bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servis Honda crf250r
Dobrý den chtěl bych se zeptat jak je to se servisem 250 4t doteď jsem jezdil na 2t a nekde jsem četl že se prý mění píst i vačka po 50mth (budu jezdit louky a neaky to endurko) je to opravdu tak nákladný?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Servis Honda crf250r

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2019 v 06:00 | Nahoru | #1
Pist ano i rozvodovy retizek, vačka určitě ne, hlidej si po 25 mth ventilove vule. Otazka je ojnice, vice jak 80 mth bych ji taky vymenil. Tohle je klasicky servis hobby motokros. Kdyz do 4t, mel jsi jit do 450, servis je mene nakladnejsi Pokud budes jezdit jen pole louky, najezd mth bude asi vyssi, ale za to ti mth poleti nahoru rychleji jak pri motokrosu. Hlavne delej pravidelne olej. Je otazka, kazdy se k servisu motorky stavi jinak, a) nekdo meni dily pravidelne dle najezdu mth=jistota, b) nekdo ceka, az nastane problem a to jsou ti, co ti budou tvrdit, ze u ostre krosky najedes na pist 150mth. Bohužel, az se jim to posere, tak oprava byva draha

(reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 06:25 | Nahoru | #2
Fantom111> bohužel 450 je na mě moc a navíc mam rád jak 250 jde do otáček a ventily to je jasný ale 50 mth mi příde mâlo když teď mám na pístu u 85 najeto 30mth a píst je 3x levnější

1 reakcí na tento příspěvek Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 10:57 | Nahoru | #3
Na pístu u 85 je 30 mth dost hraniční na výměnu celé pístní sady. Určitě kontrola proměření a 100% výměna pístních kroužků. To že motorka jede, neznamená, že je píst s válcem v pořádku. Jak se dostaneš nad toleranci vůle píst/válec cca. 0,06 (předepsaná vůle pístu je určena výrobcem pístu) dochází k nadměrnému opotřebení nikasilu válce a třeba k prasknutí pístu. Právě tohle bývá i příčina některých pilotů, že tvrdí, že nikasil v ČR nic nevydrží a píst u 125 dělají po +60 mth. Nemají potuchy jaká je vůle a pak se diví, že nikasil svléknou. Pokud předepsané vůle dodržuješ, není problém ve válci otočit např. 2x po sobě píst A a to se nebavíme o max. předepsané ovalitě válce. Prostě přesné mth na výměnu ti nikdo neřekne, ale je potřeba dělat kontroly stavu měřením a podle toho poznáš, kdy měnit. Pokud koupíš nový píst na 250 4t a válec je dobrý, tak 50 mth odjedeš určitě. Potom shoď válec a přeměř píst/válec. Když bude vše v toleranci, jezdi dále. Pokud to nebudeš honit a budeš pořád v toleranci, věřím, že 100 mth na jeden píst dáš, ale pak bych ho pro jistotu (únava materiálu) určitě stejně vyměnil. Je to prostě ostrý kros a tahle opička potřebuje banány ...........

(reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 14:05 | Nahoru | #4
Fantom111> ještě tu 250 nemám koupenou ale hned jak jí koupím nechám zkontrolovat celý motor v servisu

1 reakcí na tento příspěvek Servis Honda crf250r

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2019 v 14:19 | Nahoru | #5
Jo servis to chce, preji stastnou ruku pri vyberu. Predloni jsem mel taky doma 250 ve 4t, ale po chvili me ta motorka prestala bavit a sla na prodej. Ted uz bych do niceho jineho jak do 2t nesel, je to srdcovka

1 reakcí na tento příspěvek Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 15:13 | Nahoru | #6
Nechces si na enduraceni koupit neco jinyho nez crossku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 16:02 | Nahoru | #7
KubaLC8> jako bylo by to lepší ale naskytla se od známýho nabídka na hondu crf250r 2004 je starší ael je fakt ve supr stavu za 32tis.

(reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 16:05 | Nahoru | #8
Fantom111> já právě chci skusit 4t jestli se mi na tom nebude jezdit líp jako rozhodně bude proti mé 85 která je na mě dost malá lepší mam 185cm

2 reakcí na tento příspěvek Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 17:49 | Nahoru | #9
Tak jestli se ti ta 250 libi, zkus ji, ale myslim, ze u takto stare motorky je pist to posledni co budes resit. Na druhou stranu chapu, ze na louku nebudes kupovat motorku za 100 tis. Tak to zkus a budes mit zkusenost, jen si over u majitele, co kdy naposledy delal, hlavne ojku, pist a ventily (na Hondach se ojky rady trhaly, takze vic jak 100 mth ji urcite nenechavej, jinak mas motor KO s opravou cca. 25 tis). Osobne bych sel do 250 2t a budes se vozit v klidu .....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 20:13 | Nahoru | #10
Fantom111> myslíte že je dobrý nápad jít z 85 rovnou na 250 nevim jestli bych se toho nebál Původně jsem chtěl jít do exc 125 ale je jich málo a drahý a pak ještě kamarád řikal že prodá tu hondu ale 250 by bylo taky dobrý jen nevim jestli bych si naní dovolil tolik co na 125

(reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 20:17 | Nahoru | #11
Fantom111> navíc bych do 60tis koupil jenom neaký krám starý kdybych chtěl enduro

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 21:03 | Nahoru | #12

HONZADT8 píše: KubaLC8> jako bylo by to lepší ale naskytla se od známýho nabídka na hondu crf250r 2004 je starší ael je fakt ve supr stavu za 32tis.



Predpokladam, ze jak to koupis, tak uz nebudete znami, protze to bude financni past

(reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 21:12 | Nahoru | #13
KubaLC8> podle čeho usuzujete?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 21:13 | Nahoru | #14
KubaLC8>
Jo vystiženo úplně přesně Na počáteční investici do motorky nehleď, nesnaž se ušetřit. Pokud nemáš počáteční peníze, tak stará 2t je méně finačně náročnější a je to lepší volba než stará 4t. Nebo zkus velkoobjemové enduro bez RZ. Prostě servis u krosky tě bez peněz sežere, odrbat to nejde.

Naposledy editováno 15.02.2019 21:15:09

(reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 21:15 | Nahoru | #15
Fantom111> pravda ale jak jsem řikal myslíte že by bylo dobrý jít rovnou do 250 2t když chci skusit i neaky ty hobby závody?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 21:25 | Nahoru | #16
HONZADT8>
Při tvé výšce bych tě na 85 nechtěl vidět, to jsi musel být poskládaný 125 je hodná motorka, pokud by jsi měl nějaké závodní ambice, tak určitě by bylo lepší jít postupně, ale pokud se chceš hlavně vozit jen tak, tak 250 2t je bezkonkurenčně nejméně náročněší na servis, výkonu hafec, pokud máš v hlavě mozek, tak ji dáš pouze tolik, kolik si dovoliš ty a podle toho jede. Idioti se na ní roztřelí a pak tvrdí, že to je neřiditelný. Počáteční servis při koupy je srovnatelný 250 2t vs 125 ve 2t, ale na 250 2t se více svezeš, servisní intervaly jsou podstatně delší, protože ten výkon nebudeš honit na plno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 21:35 | Nahoru | #17
Fantom111> tak sem neakou fotku pro pobavení dám ale v kdybych chtel kupovat 250 tak na enduro prostě neni dost peněz na enduro 125 bych mohl dát víc protože si budu moct udělat řidičák takze u 250 bych sel asi do kx,sx,cr nebo neceho podobnýho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 22:35 | Nahoru | #18
HONZADT8>
Yamaha to chválím, ale tu 85 netrapa kup velkou. Volil bych Suzu nebo Yamaha cca. 2005 a výše ve 2t a podle toho, na co se cítíš 125 nebo 250.

(reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 23:12 | Nahoru | #19
Fantom111> myslim ze 250 zvládnu co jsem seděl na 125 přišlo mi to líný a určitě si na to po pár jízdách zviknu a budu rád že sem nešel do 125

Naposledy editováno 15.02.2019 23:14:50

(reakce na) Servis Honda crf250r

15.2.2019 v 23:13 | Nahoru | #20
Fantom111> a přemýšlel jsem nad kawou

1 reakcí na tento příspěvek Servis Honda crf250r

16.2.2019 v 07:26 | Nahoru | #21
Sam jsem Kawu taky měl, ale ve 125, rok 07, vubec spatna nebyla. Kdyz jsem se svezl na Suze nebo Yamaze, padla me do ruky lepe. Nezda se to, ale v motorkach je docela rozdil, bez ozkouseni to nezjistis. Hlavne nekoukej po Honde cr 250 02-07, diky elektricke privere je hodne agresivni a nevhodna na zacatek. Z vyberu bych jeste vyskrtl starou KTM a o proti soucasne 85 se ti bude jezdit lepe na vsem.

