bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda VFR 750 rc36 2
Zdar moto rodino už jsem toto téma zde jednou měl. Rád bych, ale zde ještě jednou rozšířil téma nákupu.
Hondy VFR 750 rc36 r.v. 1994. Vím, že u tohoto modelu je třeba si dát pozor na regulátor dobíjení a takové obecné věci brzdy, vidle, řetězovka. Poprosím napadá někoho ještě něco popřípadě nějaké zkušenosti s motorkou jak je pohodlný posez při cestování? , Kde motorka má vůbec palivový kohout četl jsem něco že přímo někde vedle nádrže, přidávám video zmíněného kousku jako odkaz na youtube. Motorka má údajně najeto 69000 což asi nebude reál, ale údajně tyto motory vydrží mnohem více dle videa na motorce nic nechrastí. Majitel tvrdí, že nikam netáhne atd.. i když mi říkal, že mu motorka jednou na moto srazu spadla a má opravenou pravou kapotu. Motorka alespoň dle foto a videa nevypadá zle a jelikož to nemám daleko tak se v květnu na ni jedu kouknout. děkuji všem za rady


Naposledy editováno 10.04.2019 18:06:59

1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 750 rc36 2

7.4.2019 v 19:14 | Nahoru | #1
https://www.motorkar...ra-motorka&m=214
Lukáši nejjednodušší cesta , 190 témat , je tam všechno, plus přečti si recenze majitelů , nebo se zeptej GL1 750 má a třeba Ti řekne cosi navíc jestli to zde nenajdeš....rozhodnutí je stejne na Tobě

(reakce na) Honda VFR 750 rc36 2

7.4.2019 v 19:30 | Nahoru | #2
Gahan37> Díky

Honda VFR 750 rc36 2

7.4.2019 v 19:33 | Nahoru | #3
Zapomeň na ni. Tohle už je model pro sběratele. Kdyby za to stála, už je dávno pryč.

Honda VFR 750 rc36 2

Skvělá odpověď, děkuji! 7.4.2019 v 19:44 | Nahoru | #4
750 jsem neměl , ale 3x Vfr800 jo a 400 mam ještě doma. Je to v podstatě neznicitelny , taková octavia mezi motorkama, je na to mraky dílu, kapoty koupíš už i čínský , najede to klidně 300-500t když se kousne motor do 10t koupíš jiný....jak říká Ramlik je to už pomalu kup do sbírky ale pořad se na tom dá denně jezdit kamkoliv....asi největší slabost u takhle starý motorky muže být elektrika, altik i stator koupíš oem, stejne jako x dalších dílu
E: osobně by jsem vzal Fi 98-01 je to už stříkačka , to zadní paprskový kolo z 750 tam jde taky , homo laďáku taky neřešíš, pravděpodobně nižší spotřeba , na 800 jde dat tlumic řízení apod....a cenový rozdíl nebude velký mezi 750-800.....

Naposledy editováno 07.04.2019 19:49:25

1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 750 rc36 2

7.4.2019 v 20:54 | Nahoru | #5
750 - slaby brzdy, z dnesniho pohledu uz sakra slaby. Ale asi jsem zpovikanej z tripla

(reakce na) Honda VFR 750 rc36 2

7.4.2019 v 21:03 | Nahoru | #6
Animals21> Tak tyhle třmeny dávali už na vfr400 nc21 a 750 nc21, pak už se to zlepšilo , s pancířkama se to zlepší....srovnávat to s triplem nejde to je úplně jiná generace

Honda VFR 750 rc36 2

7.4.2019 v 21:48 | Nahoru | #7
Klasický palivový kohout na běžný provoz model RC 36 II r.v. 94-97 nemá.Jen pokud by jsi chtěl vyndat nádrž je ze spodu nádrže uzávěr,ale to ji musíš odklopit aby jsi se k němu dostal.
Čínský plastový kapoty na ni nejsou,možná nějaký polský ale z laminátu.

Honda VFR 750 rc36 2

8.4.2019 v 08:19 | Nahoru | #8
Čau, tuhle VFR máme, ale rok 1988 A maximální spokojenost. Motor držák akorát jsem musel přemotat civku na dobijeni ,jinak nikdy žádná porucha a to už objela půlku evropy. My máme najeto přes 100 tis. A s klidným svědomím můžu říct, že takový držák sem nezažil. sice je trošku těžší, ale poctivá práce a materiál.

Honda VFR 750 rc36 2

Skvělá odpověď, děkuji! 8.4.2019 v 08:21 | Nahoru | #9
palivovy kohout je mezi nádrží a sedlem, ale je to čtyřhran. A pohodlí taky super a to na tom jezdí otec, který má přes 190 cm. A nikdy si nestěžoval.

