Hondy VFR 750 rc36 r.v. 1994. Vím, že u tohoto modelu je třeba si dát pozor na regulátor dobíjení a takové obecné věci brzdy, vidle, řetězovka. Poprosím napadá někoho ještě něco popřípadě nějaké zkušenosti s motorkou jak je pohodlný posez při cestování? , Kde motorka má vůbec palivový kohout četl jsem něco že přímo někde vedle nádrže, přidávám video zmíněného kousku jako odkaz na youtube. Motorka má údajně najeto 69000 což asi nebude reál, ale údajně tyto motory vydrží mnohem více dle videa na motorce nic nechrastí. Majitel tvrdí, že nikam netáhne atd.. i když mi říkal, že mu motorka jednou na moto srazu spadla a má opravenou pravou kapotu. Motorka alespoň dle foto a videa nevypadá zle a jelikož to nemám daleko tak se v květnu na ni jedu kouknout. děkuji všem za rady
Naposledy editováno 10.04.2019 18:06:59
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 750 rc36 2
Lukáši nejjednodušší cesta , 190 témat , je tam všechno, plus přečti si recenze majitelů , nebo se zeptej GL1 750 má a třeba Ti řekne cosi navíc jestli to zde nenajdeš....rozhodnutí je stejne na Tobě
E: osobně by jsem vzal Fi 98-01 je to už stříkačka , to zadní paprskový kolo z 750 tam jde taky , homo laďáku taky neřešíš, pravděpodobně nižší spotřeba , na 800 jde dat tlumic řízení apod....a cenový rozdíl nebude velký mezi 750-800.....
Naposledy editováno 07.04.2019 19:49:25
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 750 rc36 2
Čínský plastový kapoty na ni nejsou,možná nějaký polský ale z laminátu.
Posez mi bohužel nevyhovoval, od druhýho dne už jsem nevěděl, jak si sednout, hrůza. Ale asi jsem vyjímka, protože mraky lidí na tom cestuje. Naopak motor je děsně příjemnej silnej sameťák.
Origo lauf je šicí stroj a shodou okolností jsem včera stál na semaforu vedle téhle moto s laďákem a zvuk úúúúžasnej
Naposledy editováno 08.04.2019 11:02:52
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 750 rc36 2
K tématu: Mechaniky se neboj, kilometrů taky ne. Brzdy nejsou zase tak špatný, jak tu píšou. Se sintrovými deskami Nissin brzdíš normálně dvěma prsty - srovnávám se šestipístem na posledním FZR 1000 a horší nejsou. Kohout je pod nádrží a zastavuje se, jen když nádrž sundaváš. Prohlídni věci, který stárnou, takže třeba jestli nejsou polámaný kabelový svazky kolem krku. Jinak se toho neboj, tyhle motorky vydrží moc. Pokud ti bude vyhovovat ergonomicky, neměl by být problém.
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 750 rc36 2
pokud se o ní budeš starat, nemyslím jen olej do motoru, ale dát jí vše, co potřebuje, tak vydrží neskutečně dlouho. K tomu cestování, pokud pojedeš ve skupině stejných motorek, tak asi v pohodě, já začal jezdit s cendurama, a bylo to utrpení. Tak jsem pořídil na cestovaní Tigra a VFR si nechal pro potěšení.
EDIT : hlavně že tam nacpu fotku, a nenapíšu to nejdůležitější, NAMONTUJ PADAKY
Naposledy editováno 10.04.2019 12:07:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 | Honda_VFR | 14 | 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM |