon

2.8.2019 v 22:29 | Nahoru | #6
kerut> prave o tom pisem..pri 6-7 tis otackach otvara V boost...tym pridava cca 40koni..normalne to vystreli citelne....ale s tymto vyfukom to nie je upne citit...zrychluje ale kontinualne..ten kopanec mi tam chyba...preto ta otazka ci to je priemeromvyfuku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Priemer vyfuku versus vykon

2.8.2019 v 22:47 | Nahoru | #7
VMAXconte> hmmmm...... vysvetleni popisovaneho jevu ochotne prenecham Assassinovy

Priemer vyfuku versus vykon

2.8.2019 v 22:54 | Nahoru | #8
Je to tím vyfukem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Priemer vyfuku versus vykon

2.8.2019 v 23:43 | Nahoru | #9

kerut píše: VMAXconte> hmmmm...... vysvetleni popisovaneho jevu ochotne prenecham Assassinovy



no vzdyt jsi o prispevek vyse vysvetlil, ze prumer diry v koncovce na to nema vliv.

(reakce na) Priemer vyfuku versus vykon

3.8.2019 v 21:55 | Nahoru | #10
assassin> cekal jsme ze budes nesouhlasit

Priemer vyfuku versus vykon

3.8.2019 v 22:03 | Nahoru | #11
Neostava mi ine ako zohnat origo vyfuk a zistit ci to je naozaj tak...uz som objednal...ked ho namontujem dam vediet ci tam bude zmena

Naposledy editováno 03.08.2019 22:04:13

Priemer vyfuku versus vykon

3.8.2019 v 23:16 | Nahoru | #12
Bude

Priemer vyfuku versus vykon

28.8.2019 v 18:10 | Nahoru | #13
Dnes som vymenil vyfuk za origo na 105kw verziu

Nie je sice taky bezchybny ako ten co som tam mal..robota pre sameho cloveka to tiez nebola jednoducha...zabralo mi to cca 5 hodin...
A tu je vysledok:
Moto zo syticom nechytala...von bolo cca 30 stupnov aj ked stala cca 5 dni. Bez syticu chytila hned....z vyfuku siel chvilu cierny dym, nevuem ako dlho bol niekde v kolni...
Skusobna jazda dala odpoved na polozenu otazku. Moto sa rozbehla o 50% lepsie ako so starym vyfukom...taha od spodu...v otackach je ako utrnuta z retaze a ked zapne v-boost tak to je konecne aj citi a fakt vyrazne.
Takze odpoved je: u mna priemer vyfuku urobil obrovsky rozdiel...neviem to fyzikalne vysvetlit ale prax je taka ze ano...

1 reakcí na tento příspěvek Priemer vyfuku versus vykon

Skvělá odpověď, děkuji! 28.8.2019 v 19:10 | Nahoru | #14
dyt sem ti to psal

Priemer vyfuku versus vykon

28.8.2019 v 19:18 | Nahoru | #15
motorky se škrtí několika zpusoby
1 - restrikce mezi karbecem a valcem - restrikce - zmenšení pruměru , aby sme si rozuměly
2 - restrikce ve výfuku , potažmo hned za valcem v koleni (většinou dvoutaktní maloražky)
3 - tupé vačky
4 - ´´slabší´´ řídící jednotka
5 - omezení zdvihu šoupěte v karbeci
6 - palivové mapy
7 - kombinace několika výše posaných zpusobú

(reakce na) Priemer vyfuku versus vykon

28.8.2019 v 19:59 | Nahoru | #16
foxdive>

Priemer vyfuku versus vykon

28.8.2019 v 20:05 | Nahoru | #17
Pred tyzdnom som presiel takiansko a chorvstsko cca 2700km...polovica po dialnici so starym vyfukom a s "ladvinkou"+ kufor....myslel som ze ten slabi vykon je sposobeny aj vahou...tak som to pred chvilou skusil s rovnakym zatazenim.....hmm..
Teraz som ani necitil ze nie som sam...nebe a dudy ...fakt to je obrovsky rozdiel
Mam ma predaj vyfuk ako novy,este horsi ..keby niekto chcel na 75kw v max.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist