globalmoto_kveten





Téma: Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
 
17.2.2019 v 10:31
V lonskem roce jsem mel bohuzel neprijemnou zkusenost. Nastesti se nic vazneho nestalo, odnesla to motorka. Mam uz v garazi Wilda a velmi nerad bych uz podobnou zkusenost absolvoval znovu. Prosel jsem forum a obecne jste tu dost proti reflexnim vestam. Opravdu je nikdo nenosite, ani airbag? Jasne, stylove to na cruiser opravdu nejde, ale jak byt vic videt? Porad premyslim, jak zvysit bezpecnost a viditelnost krome vetsi obezretnosti a pomalejsi predvidave jizdy. Diky za konstruktivni nazor nebo radu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne

28.2.2019 v 15:51 | Nahoru | #1
puffybodie> Díky za link, pozriem si, až bude trochu čas. V práci sa bohužiaľ nie vždy nájde.

S niečím, čo si napísal, súhlasím - čísla nevypovedajú o ničom okrem toho, že ľudia umierajú. Na druhej strane existuje spôsob, ako úmrtnosť zmenšiť - všimol si si, že absolútny počet úmrtí na cestách dlhodobo klesá, kým hustota dopravy narastá?

A automobilkám to až tak nevadí - sú to síce dodatočné náklady, ale na druhej strane to blokuje novú konkurenciu, ktorá by pri vstupe na trh musela zaplatiť, aby ich vozidlá dokázali splniť všetky regulácie, ktorých je nemálo. Takže aké plné zuby? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne

28.2.2019 v 17:40 | Nahoru | #2
Metric> Tak jinak, jednodušeji. Pokud se mi v autě nebo na motorce nalepí na prdel kamion, tak vím, že prostě nesmím prudce zabrzdit. Systém nouzového brzdění tohle neví, takže klidně naplno zabrzdí. To, že kamion za mnou ten automatický systém bude mít také, tak to mi je úplně k ničemu, protože jeho brzdná dráha je obrovská. Proto mě i s tím jeho aktivním asistentem prostě sešrotuje. Rozumíme si? Neříkám, že jsem jako šofér úplný pako, ale nějak si nedovedu představit v tu chvílí šlapat na plyn (abych asistenta vypnul) a zároveň brzdit s menší intenzitou plus se k tomu ještě vyhýbat. Vždyť už bylo pár ťukanců autonomních aut právě z důvodu jejich nenadálého zabrzdění, kdy to do nich někdo zezadu našil, protože auto znenadání prudce zastavilo. SW prostě vyhodnotil cyklistu moc blízko, chodcův pohyb nohou jako vykročení do silnice atd. Tím samozřejmě neobhajuji tu masu lidí, kteří kašlou na rozumné rozestupy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist