Stalo se mi nedávno při vysedání před zatáčkou že se mi motorka tak rozvlnila že jsem to skoro neustál. První 1/3 zatáčky se mašina houpala nahoru a dolů, postupně méně a méně až jsem mohl přidat plyn a rychle pryč. Nikdy se mi to nestalo a teď 2x hned o pár zatáček později znovu. Pak už jsem zvolnil a dál to nepokoušel. Měnil jsem pneu ale moc mi nesedí že by to mělo vliv.
Mám za to že na vině jsem já, zřejmě jsem na to šel moc z hurta s těžištěm na naháči hodně vysoko. Pomůže když více zalehnu (což je naked docela divný) k nádrži?
Nebo je to něčím jiným?
Diky za rady Jens
1 reakcí na tento příspěvek Přenášení váhy
Ideál je dělat co nejméně úkonů, aby na ně byl čas a soustředění. Když už musím dělat několik úkonů, tak je mnohem lepší nedělat je v jeden okamžik, pokud to není vysloveně nezbytné, ale raději si to rozdělit.
U vysedání tak bezpodmínečně nutná akce je zatočit motorku (změnit náklon). To ji v daném okamžiku destabilizuje, mění předchozí stav. Když k tomu v tom okamžiku ještě pohnu tělem, tím větší efekt to bude mít. Dá se to do určité míry naučit velmi dobře.
Pořád je ale možnost pohyb zadkem udělat ve chvíli, kdy to motorce vadí mnohem méně, tedy na rovince před brzděním. Při rychlé změně směru se zase zadek pohybuje v místě a době, kdy je motorka kolmo.
Tohle je vývoj několika desítek let a mnoha a mnoha zkušeností.
Proč to Lukáš nechal na jezdci?
1. Ví, že nikdy nebude tak rychlý, aby to mělo smysl přeučovat.
2. Stojí to strašnou energii od jezdce se to naučit. Na to nemá prostor ani chuť.
3. Jezdec kolikrát ani nechce takovou informaci slyšet.
A tak by se mohlo pokračovat dále, tohle bylo jen pár bodů, proč to třeba neřeší.
Krejza píše: Je to psáno a je to sdělováno.
Ideál je dělat co nejméně úkonů, aby na ně byl čas a soustředění. Když už musím dělat několik úkonů, tak je mnohem lepší nedělat je v jeden okamžik, pokud to není vysloveně nezbytné, ale raději si to rozdělit.
U vysedání tak bezpodmínečně nutná akce je zatočit motorku (změnit náklon). To ji v daném okamžiku destabilizuje, mění předchozí stav. Když k tomu v tom okamžiku ještě pohnu tělem, tím větší efekt to bude mít. Dá se to do určité míry naučit velmi dobře.
Pořád je ale možnost pohyb zadkem udělat ve chvíli, kdy to motorce vadí mnohem méně, tedy na rovince před brzděním. Při rychlé změně směru se zase zadek pohybuje v místě a době, kdy je motorka kolmo.
Tohle je vývoj několika desítek let a mnoha a mnoha zkušeností.
Proč to Lukáš nechal na jezdci?
1. Ví, že nikdy nebude tak rychlý, aby to mělo smysl přeučovat.
2. Stojí to strašnou energii od jezdce se to naučit. Na to nemá prostor ani chuť.
3. Jezdec kolikrát ani nechce takovou informaci slyšet.
A tak by se mohlo pokračovat dále, tohle bylo jen pár bodů, proč to třeba neřeší.
Pokud to delas plynule, masinu to nerozhodi. Neni treba z toho viset jako opice. Kdyz zvednes zadek a zase si sednes, jak to obcas vidim, tak se nedivim, ze maji plne ruce prace.
Jaky duvody k tomu ma, to fakt nevim. Nikdo nema stejny styl a asi je pravda, ze predelavat to bude fuska a pokud je nekomu neco prirozeny, bude se trapit, kdyz to najednou bude delat jinak.. a vetsina lidi se stejne dostanou do bodu, kdy uz lepsi nebudou vcetne me..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
neutrál Kawasaki Z 1000 | marfajz | 14 | 23.4.2023 v 21:40 JobboSK |
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 | CHOSE123 | 36 | 25.2.2023 v 22:37 Deadman |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |