globalmoto_kveten





Téma: Priemer vyfuku versus vykon
1.8.2019 v 18:21
Zdravim
Menil som vyfuky za original ale nezohnal som uplne presny ale tiez OEM..lenze na moto bez v-boost teda 75kw verzie...tento je rovnaky len ma mensi priemer vyfukovej rury cca2.2cm
Ten na 107kw ma cca 3.8cm
Otazka znnie aky to moze mat vplyv na vykon.
Moto taha v pohode len pri zapnuti v boostu neciti ten skok narastu vykonu.
Ked som odpojil dva zvody tak ten narast bol ovela citelnejsi..
Teda je to vyfukom?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Priemer vyfuku versus vykon

2.8.2019 v 21:34 | Nahoru | #1

kerut píše: prumer koncovky nebude mit skoro zadnej vliv na nic krome urovne hluku



Jakoze kdyz vyfuk na výstupu seskrtis na poloviční prumer tak to nebude na nicem znat? Teorie je za tim jaka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Priemer vyfuku versus vykon

2.8.2019 v 22:11 | Nahoru | #2
assassin> takova ze v nizkejch otackach je to v podstate jedno, motor to protlaci uplne stejne, ba naopak vetsi odpor (vetsi o fous, protoze ztraty na stenach v potrubi budou radove vetsi) nebude vubec na skodu kvuli vyplachu, ...a ve vysokejch to stejne nicemu moc nepomuze (protoze ztraty na stenach v potrubi budou opet radove vetsi) a kdyz to trosku pomuze tak nikoliv ke zvyseni vykou nybrz k zlepseni pruznosti (pujde to lip vytocit)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist