globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přenášení váhy
Zdravím motorkáři, potřebuji radu.
Stalo se mi nedávno při vysedání před zatáčkou že se mi motorka tak rozvlnila že jsem to skoro neustál. První 1/3 zatáčky se mašina houpala nahoru a dolů, postupně méně a méně až jsem mohl přidat plyn a rychle pryč. Nikdy se mi to nestalo a teď 2x hned o pár zatáček později znovu. Pak už jsem zvolnil a dál to nepokoušel. Měnil jsem pneu ale moc mi nesedí že by to mělo vliv.
Mám za to že na vině jsem já, zřejmě jsem na to šel moc z hurta s těžištěm na naháči hodně vysoko. Pomůže když více zalehnu (což je naked docela divný) k nádrži?
Nebo je to něčím jiným?
Diky za rady Jens

Přenášení váhy

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2019 v 22:36 | Nahoru | #1
Pokud je problém do poloviny zatáčky, prověřil bych přední tlumiče.

Přenášení váhy

Skvělá odpověď, děkuji! 28.4.2019 v 10:35 | Nahoru | #2
Vysedává se ještě před bržděním, jinak si moto v nájezdu rozhodíš a budeš špatně trefovat stopu. Pokud nebrzdíš, tak dostatečně včas, abys měl zadek na správném místě před zatáčením.

Přenášení váhy

Skvělá odpověď, děkuji! 28.4.2019 v 20:56 | Nahoru | #3
Presne ako pise Kokosac, vysedavat este pred brzdenim, ak nasleduje po zakrute v jednom smere zakruta do toho isteho smeru, tak ani nevracat zadok naspat do roviny. Ak sa meni smer, tak presadnutie musi byt plynule pocas prenasania vahy. Presuvanie zadku musi vychadzat zo spodnych svalovych partii a nesmu sa do toho zapajat ruky. Taktiez pri prejazde zakruty nesmies visiet z motorky ako opica a vahu tela drzat rukami cez riaditka, pripadne byt vysadnuty tak, ze enormne zatazujes vnutornu nohu. Musis byt schopny mat ruky co najviac uvolnene aby boli schopne ovladat riaditka a aby za ne netahali. Celu poziciu tela drzat svalmi stredu tela, opierat sa vnutrom stehna vonkajsej nohy o nadrz a tiez vnutornou castou vonkajsej ruky. Menej je niekedy viac. Ak toto vsetko robis dobre, tak problem bude v podvozku. Pokusat sa o nieco na hupajucom konovi, ktory bol repasovany naposledy pred X rokmi nema ziadny zmysel. Nepisem ti to hned na zaciatku, pretoze ty sam si technicky nedostatok vylucil.
Ja osobne nevidim absolutne ziadny zmysel na vysadavanie v premavke. Vysadavam pri takej jazde, ktora do premavky nepatri, pretoze stavu cesty v premavke sa jednoducho doverovat neda do takej miery aby sa nasadilo tempo, kedy je potrebne vysadat. Uplne staci vyklonit hornu polovicu tela smerom do zakruty a k ziadnemu rozhodeniu motorky nedojde. A na nahaci posed nie je o nic vyssie ako na supersporte.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
neutrál Kawasaki Z 1000 marfajz 14 23.4.2023 v 21:40 JobboSK
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 CHOSE123 36 25.2.2023 v 22:37 Deadman
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44

TOPlist