globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzduchový filtr K&N
Dobrý den všem,

v jednom z předchozích témat jsem psal o dobývání akumulátoru u BMW R 1100 S.
Povedlo se a když už jsem musel vyndat Airbox, kouknul jsem se na vzduchový filtr. Wow nikdy jsem neviděl tak špinavý filtr. Nikdy. Je tam vzducháč od firmy K&N. Na stránkách jsem nalezl, že tento filtr je možné opakovaně vyprat
("Tyto filtry jsou prací, nemusí se tedy měnit. Firma K&N poskytuje záruku na funkčnost těchto filtrů 10 let nebo 1 milion mil.").
Vypral jsem v benzinu, kolik sajrajtu z toho teklo si neumíte představit.
Ale co po umytí ? Výrobce filtru píše ("Po usušení naimpregnovat filtr olejem K&N. Nepoužívat jiné oleje než od firmy K&N.").
No po pravdě se mi nechce kupovat nějaký olej za 4 kilča. Tak se ptám, jestli můžu olej nastříkat něčím jiným ? WDčko, nebo silikonový olej, nebo rozprášit normální olej ?

Co vy na to ?

Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr K&N

16.7.2019 v 22:31 | Nahoru | #1
Zdravím vás,
sám jezdím KN a sám řeším problém jak dál. Proto se připojím do diskuze. Jezdím na cenduru a jezdím i mimo asfalt. KN jsem měl v mašině už od koupi (to jsem ale nevěděl) a protože jsem měl nájezd na výměnu filtru a chtěl jsem jít do KN , koupil jsem si ho. Takže mám dva.
KN jsem chtěl proto, že plánuji dlouhé (1. měsíc) výjezdy i v offu, tedy prach. Protože nemám představu, jak brzo se v offu zanese filtr tak, abych musel řešit výměnu, chtěl jsem KN - někde v čudu jsem schopen filtr vyčistit, ale ne koupit a vyměnit. Když někde zachytím téma KN, sleduji to, protože jsem trochu poplašen právě různými vykladači a chci si v tom udělat jasno. Jako třeba, že na (c)enduro KN určitě ne, to se hned zasere prachem ...
Přikládám fotky svého filtru po nájezdu cca 8 tis. km. V tom je i víkend Enduroškoly u Milana Holého (přesuny mezi lomy atd. byly po šotolinách) a 3x ježděno na MX trati v totálním prachu. Rozebíral jsem airbox s tím ,že budu určitě dávat druhý (čistý) filtr a ten špinavý nachystám na příště. Jak vidíte na fotkách (rub a líc filtru (logo KN na gumě) ), nebyl důvod ani čistit, natož pak měnit. Berte to jako konkrétní zkušenost, ne jako dogma.
JInak - k čištění a mazání používám originál sadu, navíc ještě používám KN vazelínu na namazání obvodu airboxu.
PetrN



Naposledy editováno 16.07.2019 22:33:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

17.7.2019 v 10:24 | Nahoru | #2
PetNed> To že motorka jezdí v terénu neznamená, že musí mít filtr zasranej rychleji. Prach lítá až za motorkou takže pokud jedeš sám nebo první ve skupině a nebo s dostatečným odstupem tak motorka prakticky nasává stejnej vzduch jako na silnici To jen pro malé upřesnění
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zadní blatník BMW R 1100 S Obdélník 8 6.9.2023 v 11:40 Obdélník
Palivo do hlinikovej nadrze [1, 2] BMW R 1100 S dasto 32 6.12.2022 v 07:55 FJRPEPA
R1100S - krovka BMW R 1100 S VeryAngryMan 3 4.11.2022 v 16:34 VeryAngryMan
Nabíječka - konektor do ní BMW R 1100 S Obdélník 18 30.10.2022 v 10:41 smitth
Nepravidelný chod, cukání a zhasnín... BMW R 1100 S Jarjik 11 23.10.2022 v 03:48 finekohana45


TOPlist