globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Typy bot a jejich bezp funkčnost
Zdravím, no hledal sem na fóru ale nikde jsem neviděl konkrétně tyto typy (A/B) a u vetšiny už nefungovaly odkazy, tak jsem se nemohl podívat o čem je řeč.

Nicméně k věci, měl jsem kdysi normální bezpečný vysoký boty ale už se časem rozpadly a já teď řešim co si koupim ale vůbec nemám představu o ostatních typech.

Pro přehlednost bavíme se o těchto typech (jen typ, model a značka atd. to už si vyřešim sám)
Typ A


TYP B


TYP C


Asi takto, já jsem vždycky měl problém s tím že mám (měl sem) TYP C, naprosto mi lezlo na nervy, že prostě zvětšujou mojí nohu, tudíž sem u převodovky musel hledat trošku víc místa mezi stupačkou a převodovkou při řazení nahoru, taky mi lezlo na nervy že mám tak pevnou a vysokou podrážku, že na ní nemám cit "tudíž jsem občas kopal dolu o trošku dřív, protože moje noha byla o cenťák vyšší jak dole tak nahoře a bylo to hrozně nepřirozený pro mě. A především, jsem ten typ co si jako záminku projet se na motorce najde i důvody jako "dneska bych si zajel na dobrý jídlo a pak jinde nakoupit pár věci" a takže fakt, že se v tom hrozně chodí mi už vůbec nepomáhal.

Nicméně, zajímá mě jestli má někdo zkušenosti ohledně Typu A a B , z estetickýho hlediska bych se nebál jít do A ale vážně pochybuju o jejich šanci zachránit kotník , i když prodejce mi řekne že jsou v pohodě. A jak se v tom chodí , protože někdy strávim víc času na nohou, než na silnici (když třeba jdu nakupovat a pak pokecat s kámošem nebo tak)

A áno, nahoře je označeno R1 k tomu je jasný že chceš TYP 3, jenže to jsou představy o tom, že 80% mýho ježdění je pod plynem, po dálnici, pokládání do zatáček a to celý v rychlostech 100-200, ale zkrátka NE není, žiju v praze a na tady těch "rádoby" silnicích jsou jen blbci, takže né není to tak dokud nemám v plánu zabít celej den nějakým výletem.

A jo vim, že si to můžu vyzkoušet v obchodě, ale to taky prd poznám jak se to dlouhodobě bude chovat, až je trošku opotřebuju

PS: Nejlíp se mi prostě jezdí v teniskách o tom není pochyb ale to už jsem si se silným strojem rozmyslel, na dváce jsem to tak neřešil (a paradoxně, jsem doslova nakopnul auto a noha to přežila i bez operace a šroubů )

Naposledy editováno 08.05.2019 21:41:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Typy bot a jejich bezp funkčnost

13.5.2019 v 15:34 | Nahoru | #1
DrDNA01> Do které kategorie bys řadil Dainese Course?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Typy bot a jejich bezp funkčnost

13.5.2019 v 15:54 | Nahoru | #2

WildOne píše: DrDNA01> Do které kategorie bys řadil Dainese Course?



Ty DC jsem v ruce nikdy nemel. Ale vypada to jako lepsi C..

Jen si je treba uvedomit, ze 200kg stupacka, ktera si poskoci na kotniku potrebuje hodne silny protektor, aby to nedopadlo frakturou kotniku. I mezi MX botama nejdes takovy, ktery to nesplnuji.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35275 Včera v 19:22 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist