bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RE Himalayan
21.10.2018 v 19:40
Zdravím, chtěl bych poprosit, zda někdo z majitelů RE Himalayan z Jihomoravského kraje nebo poblíž by mohl být ochotný, abych si motorku prohlédnout na vlastní oči. Mám o moto zájem, ale ještě jsem ji neviděl naživo a do Prahy se zatím nechystám. Kontaktoval jsem oba registrované majitele na fóru, ale po několika dnech jsou SZ nepřečtené. Předem děkuji Tomáš.

2 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan

5.8.2022 v 15:05 | Nahoru | #1
Asi to neumím úplně popsat, zatím doufám, že mě to zase přejde a ušetřím:)

Nejspíš je to kombinace motoru (kterej je sice slabej, ale pro rychlosti, kterejma se pohybuju nejradši dostatečně tahavej, zábavnej a "sametovej") s pocitově nízkou hmotností (vím, že to zní jako blbost, ale prostě je většina váhy asi hodně dole, takže to fakt působí jak o 30kg lehčí), ovladatelností (tady asi pomáhá i ta 19" vepředu), vzhledu a možná tím, že je to pro mě zase po dlouhý době nahatá motorka.

10 let zpátky jsem jezdil velký naháče (B12, GSX 1400) a skončil jsem s nima víceméně kvůli tomu, že mě na tom nebavilo jezdit pomalu a chtěl jsem občas i do lehkýho terénu...takže jsem se postupně dostal přes Dakara a V-Stroma k Tenerce, ale na všech jsem furt laboroval s kapotáží, plexi apod., protože mě sraly všelijaký turbulence, mlácení do helmy a tak.

(reakce na) RE Himalayan

6.8.2022 v 12:44 | Nahoru | #2
@lukaspřesně tak ,A já za sebe bych ještě přidal tu skvělou univerzálnost,zvuk a výšku(nížku)sedla ,Naprosto skvělá ergonomie pro jízdu ve stupačkách – teda pro mě 173 cm..celý to má takový zvláštní těžko popsatelný kouzlo Je potřeba to vyzkoušet jak na malých silničkách tak i v terénu a i po městě-Člověka nejvíc nadchne ta báječná Univerzálnost. Za mě chyby – v malých rychlostech v terénu,Při manipulaci – na mě ta váha je až dost, Motor by měl mít větší výkon– To mi vadí když se dostanu na nějakou jedničku třídu a potřeboval bych předjet.Podvozek kdyby byl taky trochu progresivnější – hlavně zadek na rozbitý silnici. To by asi spravil nějaký lepší tlumič. Jestli udělají tu 450 kuS větším výkonem tak bych to hned za to vyměnil, Protože jinak velká spokojenost – hlavně s tou super univerzálností.Člověk na tom prostě rád jezdí a není línej to vytahovat z garáže, i když mu na ulici stojí služební auto a potřebuje někam zajet 4 km, Většinou to pak ale musím vzít ještě oklikou a je z toho 20 km- to bych vlastně mel zařadit do nevýhod Celej život takovýhle motorky tohodle typu hledám a tohle je jedna z nich která se povedla. Jinak nemám v podstatě důvod jezdit na motorce. Hledám tam tu univerzálnost a zábavu.A vůbec mě nezajímají nějaké high tech technologie nebo nějaká papírová top čísla.

Naposledy editováno 06.08.2022 13:28:46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

24.8.2022 v 20:08 | Nahoru | #3

lukas.s píše: Asi to neumím úplně popsat, zatím doufám, že mě to zase přejde a ušetřím:)


Tak dobře no, příště radši budu držet hubu (kdo by nevěděl konext, tak příspěvky #50 a #57 v tomhle tématu)


Než to někdo zmíní - jo, prachovky na vidlích na tom moc neseděj (byly tam už od dealera - chtěli tam dát za každou cenu červený a jiný nesehnali :))

Naposledy editováno 24.08.2022 20:16:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Royal Enfield Himalayan - co na něj... [1, 2] Royal Enfield Himalayan Miškin 46 27.1.2024 v 16:20 puffybodie
Royal Enfield Himalayan Royal Enfield Himalayan eman65 7 11.10.2023 v 12:14 Wenca24
výrobce KRYT motoru royal enfield h... Royal Enfield Himalayan drake1961 8 20.7.2023 v 23:23 Netopyr
výrobce NA KRYT motoru royal enfiel... Royal Enfield Himalayan drake1961 0 12.7.2023 v 17:42 drake1961
BMW G310GS vs RE Himalayan Royal Enfield Himalayan, BMW G 310 GS cizek007 10 4.7.2023 v 13:49 david1


TOPlist