Téma: Přenášení váhy
27.4.2019 v 18:56
Zdravím motorkáři, potřebuji radu.
Stalo se mi nedávno při vysedání před zatáčkou že se mi motorka tak rozvlnila že jsem to skoro neustál. První 1/3 zatáčky se mašina houpala nahoru a dolů, postupně méně a méně až jsem mohl přidat plyn a rychle pryč. Nikdy se mi to nestalo a teď 2x hned o pár zatáček později znovu. Pak už jsem zvolnil a dál to nepokoušel. Měnil jsem pneu ale moc mi nesedí že by to mělo vliv.
Mám za to že na vině jsem já, zřejmě jsem na to šel moc z hurta s těžištěm na naháči hodně vysoko. Pomůže když více zalehnu (což je naked docela divný) k nádrži?
Nebo je to něčím jiným?
Diky za rady Jens
Stalo se mi nedávno při vysedání před zatáčkou že se mi motorka tak rozvlnila že jsem to skoro neustál. První 1/3 zatáčky se mašina houpala nahoru a dolů, postupně méně a méně až jsem mohl přidat plyn a rychle pryč. Nikdy se mi to nestalo a teď 2x hned o pár zatáček později znovu. Pak už jsem zvolnil a dál to nepokoušel. Měnil jsem pneu ale moc mi nesedí že by to mělo vliv.
Mám za to že na vině jsem já, zřejmě jsem na to šel moc z hurta s těžištěm na naháči hodně vysoko. Pomůže když více zalehnu (což je naked docela divný) k nádrži?
Nebo je to něčím jiným?
Diky za rady Jens
Presne ako pise Kokosac, vysedavat este pred brzdenim, ak nasleduje po zakrute v jednom smere zakruta do toho isteho smeru, tak ani nevracat zadok naspat do roviny. Ak sa meni smer, tak presadnutie musi byt plynule pocas prenasania vahy. Presuvanie zadku musi vychadzat zo spodnych svalovych partii a nesmu sa do toho zapajat ruky. Taktiez pri prejazde zakruty nesmies visiet z motorky ako opica a vahu tela drzat rukami cez riaditka, pripadne byt vysadnuty tak, ze enormne zatazujes vnutornu nohu. Musis byt schopny mat ruky co najviac uvolnene aby boli schopne ovladat riaditka a aby za ne netahali. Celu poziciu tela drzat svalmi stredu tela, opierat sa vnutrom stehna vonkajsej nohy o nadrz a tiez vnutornou castou vonkajsej ruky. Menej je niekedy viac. Ak toto vsetko robis dobre, tak problem bude v podvozku. Pokusat sa o nieco na hupajucom konovi, ktory bol repasovany naposledy pred X rokmi nema ziadny zmysel. Nepisem ti to hned na zaciatku, pretoze ty sam si technicky nedostatok vylucil.
Ja osobne nevidim absolutne ziadny zmysel na vysadavanie v premavke. Vysadavam pri takej jazde, ktora do premavky nepatri, pretoze stavu cesty v premavke sa jednoducho doverovat neda do takej miery aby sa nasadilo tempo, kedy je potrebne vysadat. Uplne staci vyklonit hornu polovicu tela smerom do zakruty a k ziadnemu rozhodeniu motorky nedojde. A na nahaci posed nie je o nic vyssie ako na supersporte.
Ja osobne nevidim absolutne ziadny zmysel na vysadavanie v premavke. Vysadavam pri takej jazde, ktora do premavky nepatri, pretoze stavu cesty v premavke sa jednoducho doverovat neda do takej miery aby sa nasadilo tempo, kedy je potrebne vysadat. Uplne staci vyklonit hornu polovicu tela smerom do zakruty a k ziadnemu rozhodeniu motorky nedojde. A na nahaci posed nie je o nic vyssie ako na supersporte.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
neutrál Kawasaki Z 1000 | marfajz | 14 | 23.4.2023 v 21:40 JobboSK |
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 | CHOSE123 | 36 | 25.2.2023 v 22:37 Deadman |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |