Naposledy editováno 10.07.2019 14:14:29
2 reakcí na tento příspěvek Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
Sežeň si ochotného kamaráda nejlépe s motorkou podobné té kterou by sis chtěla koupit a trénovat a trénovat ( ps: odměnu kamarádovi dle uvážení ;) )
Edit: ne, nikdo nesedl a hned nejel. Každému to občas chcípne, každý občas zapomene jaký stupeň převodovky tam právě má nebo hledá neutrál a jedničku :)
Naposledy editováno 29.09.2020 11:31:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola - nejde mi to, mám se na to vykašlat
Dana95 píše: Padáš při pomalé jízdě a zastavení? a nezapomínáš dávat nohy na zem? :D mě to připadá že tyhle problémy pramení z nejistoty. Když zastavuješ není žádná ostuda dát obě nohy na zem a při rozjezdu je zase trohu nechat 'šoupat' nebo táhnout po zemi. Ja mám jenom 160cm a stojím buďto na špičkách na obou nohách nebo se musím dost naklonit na stranu, když dávám dolů jenom jednu nohu. Záleží i na motorce. Jet na super sportu, kde člověk skoro leží, bude vždy těžší než třeba cestovka nebo naháč kde se sedí víc vzpřímeně. Jestli se na to máš vyprdnout za tebe nikdo na internetu nerozhodne.......
Sežeň si ochotného kamaráda nejlépe s motorkou podobné té kterou by sis chtěla koupit a trénovat a trénovat ( ps: odměnu kamarádovi dle uvážení ;) )
Edit: ne, nikdo nesedl a hned nejel. Každému to občas chcípne, každý občas zapomene jaký stupeň převodovky tam právě má nebo hledá neutrál a jedničku :)
No já v tomhle ohledu dost radikálně změnila názor, od: výška sedla je ta naprosto nejdůležitejší věc, po: výška sedla absolutně nerozhoduje o tom, jak se budu na motorce cítit. Dokud jsem dosáhla plnohodnotně na špičky (poloha, kdy jsem na špičkách schopná jít, dřepnout...), svádělo to právě k tomu, dávat obě nohy na zem a furt to tak nějak dorovnávat a nikdy jsem se necítila tak stabilní a jistá, jako v případě, kdy teď dosáhnu pouze na špičky palců (nedělám balet, tudíž v této poloze nejsem schopna udělat ni krok, ni dřep) a musím zkrátka vysedat pouze na jednu stranu (nohu). A taky jsem si tak nějak "nechtěně" automaticky prodloužila výdrž v sedle na semaforech . Ale určitě souhlas i za geometrii moto, hmotnost moto a hlavně zmiňovaný osobní postoj k věci, který třeba já teď vnímám jako stěžejní záležitost pro vše. Po velké autoškole jsem se já naopak cítila strašně sebevědomě, ničeho se nebála, do všeho jsem šla po hlavě (s rozumem a citem, ale ne vystrašeně) a ono to podle toho šlo. Pak, po pár letech neježdění s hlavou (postojem) bohužel jinde, už jsem se potýkala se stresem a pochybama a... ono to podle toho (ne)šlo. Ale touha jezdit byla větší...