Naposledy editováno 10.07.2019 14:14:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
1 reakcí na tento příspěvek Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
Taky si to myslím. Můj plán je vyhýbat se dálnicím a jezdit si pomaličku po okreskách. Jen mi přijde zbytečný dělat si řidičák na motorku x krát, když to jde na jednou. I s tim, že to asi nebude žádná prdel
1 reakcí na tento příspěvek Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
A proto si myslim, že je daleko příhodnější si v autoškole vyzkoušet to, čeho se bojim (jízda krokem, rozjezdy do kopce, slalom atd.) a pak si to ve svém neexistujícím volném čase, za domácí úkol, procvičit s někým, kdo mě "rozjezdí". Já nemám věšteckou kouli, jak mám teď vědět, jestli něco využiju nebo ne? Asi jsem přirozeně natvrdlá, ale nedává mi to smysl :-/
2 reakcí na tento příspěvek Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
V horsim pripade skonci v rubrice v novinach, ve strednim pripade to nejak udrou a pak spadnou 20x za rok i pri zastaveni na krizovatce a nechteji jezdit a nebo to vzdaji, protoze realny zajem opravdu jezdit tam stejne nebyl. Protoze kdyz chce nekdo jezdit jako opravdu jezdit, tak si to uzije na jakychkoliv dvou kolech i kdyby to melo jen 50ccm (a i to z kopce jede 100).
2 reakcí na tento příspěvek Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
Ja ted pujdu opet do vetsi a tezsi, ale ne o moc, porad to bude jednovalec a hlavne spise kvuli ergonomie pro mou vysku nez cokoliv jineho. Jakmile se od tebe neco odkloni doprava za rovnovazny bod, tak je uplne jedno jaky to ma objem a kolik ty vazis, meris a jak casto jsi v posilovne, nechytis to a jen si znicis zada. Na to jsou proste padaky uz pak
Ale jinak souhlas, určitě do zacatku neco lehkeho a ne si rict ze mam rozum tak koupim rovnou 600ccm +...
Mito nezlob se na mě asi jseš špatnej učitel motorku zvedne v phodě i 50 kilová baba.
Je to o grifu.
Ze všech větších motorek si koukáme z očí do zrcátek,10 let jsem jezdil na 250kg moto ze který jsem sotva dostal na zem ani jedno odložení.
Naposledy editováno 10.07.2020 20:41:30
1 reakcí na tento příspěvek Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
První dojmy - Počátky byly složité, trochu jsem bojovala s manipulací, ale po roce a pár tisíci kilometrech jsme se sžili a nedám na něj dopustit.
Uteklo ti spoustu super zazitku s mensim strojem po kterem by prechod na to co mas byl mnohem snadnejsi. Rok trvalo se s motorkou szit, bojovat s vahou, manipulaci na miste a dalsi veci zatimco rok se mohlo jezdit na necem mnohem lehcim, v klidu a bez tech starosti to dostat do krve a o to snadneji pak jezdit s necim vetsim. Mas na to vlohy a snahu, tak proto to i vyslo, ale divila by ses o kolik to vse mohlo byt snadnejsi.
Proc myslis, ze i profi jezdci Moto GP, enduro a dalsi jezdi porad i trial a enduro male objemy a lehke stroje a trenuji na kole? Tim, ze by je to na velkem stroji nebavilo to asi nebude Spise to je tim, ze ty lehke stroje davaji neco co tezky stroj dat nemuze a co se jim pak pri jizde na tom tezkem stroji hodi. Kaskaderi taky trenuji porad i na skutru a neni to kvuli tomu, ze by neumeli ovladat velkou motorku.
Je to o grifu"
Záleží jakou motorku, jak a kde spadne. Když dcera spadla, tak nemohli ani dva chlapy co zastavili, jí motorku zvednout a vytáhnout ze škarpy. A to je 125 ccm - poměrně lehká.
Samozřejmě je to o grifu, ale já vím jak vypadá 50-ti kilová baba, moje dcera má 49,5 kg. Ona ta kapotovaná zalehávačka s krátkýma utopenýma řidítkama bez madel se zvedá blběji než klasika s madlama, padákama a vysokýma řidítkama, navíc, když leží tak, že má kola ve vzduchu a proti kopci.
puffybodie píše: ManonkaA>
Uteklo ti spoustu super zazitku s mensim strojem po kterem by prechod na to co mas byl mnohem snadnejsi. Rok trvalo se s motorkou szit, bojovat s vahou, manipulaci na miste a dalsi veci zatimco rok se mohlo jezdit na necem mnohem lehcim, v klidu a bez tech starosti to dostat do krve a o to snadneji pak jezdit s necim vetsim. Mas na to vlohy a snahu, tak proto to i vyslo, ale divila by ses o kolik to vse mohlo byt snadnejsi.