2 reakcí na tento příspěvek Servis Honda crf250r

16.2.2019 v 07:54 | Nahoru | #22
Čau, keď sa môžem pripojiť k debate, Fantom 111 má pravdu s tou CR , 250 tá elektrická prívera je strašná, hlavne keď sa poserie. ale existujú Hondy CR 250, čo majú už hliníkový rám, ten vyzerá oveľa krajšie, ako ten starý oceľový, ale ešte majú mechanické prívery, toto kúp, zlatá motorka na vozenie. Sem tam sa nejaká ukáže. Neviem presne aký je to ročník, ale jednoduchá elektrika, dobrý odskúšaný motor a dobre sa opravuje. Držím palce pri zháňaní.

(reakce na) Servis Honda crf250r

16.2.2019 v 08:13 | Nahoru | #23
krokoš> díky

Servis Honda crf250r

16.2.2019 v 08:16 | Nahoru | #24
Hondy s hlinikem byly 97-99 a potom posledni s mechanickou priverou 00-01. Bohuzel tyhle rocniky u krosky, az na vyjimky jsou dost po smrti a koukal bych po co mozna nejnovejsi, idealne rok 05 a vyse (Suza, Kawa, Yamaha zacali delat posledni modely sve vyroby, jsou nejvychytanejsi) a stav bude I lepsi a samozrejme zalezi na stavu. Idealne na koupy motorky 50-60 tis. + cca 10 tis na prvotni servis. Pokud se ti podari dobre koupit, samozrejme nova nebude, sve mouchy bude mit, ale da se s tim jezdit a budes mit z motorky radost. Pokud by te motorka prestala bavit, 2t drzi cenu, tak ji prodas skoro za to same, co jsi ji koupil, stareho 4t se tezko zbavis

(reakce na) Servis Honda crf250r

16.2.2019 v 08:17 | Nahoru | #25
Fantom111> je pravda žrovna honda mi zrovna padla do oka ale yamaha a suza už se mi moc nelíbí po vzhledové stránce vím že záleží na tom jak to jede ale když bych neco kupoval tak ať se mi to líbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis Honda crf250r

16.2.2019 v 08:21 | Nahoru | #26
krokoš> myslíte něco takového ?https://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/1030620-cr-250-r.html

Naposledy editováno 16.02.2019 08:22:29

1 reakcí na tento příspěvek Servis Honda crf250r

16.2.2019 v 08:22 | Nahoru | #27
No, fantom, z jeho rozpočtom, neviem čo si môže vyberať. O tej Hondici som písal, lebo som ich robil.

PS: píšeme o croskách, ale... on chce jazdiť len tak, a na také je vhodnejšie enduro, a síce GAS 250 okolo roku 2000 ,mechanické prívery a motor ako v honde. Píšem o starých verkľoch , ale čo sa týka nákladov na údržbu je to lepšie ako novšie 450 4t.Keď si to sám porobí tak má za relatívne málo grošov pekné povozenie. (relatívne málo oproti 4t, čo sa týka motoru ) Dkonca sa dajú tie GAS íky zohnať aj s papiermi. tiež som o tom uvažoval, len bol ďaleko . teraz mám 450 4t, 2012, (striekačku-to ma zlákalo) a pri čítaní manuálu a pozeraní do cenníka mám silné kŕče v žalúdku a črevách. Nie je to opica , ale pažravý orangután.

Naposledy editováno 16.02.2019 08:35:10

(reakce na) Servis Honda crf250r

16.2.2019 v 08:23 | Nahoru | #28
krokoš> no žádná funglovka to nebude

Naposledy editováno 16.02.2019 08:24:03

1 reakcí na tento příspěvek Servis Honda crf250r

16.2.2019 v 08:33 | Nahoru | #29
S rozpoctem je to pouze nastrel, samozrejme cim vice tim lepe, neznam tvoje financni moznosti, ale kdyz jsi koukal po crf 250 za 32 tis., tak me to prijde jako adekvatni. Jinak na rovinu bez omacky, 15 let stara kroska za 50tis je vyjeta mrdka kazda, kup novou nebo max 2 roky starou a budes spokojen. Loni jsem kupoval sam taky novou za 190 a je to parada, ale tohle ti vubec nepomuze, ale je to realita Na zaklade penez musis najit kompromis o nicem jinym to neni. Kolik na to mas ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis Honda crf250r

16.2.2019 v 08:37 | Nahoru | #30
Fantom111> no rozpočet tak 50-60 max
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R Danybomber 5 12.4.2024 v 11:51 Danybomber
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F Anti 8 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R David_20 18 20.10.2023 v 16:39 assassin
250ccm + spacák Honda CRF 250R trawexis 1 18.5.2023 v 09:20 Danec93
Rozměr měrky oleje CRF 250R 2009 Honda CRF 250R Kopik17 2 29.1.2023 v 15:48 Kopik17


TOPlist