Menil som vyfuky za original ale nezohnal som uplne presny ale tiez OEM..lenze na moto bez v-boost teda 75kw verzie...tento je rovnaky len ma mensi priemer vyfukovej rury cca2.2cm
Ten na 107kw ma cca 3.8cm
Otazka znnie aky to moze mat vplyv na vykon.
Moto taha v pohode len pri zapnuti v boostu neciti ten skok narastu vykonu.
Ked som odpojil dva zvody tak ten narast bol ovela citelnejsi..
Teda je to vyfukom?
1 reakcí na tento příspěvek Priemer vyfuku versus vykon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Priemer vyfuku versus vykon
kerut píše: prumer koncovky nebude mit skoro zadnej vliv na nic krome urovne hluku
Jakoze kdyz vyfuk na výstupu seskrtis na poloviční prumer tak to nebude na nicem znat? Teorie je za tim jaka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Priemer vyfuku versus vykon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Priemer vyfuku versus vykon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Priemer vyfuku versus vykon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Priemer vyfuku versus vykon
kerut píše: VMAXconte> hmmmm...... vysvetleni popisovaneho jevu ochotne prenecham Assassinovy
no vzdyt jsi o prispevek vyse vysvetlil, ze prumer diry v koncovce na to nema vliv.
Nie je sice taky bezchybny ako ten co som tam mal..robota pre sameho cloveka to tiez nebola jednoducha...zabralo mi to cca 5 hodin...
A tu je vysledok:
Moto zo syticom nechytala...von bolo cca 30 stupnov aj ked stala cca 5 dni. Bez syticu chytila hned....z vyfuku siel chvilu cierny dym, nevuem ako dlho bol niekde v kolni...
Skusobna jazda dala odpoved na polozenu otazku. Moto sa rozbehla o 50% lepsie ako so starym vyfukom...taha od spodu...v otackach je ako utrnuta z retaze a ked zapne v-boost tak to je konecne aj citi a fakt vyrazne.
Takze odpoved je: u mna priemer vyfuku urobil obrovsky rozdiel...neviem to fyzikalne vysvetlit ale prax je taka ze ano...
1 reakcí na tento příspěvek Priemer vyfuku versus vykon
1 - restrikce mezi karbecem a valcem - restrikce - zmenšení pruměru , aby sme si rozuměly
2 - restrikce ve výfuku , potažmo hned za valcem v koleni (většinou dvoutaktní maloražky)
3 - tupé vačky
4 - ´´slabší´´ řídící jednotka
5 - omezení zdvihu šoupěte v karbeci
6 - palivové mapy
7 - kombinace několika výše posaných zpusobú
Teraz som ani necitil ze nie som sam...nebe a dudy ...fakt to je obrovsky rozdiel
Mam ma predaj vyfuk ako novy,este horsi ..keby niekto chcel na 75kw v max.