bbg_listopad_2





Téma: Vzduchový filtr K&N
Dobrý den všem,

v jednom z předchozích témat jsem psal o dobývání akumulátoru u BMW R 1100 S.
Povedlo se a když už jsem musel vyndat Airbox, kouknul jsem se na vzduchový filtr. Wow nikdy jsem neviděl tak špinavý filtr. Nikdy. Je tam vzducháč od firmy K&N. Na stránkách jsem nalezl, že tento filtr je možné opakovaně vyprat
("Tyto filtry jsou prací, nemusí se tedy měnit. Firma K&N poskytuje záruku na funkčnost těchto filtrů 10 let nebo 1 milion mil.").
Vypral jsem v benzinu, kolik sajrajtu z toho teklo si neumíte představit.
Ale co po umytí ? Výrobce filtru píše ("Po usušení naimpregnovat filtr olejem K&N. Nepoužívat jiné oleje než od firmy K&N.").
No po pravdě se mi nechce kupovat nějaký olej za 4 kilča. Tak se ptám, jestli můžu olej nastříkat něčím jiným ? WDčko, nebo silikonový olej, nebo rozprášit normální olej ?

Co vy na to ?

Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr K&N

12.7.2019 v 10:28 | Nahoru | #1
Origo cistic je nejaka kombinace lihu a odmastovace (jar mejdlo nevim-aspon tak se to chova) , uplne si nemyslim ze by tomu ten benzin nejak moc ublizil, dyt je to hadr neni to papir. Kazdopadne jinym olejem bych to nematlal, ted mam zrovna na dilne vstroma kterymu odesly svicky protoze to bylo diky ucpanymu KN filtru bohaty, nekdo to namazal buh vi cim, protoze cerveny to rozhodne nebylo.
Ja osobne pokud nechces to KN ko mejt vtom cem se ma a strikat na to co se ma, tak casto jak se ma, tak bych koupil klasickej papirak a menil ho dle navodu motorky a hotovo.

Naposledy editováno 12.07.2019 10:31:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

12.7.2019 v 11:40 | Nahoru | #2

gugo píše: Origo cistic je nejaka kombinace lihu a odmastovace (jar mejdlo nevim-aspon tak se to chova) , uplne si nemyslim ze by tomu ten benzin nejak moc ublizil, dyt je to hadr neni to papir ...

Je to presneji netkane textilie, vyrabi se to (asi) lisovanimtextilnich vlaken s nejakym pojivem. Pred par lety jsem jeden vyslouzilej K&N rozstrihal a ty jednotlive kousky jsem zkousel opakovane prat a olejovat. Nektere v benzinu, nektere v perchloru, nektere v jaru a nektere origo cisticem. Ty z benzinu po par vypranich zkrehly a lamaly se. Ty ostatni vypadaly vsechny stejne dobre (nezmenene).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zadní blatník BMW R 1100 S Obdélník 2 13.8.2019 v 14:15 Obdélník
Kolínko vstřiku BMW R 1100 S Kolatch 4 6.8.2019 v 08:03 brazel
Zapalovací svíčka BMW R 1100 S Obdélník 25 28.7.2019 v 12:54 context
Stříbrná barva na ventilová víka BMW R 1100 S Obdélník 5 24.7.2019 v 00:12 V_i_c_i
Tachometr - kilometry BMW R 1100 S Obdélník 27 20.7.2019 v 11:28 Mircez

TOPlist