aha, tak to je možné. Mně to přišlo, že bych se musela stejně sžívat s jakoukoliv jinou motorkou, protože mají jinak težiště... Chtěla jsem stroj, který mi několik let vydrží. Nemám ráda změny
1 reakcí na tento příspěvek Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
Plus keď si videla hlavne Marqueza, ale aj iných, ako sa na tom asfalte šmýkajú, offroad je super tréning práve na to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
Skupina A2 jsou většinou dvouválce, skupina A bude spíš čtyřválec, který má mnohem hladší, vyváženější, sametovější chod a v nízkých otáčkách není tak ucukaný jako dvouválec. U zkoušky dělají problémy nejvíce právě cviky v pomalých rychlostech. Ano moto A bude asi vždy o něco těžší, to je pravda, ale když jsem jako instruktor dal žákům porovnat jízdu na různých motocyklech na A1, A2 a A, tak většina řekla, že nejlépe se ji jede právě na čtyřválci - na skupinu A.
Taky samozřejmě záleží na učiteli, znám lidi, co učí moto, ale sami prostě nadšenci a motorkáři nejsou..
Umí to jet plynule na šestku bez plynu, strašně nudná motorka, ale začátečníkům vyhovuje...
2 reakcí na tento příspěvek Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
Sežeň si ochotného kamaráda nejlépe s motorkou podobné té kterou by sis chtěla koupit a trénovat a trénovat ( ps: odměnu kamarádovi dle uvážení ;) )
Edit: ne, nikdo nesedl a hned nejel. Každému to občas chcípne, každý občas zapomene jaký stupeň převodovky tam právě má nebo hledá neutrál a jedničku :)
Naposledy editováno 29.09.2020 11:31:28
Na druhou stranu zase nejsem úplně křehká dívka
160cm a 66 kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
Dana95 píše: Padáš při pomalé jízdě a zastavení? a nezapomínáš dávat nohy na zem? :D mě to připadá že tyhle problémy pramení z nejistoty. Když zastavuješ není žádná ostuda dát obě nohy na zem a při rozjezdu je zase trohu nechat 'šoupat' nebo táhnout po zemi. Ja mám jenom 160cm a stojím buďto na špičkách na obou nohách nebo se musím dost naklonit na stranu, když dávám dolů jenom jednu nohu. Záleží i na motorce. Jet na super sportu, kde člověk skoro leží, bude vždy těžší než třeba cestovka nebo naháč kde se sedí víc vzpřímeně. Jestli se na to máš vyprdnout za tebe nikdo na internetu nerozhodne.......
Sežeň si ochotného kamaráda nejlépe s motorkou podobné té kterou by sis chtěla koupit a trénovat a trénovat ( ps: odměnu kamarádovi dle uvážení ;) )
Edit: ne, nikdo nesedl a hned nejel. Každému to občas chcípne, každý občas zapomene jaký stupeň převodovky tam právě má nebo hledá neutrál a jedničku :)
No já v tomhle ohledu dost radikálně změnila názor, od: výška sedla je ta naprosto nejdůležitejší věc, po: výška sedla absolutně nerozhoduje o tom, jak se budu na motorce cítit. Dokud jsem dosáhla plnohodnotně na špičky (poloha, kdy jsem na špičkách schopná jít, dřepnout...), svádělo to právě k tomu, dávat obě nohy na zem a furt to tak nějak dorovnávat a nikdy jsem se necítila tak stabilní a jistá, jako v případě, kdy teď dosáhnu pouze na špičky palců (nedělám balet, tudíž v této poloze nejsem schopna udělat ni krok, ni dřep) a musím zkrátka vysedat pouze na jednu stranu (nohu). A taky jsem si tak nějak "nechtěně" automaticky prodloužila výdrž v sedle na semaforech . Ale určitě souhlas i za geometrii moto, hmotnost moto a hlavně zmiňovaný osobní postoj k věci, který třeba já teď vnímám jako stěžejní záležitost pro vše. Po velké autoškole jsem se já naopak cítila strašně sebevědomě, ničeho se nebála, do všeho jsem šla po hlavě (s rozumem a citem, ale ne vystrašeně) a ono to podle toho šlo. Pak, po pár letech neježdění s hlavou (postojem) bohužel jinde, už jsem se potýkala se stresem a pochybama a... ono to podle toho (ne)šlo. Ale touha jezdit byla větší...