globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chcípne a za minutu zas jede
21.6.2019 v 16:46
Zdravím, už delší dobu zápolím s problémem, moto jede dobře,ale občas,nečekaně chcipá, jakoby došel benzin. Nejdřív se objeví opožděná reakce na plyn. Když chcipne, tak pak počkat minutu a zase naskočí. Jednou ujedu 600 km a nic, jindy mi to udělá na pěti km třikrát. Je jedno, jestli to držím pod krkem na dálnici nebo jen na kousek plynu na kochačku, či mám zavřený plyn a brzdím motorem z dlouhýho kopce. Zatím se mi podařilo vyloučit: Karby (vyčištěny,repasovány), CDI, svíce, fajfky s kabelem, cívky, nádrž ( hadice,filtr,kohout, víčko,podtlak). Dobíjení je ok, rotor i regl nový, komprese v normě. Už mě došly nápady...

Naposledy editováno 21.06.2019 17:27:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 18:40 | Nahoru | #1
JiriK84> problém je, že do minuty svíčku vyndat nestíhám Snímač jsem měřil u CDI a má předpisový odpor. Hlavně nerozumím, jak by ho ovlivňovala dynamika práce s plynem...

Naposledy editováno 21.06.2019 18:44:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

22.6.2019 v 09:04 | Nahoru | #2

Merhaut píše: JiriK84> problém je, že do minuty svíčku vyndat nestíhám Snímač jsem měřil u CDI a má předpisový odpor. Hlavně nerozumím, jak by ho ovlivňovala dynamika práce s plynem...



ver tomu, ze to bude ten snimac... neovlivnuje ho prace s plynem... zacne chybovat kdyz se zahreje a super for je ten, ze si to dela zcela nahodne.

resil jsem KTM, ktera zahrata na miste nechcipala , sla za za plynem az do plnejch... jakmile jsme ji jel projet, tak po chvili zdechla a jedno kolik bylo plynu..pak nesla nastartovat... minutu jsem to nechal byt a uz to slo nastartovat a zas kus pokracovat. Ze zacatku rikal majitel, ze mu to spis vynechava kdyz chce razantne pridat , ale postupne se to zhorsovalo tak, ze uz po zahrati to fakt zdechlo a bylo jedno kolik bylo plynu a kdyz se pak pockalo a nastartovalo, tak az se to dostalo zas na urcitou teplotu, tak to zdechlo driv, protoze uz byl motor teplej.
Zaroven bylo velice matouci, ze na volnobeh se zavada neprojevovala... pravdepodobne je to tim, ze na miste kdyz to stoji se k snimaci nedostane olej (a nebo takove mnozstvi), ale za jizdy ano a ten jako izolant zvysi chybu senzoru a prestane snimat. Olej odtece a zase muzes nastartovat...

Taky jsem nebyl schopnej se dostat za minutku ke svicce, no tak jsem motorku odpalstoval tak abych az to zdechne jen nadzvedl nadrz, vytahnul fajfku a z kapsy vytahnul druhou svicku a zkusil jiskru

mereni odporu je opravdu jen o tom ,ze zjistis, jestli nemas v prdeli draty... ale senzor jako takovej by jsi musel merit na osciloskopu a to by jeste nebyl problem, ale musel by jsi nasimulovat presne podminky vzdalenosti rotoru od snimace a mnozstvi oleje a teplotu a tim padem je to v podstate nemeritelna zalezitost a test s druhou svickou v kapse je jedina rozumna metoda.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 lacerta82 7 11.10.2023 v 10:33 Radek2107


TOPlist