Honda VFR 750 rc36 2

8.4.2019 v 11:01 | Nahoru | #10
Gahan37 - měl jsem ji sezonu jako levnou alternativu na cestování. Bohužel ty brzdy jsou tak slabé, že jsem s tím nedokázal jezdit svižně, páč jsem skoro nikdy nedorzdil Vzal ji ode mně kámoš a ten nic moc jiného neznal, takže za to bral celou rukou a ubrzdil toho dost Jsem zpovikanej to tam šolíchat dvouma prstíčkama až mi lezou voči z důlků no jo, jenže VFR400 má snad o 80kg míň a ta původní VFR750 je trošku jiná motorka a taky o ranec lehčí. Tam ty brzdy asi stačej. V rámci doby.

Posez mi bohužel nevyhovoval, od druhýho dne už jsem nevěděl, jak si sednout, hrůza. Ale asi jsem vyjímka, protože mraky lidí na tom cestuje. Naopak motor je děsně příjemnej silnej sameťák.

Origo lauf je šicí stroj a shodou okolností jsem včera stál na semaforu vedle téhle moto s laďákem a zvuk úúúúžasnej

Naposledy editováno 08.04.2019 11:02:52

Honda VFR 750 rc36 2

8.4.2019 v 11:56 | Nahoru | #11
Chce to sintrované brzdové destičky a zase stačí jeden prstíček.

1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 750 rc36 2

9.4.2019 v 13:10 | Nahoru | #12
Tím sběratelstvím bych si nebyl tak jistej. Dneska dost lidí ohrnuje nos nad karburátorem a těch, co by ji chtěli mít doma jen tak, zase tolik není. Mám ji dvanáct let, v origo stavu a kdybych za ní chtěl pade, abych k ní dal ještě výbavu.
K tématu: Mechaniky se neboj, kilometrů taky ne. Brzdy nejsou zase tak špatný, jak tu píšou. Se sintrovými deskami Nissin brzdíš normálně dvěma prsty - srovnávám se šestipístem na posledním FZR 1000 a horší nejsou. Kohout je pod nádrží a zastavuje se, jen když nádrž sundaváš. Prohlídni věci, který stárnou, takže třeba jestli nejsou polámaný kabelový svazky kolem krku. Jinak se toho neboj, tyhle motorky vydrží moc. Pokud ti bude vyhovovat ergonomicky, neměl by být problém.

Honda VFR 750 rc36 2

9.4.2019 v 18:48 | Nahoru | #13
Nebál by som sa toho. Vfr-ky znesú.
Zberateľskú hodnotu ale veľmi nemajú.
Keď, tak rc30

(reakce na) Honda VFR 750 rc36 2

9.4.2019 v 18:50 | Nahoru | #14
Marfy.VFR> Děkuji moc s tím, že VFR vezmu již počítám opravdu zatím dle foto a videa vypadá solidně je to navíc od staršího pána, který ji měl docela dlouho takže zkontroluji základní věci navíc jsou tam nové brzdy a nové gumy podle startu by měla být ok i když to už teda startoval po projetí takže za tepla. Ale výbavu má komplet kufry v pěkném stavu pravá kapota teda údajně opravovaná po pádu na srazu ale ne při jízdě je to holt těžká motorka takže bych tomu věřil, že po pádu z místa může prasknout ale co ukazoval na fotkách tak to není poznat uvidíme až to uvidím

1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 750 rc36 2

10.4.2019 v 12:04 | Nahoru | #15
asi všechno tu už padlo, tak tě jen ještě trochu uklidním, jak vfr spadne, plasty to odnesou, padla mi na místě, na nohu ( takže do měkýho ) přesto, i když minimálně, kapota rupla. Na druhou stranu, když jsem padnul při jízdě, odnesly to opět jen plasty ( a já ). Tím chci říct, že opravované plasty Ti o závažnosti pádu zas tolik neřeknou. Kupoval jsem motorku od majitele, co se o ní staral, a jí v tom pokračuju, nájezd měla 68tis ( nějaká historie byla ), teď akt. 95tis, vyloženě jen výměna spotřebáku, při předepsané kontrole ventily v limitu, nechal jsem doladit na ideál. Jediné "nečekané" byla včerejší výměna prasklé žárovky, ale to je taky spotřebák
pokud se o ní budeš starat, nemyslím jen olej do motoru, ale dát jí vše, co potřebuje, tak vydrží neskutečně dlouho. K tomu cestování, pokud pojedeš ve skupině stejných motorek, tak asi v pohodě, já začal jezdit s cendurama, a bylo to utrpení. Tak jsem pořídil na cestovaní Tigra a VFR si nechal pro potěšení.

EDIT : hlavně že tam nacpu fotku, a nenapíšu to nejdůležitější, NAMONTUJ PADAKY

Naposledy editováno 10.04.2019 12:07:31

(reakce na) Honda VFR 750 rc36 2

10.4.2019 v 12:18 | Nahoru | #16
GL1> Děkuji moc všem za užitečné rady jste všichni super DÍKY MOC
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist