Naposledy editováno 21.06.2019 17:27:29
1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede
stalo se mi to 3x - po lakování nádrže mi ucpával bordel palivový filtr, vypadlá hadička podtlaku a blbý benzín
1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede
1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípne a za minutu zas jede
Naposledy editováno 21.06.2019 18:44:05
1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede
1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede
Je to dvouválec, takže kdyby byla závada v karburátoru, cívce, svíčce, tak se nezastaví úplně. Musí to být v něčem, co je společné pro oba válce.
Naposledy editováno 21.06.2019 21:00:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípne a za minutu zas jede
Naposledy editováno 21.06.2019 21:15:22
1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípne a za minutu zas jede
1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípne a za minutu zas jede
Merhaut píše: JiriK84> problém je, že do minuty svíčku vyndat nestíhám Snímač jsem měřil u CDI a má předpisový odpor. Hlavně nerozumím, jak by ho ovlivňovala dynamika práce s plynem...
ver tomu, ze to bude ten snimac... neovlivnuje ho prace s plynem... zacne chybovat kdyz se zahreje a super for je ten, ze si to dela zcela nahodne.
resil jsem KTM, ktera zahrata na miste nechcipala , sla za za plynem az do plnejch... jakmile jsme ji jel projet, tak po chvili zdechla a jedno kolik bylo plynu..pak nesla nastartovat... minutu jsem to nechal byt a uz to slo nastartovat a zas kus pokracovat. Ze zacatku rikal majitel, ze mu to spis vynechava kdyz chce razantne pridat , ale postupne se to zhorsovalo tak, ze uz po zahrati to fakt zdechlo a bylo jedno kolik bylo plynu a kdyz se pak pockalo a nastartovalo, tak az se to dostalo zas na urcitou teplotu, tak to zdechlo driv, protoze uz byl motor teplej.
Zaroven bylo velice matouci, ze na volnobeh se zavada neprojevovala... pravdepodobne je to tim, ze na miste kdyz to stoji se k snimaci nedostane olej (a nebo takove mnozstvi), ale za jizdy ano a ten jako izolant zvysi chybu senzoru a prestane snimat. Olej odtece a zase muzes nastartovat...
Taky jsem nebyl schopnej se dostat za minutku ke svicce, no tak jsem motorku odpalstoval tak abych az to zdechne jen nadzvedl nadrz, vytahnul fajfku a z kapsy vytahnul druhou svicku a zkusil jiskru
mereni odporu je opravdu jen o tom ,ze zjistis, jestli nemas v prdeli draty... ale senzor jako takovej by jsi musel merit na osciloskopu a to by jeste nebyl problem, ale musel by jsi nasimulovat presne podminky vzdalenosti rotoru od snimace a mnozstvi oleje a teplotu a tim padem je to v podstate nemeritelna zalezitost a test s druhou svickou v kapse je jedina rozumna metoda.
Naposledy editováno 22.06.2019 15:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 | lacerta82 | 7 | 11.10.2023 v 10:33 Radek2107 |