Zdravím, na podzim jsem si koupil Betu RR 125 na běžné ježdění do školy, na brigádu a občasné projížďky. Hned co jsem zjistil po první projížďce, bylo, že karburátor není nastavený (hlavně volnoběh). Tak jsem to řešil tím, že jsem nechával trošku přitáhlou páčku na sytič. No jo, jenže se zaplým sytičem to nejede a hlavně pomalu klesají otáčky. Tak a teď k problému: mám tam vlastně ten CV karburátor, se dvěma lanky, jedno otáčí, druhé vrací. Nad "věcí" (nevím jak se tomu odborně říká) ,kterou tyto lanka natahují, je šroub s pružinou a tlačí na "to" zhora. Podlě mě je to šroub na seřízení volnoběhu ,protože když ho přitáhnu, tak se zvýší otáčky, ale taky zároveň když ho přitáhnu, jako kdyby se zapl sytič (vysoké otáčky, pomalu se vrací zpátky do normálu). Prosil bych o pomoc